was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds vakantie dan?
Het is gewoon nog half schemer-donker als ik opstaquote:
hier ook, en savonds licht aan enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gewoon nog half schemer-donker als ik opsta![]()
Het begint weer..
Tijd voor pepernoten en warme chocolademelk met slagroom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook, en savonds licht aan enzo.
tijd dat ik gordijnen krijg
en rumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor pepernoten en warme chocolademelk met slagroom.
Denk dat ie nog wel post hoor onder andere naamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JamanFucking rare dude. gelukkig issie weg
Kan ik me voorstellen als vrouw zijnde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha oh vond het niet zo choquerend eigenlijk
Ja, megaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mega?
[..]
Eeuwig zonde hoor
Ja.quote:
Of baileysquote:
Maar wel gezellig, of wa?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat ie nog wel post hoor onder andere naam
Maar ja, sicko's.
[..]
Kan ik me voorstellen als vrouw zijnde.
[..]
Ja, mega![]()
Oprecht ja, mooi lichaam. Bedoel bobby niet he.
Ja deed ie ook maar dan was het obvious dat hij het was zeg maar, al kom ik weinig meer op fok ik heb niet meer zo'n type gezien. Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat ie nog wel post hoor onder andere naam
Maar ja, sicko's.
Nee, gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wel gezellig, of wa?
Oh sorry hoor ben je weer met je verkeerde stalpoot uit bed gestapt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja deed ie ook maar dan was het obvious dat hij het was zeg maar, al kom ik weinig meer op fok ik heb niet meer zo'n type gezien. Dat bedoel ik dus.
plsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry hoor ben je weer met je verkeerde stalpoot uit bed gestapt?
Ik heb het over bobbyquote:
Geen idee. Nooit gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over bobby
Maar oke, die is dus gewoon lekker.
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja ik ben wel alpha en heb maat 45. Sorry.
Nee, dragen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je ze in je raam zetten dan?
Oh ik dacht samen op de foto..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gezien.
Tamasii wel.
[..]
Ja uiteraard.
Ik heb nu zwarte All Stars aan van maat 44.
Excuses aanvaard. Maar geef toch maar.
Je bedoelt blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pas ze wel hoor. Maar ok dan niet. Weer dood gemaakt met een blije mus
oja hahaha gekkie ook hae ;Dquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt blij gemaakt met een dooie mus
Zal jou eens horny maken met een gekke musquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pas ze wel hoor. Maar ok dan niet. Weer dood gemaakt met een blije mus
Wowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal jou eens horny maken met een gekke mus
Uit de wind in de zon is het prima ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is het best lekker weer..
Naar het strand
In agga?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is het best lekker weer..
Naar het strand
Dude, no one cares. En we weten inmiddels allemaal wel hoeveel je sport. Geez heyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Eerst stad en dan sportschool of eerst sportschool en dan stad?
Oke dus eerst sportschool?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, no one cares. En we weten inmiddels allemaal wel hoeveel je sport. Geez hey
Ja, maar zou Scheveningen of Kijkduin doen dan.quote:
Wind maakt t wel een tikje frisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uit de wind in de zon is het prima ja.
Nee, een trein koppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Eerst stad en dan sportschool of eerst sportschool en dan stad?
Waar?quote:
Hier licht bewolkt. Mooi weer voor chuck taylors maat 45quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is prima hier ja. 21 graden ofzo.. licht bewolking. Veel zonn
Strand in agga centrum city is veel cooler.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zou Scheveningen of Kijkduin doen dan.
[..]
Wind maakt t wel een tikje fris
Waarom?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gok Spoorwijk of de Stationsbuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |