JA HOOR DOE MAAR ALSOF JE POPI BENT EN VEEL DM'S KRIJGT TAKKETEEFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef VeerEli het volgende:
Maar dat was helemaal raar, kreeg gewoon allemaal DM's waar ik niet op antwoordde, en toen stuurde hij ineens compleet random zijn telefoonnummer en 2 foto's van zijn woonkamer enzoLike, wtf
Ik hoop dat er bij jou wat minder mensen in je nek zitten te hijgen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Moest lachen door je 1e posten toen harder toen ik iets verder scrolde naar je 2e
![]()
Trollquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA HOOR DOE MAAR ALSOF JE POPI BENT EN VEEL DM'S KRIJGT TAKKETEEF
Ik krijg eigenlijk helemaal niet zoveel DM's. Thank goodness. Maar deze was wel next levelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA HOOR DOE MAAR ALSOF JE POPI BENT EN VEEL DM'S KRIJGT TAKKETEEF
Geen enkele. Moeten ze ook niet durven ik jiujitsu hun ass.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bij jou wat minder mensen in je nek zitten te hijgen dan![]()
Mannen raken vaak in de war van pracht. Zelfs via digitale wegen zit er dan een soort rem op, want ja... zo'n mooie vrouw zal al wel genoeg aandacht krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk helemaal niet zoveel DM's. Thank goodness. Maar deze was wel next level
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sushi?quote:
*knipt vinger.quote:
Ergste wat ik kreeg was van die F1928837 oversized foreskin dude. Opeens 4 foto's van alle aanzichten, barf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk helemaal niet zoveel DM's. Thank goodness. Maar deze was wel next level
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen raken vaak in de war van pracht. Zelfs via digitale wegen zit er dan een soort rem op, want ja... zo'n mooie vrouw zal al wel genoeg aandacht krijgen.Wow Nootjes tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
:$
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Omgquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ergste wat ik kreeg was van die F1928837 oversized foreskin dude. Opeens 4 foto's van alle aanzichten, barf.
HAHAHAHA oh jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ergste wat ik kreeg was van die F1928837 oversized foreskin dude. Opeens 4 foto's van alle aanzichten, barf.
O ja.. verder tiepen !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
*knipt vinger.
Aandacht erbij, meidje
Oh ik ga zoekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ok niet lachen, zat laatst in kpd te kijken... tussen foto's van fokstellen.
Jammer genoeg geen tamasii en bobbert gezienmaar in ene in vol ornaat een homostel waarbij de een net de ander in zijn gezicht had gespoten... gvd man
![]()
![]()
Hebben ze het eraf gehaald?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ok niet lachen, zat laatst in kpd te kijken... tussen foto's van fokstellen.
Jammer genoeg geen tamasii en bobbert gezien
Die van fokkers en seksquote:
Geen dank Mandyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.. verder tiepen !
Bedankt opa bakkebaard![]()
I guessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze het eraf gehaald?
Mega?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van fokkers en seks
[..]
Geen dank Mandy
Eeuwig zonde hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |