Hoe oud ben je, 13? Tering gedraag je eens johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volwassen hoor, over iemand heen praten :S :S .
Ik weet zeker dat er wel iemand anders is die je wel knap vind hoor, rustig maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude als je niet trollt ben je wel echt een kk domme cunt
En een aai over je bol?:)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar denk maar niet dat ze dan iets vragen hoor
Hooguit een wenkbrauw die opgetrokken wordt
Ach valt wel mee, hij trolt jou en jij hapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een sad cunt is het wel iig. Waarom moet er toch altijd 1 zo'n idioot figuur hier in de SC rondslingeren. Godkki is de vorige opgerot, heb je er weer een nieuwe voor in de plaats
Maar jij bent een leuke idiootquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een aai over je bol?:)
[..]
Ach valt wel mee, hij trolt jou en jij hapt.
Overigens aanstoot gegeven aan idioot persoon in de scje noemt mij ook altijd idioot.
Ik!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er wel iemand anders is die je wel knap vind hoor, rustig maar.
Yayquote:
Mooie mensen vinden elkaar altijd wel, ja.quote:
Mooi he, hij ziet er zelf waarschijnlijk uit zoals Yiha ofzoquote:
Inderaad, al wenkbrauwoptrekkendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een aai over je bol?:)
[..]
Ach valt wel mee, hij trolt jou en jij hapt.
Overigens aanstoot gegeven aan idioot persoon in de scje noemt mij ook altijd idioot.
De tering wat ben jij een kansloos figuurquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mooi he, hij ziet er zelf waarschijnlijk uit zoals Yiha ofzoDie ging ook zo haten uiteindelijk
Dikkiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderaad, al wenkbrauwoptrekkend
Doe mij maar een bossche bol.
Hahaha oja die hebben we ook nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mooi he, hij ziet er zelf waarschijnlijk uit zoals Yiha ofzoDie ging ook zo haten uiteindelijk
Ja klopt hahahahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De tering wat ben jij een kansloos figuur. Omdat ik je niet knap vind, moet ik zelf wel lelijk zijn? Kom nou.
Passief agressiefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
zijn best veel lui op FOK! zo volgens mij.. die totaal niet tegen afwijzing kunnen
Kinda sad. Sowieso vet lief en aardig doen, dm's sturen en dan niet geaccepteerd worden en omslaan als een maroccie on energydrinkquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinda sad. Sowieso vet lief en aardig doen, dm's sturen en dan niet geaccepteerd worden en omslaan als een maroccie on energydrink
Laat maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinda sad. Sowieso vet lief en aardig doen, dm's sturen en dan niet geaccepteerd worden en omslaan als een maroccie on energydrink
Vond je dat onprettig?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef VeerEli het volgende:
Maar dat was helemaal raar, kreeg gewoon allemaal DM's waar ik niet op antwoordde, en toen stuurde hij ineens compleet random zijn telefoonnummer en 2 foto's van zijn woonkamer enzoLike, wtf
Dikke mensen, zijn ook mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikkie
[..]
Hahaha oja die hebben we ook nogmja dat was wel beetje sad idd
Helemaal... zijn best veel lui op FOK! zo volgens mij.. die totaal niet tegen afwijzing kunnenmooi.
Awkwardquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef VeerEli het volgende:
Maar dat was helemaal raar, kreeg gewoon allemaal DM's waar ik niet op antwoordde, en toen stuurde hij ineens compleet random zijn telefoonnummer en 2 foto's van zijn woonkamer enzoLike, wtf
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel cute tho, snap soms niet waar je het vandaan haalt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikke mensen, zijn ook mensen.
[b][b]Ofzo.[/b][/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |