Maar het is niet iets soortgelijksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat ze daar op latere leeftijd ideeën over heeft gekregen? Ik kan me sowieso goed voorstellen dat die dochter van Williams baat heeft bij iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft.
Oh, ik dacht dat allebei hun vaders zelfmoord hadden gepleegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Geen dieren meer?
[..]
Maar het is niet iets soortgelijks![]()
Ja, en allebei hun vader is man en was bekend. Daar houd het dan ook wel op verder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat allebei hun vaders zelfmoord hadden gepleegd.
het zal weer eens niet....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh sorry, ik verbreek de reeks
Vraag Mortaxx de TT te veranderen in krokodillentranen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh sorry, ik verbreek de reeks
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vraag Mortaxx de TT te veranderen in krokodillentranen.
quote:technojunk Gepost op 16-04-2008 om 13:39 pm
hoj luek fobo as je veliefdt op mij bendt kunne we wel gaan msne as je ok n webcam heb
Wat is dit voor oogaids?quote:
Die gast postte echt bij elk vrouwelijke fobo dit soort berichtenquote:
Heb jij nooit een bericht van technojunk gehad?quote:
Nee, ik denk dat technojunk denkt dat ik een man ben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast postte echt bij elk vrouwelijke fobo dit soort berichten
[..]
Heb jij nooit een bericht van technojunk gehad?
Of dik, volgens mij sloeg die dikkerds ook over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat technojunk denkt dat ik een man ben.
Ja, ik ben een dikke vent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of dik, volgens mij sloeg die dikkerds ook over.
Oké.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben een dikke vent.
Ik vind dit niet oke, eigenlijk.quote:
Mijn welgemeende excuses danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet oke, eigenlijk.
Het zij je vergeven vrouwe nootjes.quote:
Ingetrokken door 'vrouwe'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zij je vergeven vrouwe nootjes.
Doodverwensing, banquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ingetrokken door 'vrouwe'stik er maar in dikkiedude
Wth is een pandakast?quote:Koop de kledinghoes, hang je kleding in de daartoe bestemde Pandakast in de AA-toren, bestel en betaal via My Order en haal 2 dagen later je schone kleding weer uit de Pandakast.
kledinghoesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban![]()
![]()
Also
[..]
Wth is een pandakast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |