Dat was geen experiment, maar om ut eggie!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rutten experimenteerde ook met Schaken op rechtsback...
our king Mr Yellowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Slobeend het volgende:
Kazim-Richards, wie verzint dat joh...
Is de spiegel vies of zit hij ondergekliederd met plakplaatjes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sportschooltje met Kazim, niks mis mee.
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar vind je dan niet ook dat de prioriteit naast een spits vooral in de verdediging ligt?
Nee hoor, een linksback is prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?
linksback? Nelom, Keniaantje en Kongolo hebben we. En evt die trage Joris.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?
Nee. Kongolo moet gewoon centraal, evensals Joris. Nelom mwoah en van Woudenberg moeten we nog maar zien of dat wat wordt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
linksback? Nelom, Keniaantje en Kongolo hebben we. En evt die trage Joris.
Van Aanholt had perfect geweest voor dit Feyenoord. Jammer dat hij geen trek had in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. Kongolo moet gewoon centraal, evensals Joris. Nelom mwoah en van Woudenberg moeten we nog maar zien of dat wat wordt...
Dat dacht ik ook toen we eeuwige sub en AZ-faler Pelle kregen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Slobeend het volgende:
Kazim-Richards, wie verzint dat joh...
Net als Mathijssen en Bouhlarouzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je 35 keer voor de nasjonale ploeg gespeeld heb dan ken je aardig ballen lijkt me.
Hoeveel interlands heeft Mathijssen? Dat aantal zegt dus geen ruk over je eventuele kwaliteitenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je 35 keer voor de nasjonale ploeg gespeeld heb dan ken je aardig ballen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |