Ik ben benieuwd naar je baard! Desnoods plak je met een prittstift wat beenhaar op je kin tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken bezig om een baardje te laten groeien maar het gaat helaas nog niet heel snel. Ik heb deze maar dan iets minder vol.
[ afbeelding ]
Ik zie dus dat we ook pasta krijgen. Wat nemen jullie verder allemaal mee qua eten op gelletjes na? Ik heb 5 gelletjes mee en verder denk ik 12-15 sneeën bruin brood of zal dat teveel zijn?
En hoelaat spreken we zaterdag waar af?
Als je al 3 weken bezig bent en dat het resultaat is adviseer ik je om direct te stoppen. Je loopt voor lul met zo'n vlasbaardje. Kijk maar naar Kano.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken bezig om een baardje te laten groeien maar het gaat helaas nog niet heel snel. Ik heb deze maar dan iets minder vol.
[ afbeelding ]
Ik zie dus dat we ook pasta krijgen. Wat nemen jullie verder allemaal mee qua eten op gelletjes na? Ik heb 5 gelletjes mee en verder denk ik 12-15 sneeën bruin brood of zal dat teveel zijn?
En hoelaat spreken we zaterdag waar af?
Wij vertrekken gewoon van uit huis en dan gaan mijn ouders 's middags en 's avonds Arnhem in en overnachten ergens daar in de buurt. Zodra ik dan in Nijmegen ben bel ik ze wel wakker dat we er bijna zijn, en dan slaap ik in de auto op de terugweg wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je baard! Desnoods plak je met een prittstift wat beenhaar op je kin toch![]()
Repen: stuk of 5-6, en wat gels. buisje tabletten voor sportdrank.
Afspreken: bij de start gewoon. Rond 12 uur? Start is om 13.
Wat doe je eigenlijk met slapen, tentje vantevoren al op de camping zetten? Wij gaan s ochtends eerst even naar de camping, en mijn vriendin gaat nog wat wandelen op de Veluwe overdag. Vanaf de steeg naar Arnhem is het ook nog 15 km fietsen, dus ik wil dan rond 11.30 van de camping weg ofzo.
Haha je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef ratatat het volgende:
Maar als je 3 weken doet over zo'n lullig baartje ben je natuurlijk geen echte man
Haha je zal randonneur zijn en Aaron Beard heten. lolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Al een paar dagen volg ik de Transcontinental Race. Da's echt een fraai staaltje fietsen van Kristof. Die zit na een paar dagen fietsen al bijna in Montenegro terwijl de laatsten nog in Oost-Frankrijk zitten.
http://www.transcontinentalrace.com/
Hmm ik fietste laatst ook een stuk 40km/pu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
HAHAHAHA
een collega doet 1 keer in de week woon/werk (~40 km) op de MTB.
Werd hij dinsdagmiddag ingehaald door een racefietser, blijft naast 'm rijden en zit z'n fiets te bekijken. Vraagt ie daarna waar zijn E-motor zit. Mijn collega is er nog boos over
Zie je toch snel genoeg?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik fietste laatst ook een stuk 40km/pu.
Werd ook ingehaald door een gassie op een racefiets die rechtop zat, amper trapte en met 1 hand zijn stuur vast had en met de andere aan het kutten op zijn mobiel was.
Die MOET ook een motor gehad hebben, dan kan NIET anders gewoon
Hij ging me zo snel voorbij dat ik het niet eens kon zienquote:
Dit was vol met zijwind op de dijk van het IJselmeerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens kan ik met 45 km per uur rustig een gelletje naar binnen werken, maar das op Sloten.
Voor de wind zou ik het ook makkelijk kunnen. Al zou ik met 40 per uur niet meer met m'n mobiel kloten.
Waren die leraren pedo of zo, als je iemand knap vindt beoordeel je uiteindelijk ook op sexualiteit. En van hele groepen 7 jarigen beoordelen of ze knap zijn of niet is toch gewoon eng... Onzinnig onderzoek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ampaign=facebookpage
Tja dat zal vooral wel in de bergen zijn, maar ik rij bijna alleen maar in de allerhoogste versnellingenquote:
Waarschijnlijk trap je te zwaar. Wat is je gemiddelde cadans?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Tja dat zal vooral wel in de bergen zijn, maar ik rij bijna alleen maar in de allerhoogste versnellingen
Ik schakel alleen terug naar zijn 2 voor een stoplicht of zo, of om even uit te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |