Wat voor schijven bedoel je dan? Ik kan er weinig info over vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
dat hoef je niet zelf te maken. Ik weet alleen niet of die geleide schijven erin een steek 135 zijn. In Shitmanco steek 130 zijn die zo wie zo wel te krijgen met een setje verlengde bladboutjes. Dat is alles. Derrie kun je er af slopen en om het af je maken ook nog een linker Campa remgreep zonder schakel
Wat houd narrow-wide in? Loopt de ketting er dan niet af?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik zie trouwens dat Race Face narrow-wide bladen maakt met steek 130, 44 tands.
Dan loopt inderdaad de ketting er niet af, de ene tand is smal, de volgende breed, je bent dan eigenlijk wel een clutch-derailleur nodig die minder rammelt, maar ik heb gelezen dat het op de mountainbike ook zonder wil, dus op de racer moet het dan zeker zonder kunnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Wat houd narrow-wide in? Loopt de ketting er dan niet af?
quote:
Kunnen jullie een seintje geven zodra jullie bij Utrecht gearriveerd zijn zaterdag? Daar zijn jullie denk wel 15-20 min toch?quote:
Ik ben slechts een toevallig passant.quote:
Kan ik altijd gebruiken natuurlijk. Ook al rij ik zoals iedereen wel zal snappen bijna alleen maar op de 53, toch heeft die 39 heel af en toe ook nog wel eens contact met de ketting.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef tweemeter het volgende:
Iemand nog belang bij een SRAM Red 2012 130/39 binnenblad? Niet gebruikt en praktisch gratis.
Waar woon je in de buurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan ik altijd gebruiken natuurlijk. Ook al rij ik zoals iedereen wel zal snappen bijna alleen maar op de 53, toch heeft die 39 heel af en toe ook nog wel eens contact met de ketting.
Tellen. Meestal staat het ook wel ergens op je kettingbladen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik heb 39/52/123/??
Hoe zie je dat?
Dan moet je gewoon je aantal tandjes tellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Hoe zie je dat?
123?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Hoe zie je dat?
Als het een triple is, dan zul je wel 30/39/50 hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Hoe zie je dat?
Ik ben zwaar, heb een conditie die een stukje beter kan en ik woon in Zuid-Limburg (ook nog op 1 van de hogere punten) en kan die triple goed gebruiken om mn logge lichaam de heuveltjes op te slepen.quote:
Idd ja.. als ze zo moeten winnen...zet dan gelijk die spuit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Typisch wielrenners, altijd vals spelen
Ja klopt. Heb daar in 2008 gestaan met m'n toenmalige vriendinnetje. Erg moois fietsen. Stond toen in St. Alban de Montbel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kwam trouwens van Lac de Aiguebelette (Novalaise). Stond daar op de camping, zeker een aanrader als je van mooie uitzichten houd.
http://www.treehugger.com(...)tooth-chainring.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vaag ding zeg, ook nog met die schijfrem voorIs voor een wedstrijd afdalen ofzo?
Belle Vue of Le Sougey?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb daar in 2008 gestaan met m'n toenmalige vriendinnetje. Erg moois fietsen. Stond toen in St. Alban de Montbel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg mijn achterderrailleur niet los.
In de laagste versnelling zetten waardoor je zoveel mogelijk speling hebquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Oksel het volgende:
Breng hem naar dat mannetje die ook zo'n succes had met je zonda's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, tegen de klok in moet je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:38 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
tegen de klok in is toch gewoon los? Enige wat gebeurt is 't verbuigen van mn padje.
Jan bedoel je? Die heeft meer technische kennis en handigheid in z'n kleine teen alleen dan jij ooit zult hebben. Die Zonda's waren gewoon gaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Breng hem naar dat mannetje die ook zo'n succes had met je zonda's.
Is helaas geen inbus, maar dat stervormige, ben ik sowieso weinig fan van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, tegen de klok in moet je.
Dan zal ie wel een beetje vastgerot zitten. Ff wat kruipolie of WD-40, en de inbussleutel op de bout zetten + klein tikje erop met rubber hamer.
Als je dat eng vindt, pat van je frame afschroeven en ff in de bankschroef, een verbogen pat is minder erg dan een kapot frame!
Haten op torcxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is helaas geen inbus, maar dat stervormige, ben ik sowieso weinig fan van.
Even los maken van 't frame is wel erg goed idee.
Bijzonder dat hij 14 servicebeurten nodig had om dat te constateren danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jan bedoel je? Die heeft meer technische kennis en handigheid in z'n kleine teen alleen dan jij ooit zult hebben. Die Zonda's waren gewoon gaar.
Ik 10. Kutbladbouten van alu van Campa met Torcx. Fucking drama.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef muzas het volgende:
*Torx
Heb ik een bladboutje mee verpest
Torx is beter dan Inbus hoor.Je moet alleen de toolzz ff aanschaffen. Betere grip, slipt minder snel, en je kunt grotere aandraaimomenten realiseren. Meer torque! he! snap je m? He? Torx = torque. Ouwe geinponemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik 10. Kutbladbouten van alu van Campa met Torcx. Fucking drama.
Hallo, MBO'er hier. Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef Oksel het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk Knut? Of ben je nog student? Of MBO'er.
Ben net bezig met mn profielwerkstuk voor havo 5. Waarom Japan het allerkawaiiste land ter wereld is door Knut de IJsbeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef Oksel het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk Knut? Of ben je nog student? Of MBO'er.
Geen idee? Schrijf ik toch nergens? Alleen vallen MBO'ers niet onder studenten, (eigenlijk HBO'ers ook niet trouwens) dus noemde 't maar ff.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo, MBO'er hier. Wat is er mis mee?
Knut & Kano zijn palletsorteerders hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef Oksel het volgende:
Zal 't ff in de WD40 knallen, ouwe heftruckchauffeur.
Het enige wat mijn werk met een pallet te maken heeft is dat ik er eens 1tje precies zo groot als een europallet heb gemaakt, inclusief inhammen in het frame voor lepels. Meer heb ik niet met pallets te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Knut & Kano zijn palletsorteerders hoor.
Dat is echt flink meer dan wat ik ooit met pallets heb moeten doen voor mijn werk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het enige wat mijn werk met een pallet te maken heeft is dat ik er eens 1tje precies zo groot als een europallet heb gemaakt, inclusief inhammen in het frame voor lepels. Meer heb ik niet met pallets te maken.
Mwah, als er een nieuwe server of SAN binnenkomt staat die op een pallet, maar that's it wel eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is echt flink meer dan wat ik ooit met pallets heb moeten doen voor mijn werk.
Of je tegen de klok in moet draaien ligt er wel aan of je hem van de binnenzijde of de buitenzijde af los wilt schroeven.. Ja toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, tegen de klok in moet je.
Dan zal ie wel een beetje vastgerot zitten. Ff wat kruipolie of WD-40, en de inbussleutel op de bout zetten + klein tikje erop met rubber hamer.
Als je dat eng vindt, pat van je frame afschroeven en ff in de bankschroef, een verbogen pat is minder erg dan een kapot frame!
Soms is het met een bout/moer juist de enige oplossing. Iets vaster om de verbinding te breken die je voorheen had. Daarna kan je hem vaak weer los draaien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef FastFox91 het volgende:
Zou ik niet doen. Straks zit die nog vaster. Zoek even in de handleiding op welke kant je moet draaien of op youtube.
Is weer even terug dat ik derailleur heb losgeschroefd maar die van campa kan je zowel vanaf de buitenkant als de binnenkant in je pad draaien. Als het normale schroefdraad is (wat ik denk) en dit vanaf de buitenkant is ( hoop dat je het snapt hoe ik het bedoel) moet je zoals oksel hem los wilt maken met de klok meedraaien tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
Bij twijfel: Lefty loosy, righty tighty!
Tenzij je draad andersom gesneden is.
Hij zit vanaf de buitenkant erin. JE ziet de torx op de foto zitten. Dan moet je linksom (tegen de klok in) draaien om hem los te krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Is weer even terug dat ik derailleur heb losgeschroefd maar die van campa kan je zowel vanaf de buitenkant als de binnenkant in je pad draaien. Als het normale schroefdraad is (wat ik denk) en dit vanaf de buitenkant is ( hoop dat je het snapt hoe ik het bedoel) moet je zoals oksel hem los wilt maken met de klok meedraaien toch
Je snapt niet wat ik bedoel..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zit vanaf de buitenkant erin. JE ziet de torx op de foto zitten. Dan moet je linksom (tegen de klok in) draaien om hem los te krijgen.
Lefty loosy, righty tighty.
ja, zo ongeveer zal het er bij mij ook wel uit komen te zien. Maar jij hebt alles al gemonteerd zitten? Ik maak het denk ik zo dat het er pas op hoeft als t donker wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zo de fiets helemaal schoongemaakt en alles voor zaterdag er opgezet. Nog even ergens tie-wraps vinden om de boel wat strakker vast te maken. Morgen nog alles even goed opladen en op een andere fiets nog even de benen een beetje losfietsen en dan ben ik er wel klaar voor.
Het is wel een poppenkast zo op mijn stuur met al die dingen, daarom toch maar besloten om met 500 ml bidons te fietsen zodat het niet nog erger wordt. Met al die stops wil dat eigenlijk ook wel prima.
[ afbeelding ]
Die lamp past niet verder naar het midden van mijn stuur dat is wel jammer.
[ afbeelding ]
Hoe heten die dingen bij de velg waar dat Supra op staat ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zo de fiets helemaal schoongemaakt en alles voor zaterdag er opgezet. Nog even ergens tie-wraps vinden om de boel wat strakker vast te maken. Morgen nog alles even goed opladen en op een andere fiets nog even de benen een beetje losfietsen en dan ben ik er wel klaar voor.
Het is wel een poppenkast zo op mijn stuur met al die dingen, daarom toch maar besloten om met 500 ml bidons te fietsen zodat het niet nog erger wordt. Met al die stops wil dat eigenlijk ook wel prima.
[ afbeelding ]
Die lamp past niet verder naar het midden van mijn stuur dat is wel jammer.
[ afbeelding ]
Die lamp zet ik er pas op bij een checkpoint als het donker wordt denk ik. Hij zit nu toch op een plek waar ik graag mijn handen heb. Dus zolang het nog licht is laat ik die er af. Die accupack laat ik er wel direct vanaf het begin in zitten, ik doe daar nog wel een boterhamzakje omheen zodat het een beetje tegen de regen beschermt is als we dat krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja, zo ongeveer zal het er bij mij ook wel uit komen te zien. Maar jij hebt alles al gemonteerd zitten? Ik maak het denk ik zo dat het er pas op hoeft als t donker wordt.
Bedoel je gewoon de velgen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen bij de velg waar dat Supra op staat ?
En is dat alleen voor de sier ?
Bij mij is dat een stuk smallerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon de velgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |