Ja, dat hangt heel erg af van welke crank je hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar dit zou ik wel graag willen. Zie op dat gebied echter door de bomen het bos niet meer met al die verschilende standaarden. Wat heb je daarvoor nodig?
FSA gossamer uit 2011. Het bracket zit nog echt in het frame, niet van die uitstekende cups.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat hangt heel erg af van welke crank je hebt
Nou, leuk dat je Oksel vet noemt, goed voor zn zelfvertrouwenquote:
Dan is het vast BB30. Lekker door de FM laten doen, want daar heb je een lagerpers voor nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
FSA gossamer uit 2011. Het bracket zit nog echt in het frame, niet van die uitstekende cups.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Bezig met checkpoint Rdam voor te bereiden voor de 24h. Vrijdag eten maken voor 75 pers; beetje pasta met tomatensaus en kaas, paar stukjes stokbrood en een bekertje soep, koffie, thee.
Zitplaatsen gecreëerd en alles overlegt met de chiefs vd crew voor die dag.
Fiets is ook voorzien van een nieuw stuurlintje, moet alleen nog licht monteren, cosmics steken en remblokjes vervangen.
Die heb ik een keer van mn FM gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:01 schreef Gripper het volgende:
Heb zelfs een superduur finale-gelletje van Born gekocht
Ja de Serpa snor wordt het idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond dat de banden om mn supra's wat sneetjes hebben, dus ook maar ff nieuwe bandjes steken. De bouwlamp en ext. accupack liggen al sinds gisteravond aan de lader.
Heb zelfs een superduur finale-gelletje van Born gekocht, voor als we Arnhem binnenstuiven
Hoe ga je je baard dragen kaas? Ik zit nu nog in de viking-modus, dus kan nog alle kanten op voor a.s. zaterdag. Een 400 km zonder fatsoenlijk baard of snor is tenslotte net niks.
[ afbeelding ]
Rij 3, de meest rechtse ging jij toch doen?
Nou, dat doet de mijne ook wel zonder dat ik er limonade of een gelletje over mors.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Die heb ik een keer van mn FM gehad.
Vergis je niet... Is zo vloeibaar als water en plakt als de ziekte. Mijn fiets rook ook naar vruchten
Lol, ja ik verwachtte dus gel, maar het is erg dun spul. Dus vloog over alles heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, dat doet de mijne ook wel zonder dat ik er limonade of een gelletje over mors.
Maar je moet het ook gewoon in je bakkes spuiten he, niet zo half over je kin, en mondhoeken, hoewl dat er ongetwijfeld sexueel heel prikkelend uitziet bij jou.
Redheads
De benen kunnen gewoon geschoren worden kolonel, geen beenhaar nodig voor extra warmtequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Zaterdag/zondag 19 max, min 11 graden. 3-7mm regen 70% kans dat valt mee. Wind west en kracht 3 dus kano kunnen we wel gebruiken tussen A'dam en R'dam.
Wel avast ff inchecken in amsterdam dan he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Denk dat ik gewoon helemaal meerij tot R'dam en dan de trein terug pak naar A'dam
En ik had m al getipt om in abcoude aan te haken, of anders eventueel bij checkpoint amsterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bel je wel ff als we uit Utrecht vertrekken.
Koker? Profstijl met tramadol enzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef Patroon het volgende:
Ik heb eens een finale koker op zeer slecht liggende klinkers (kleine Hein, tommeke weet) open gedraaid met 1 hand aan het stuur. Het was een ware finalekoker fontein. Was behoorlijk boenen erna..
Ik had het er idd al over met Gripper. Als je de gem. snelheid tot dan+moment van vertrek (we vertrekken nu, 28.5 gemiddeld) dan weet ik waar ik jullie ongeveer kan verwachten op het parcour.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bel je wel ff als we uit Utrecht vertrekken.
Soberso Meteen dubbel voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Wel avast ff inchecken in amsterdam dan he?
Tijdens de la chouffe was dat wel een goede geweest. Toen lag ik gedurende de gehele haussire met mn gok op mn stuurpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Gripper het volgende:
Als t een goeie dikke gel is kun je m nog in een lange streep op je stuurpen uitknijpen. En dan zo ervanaf slurpen als de tijd er rijp voor is
Yep zit in plastic koker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koker? Profstijl met tramadol enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |