Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, x-x
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, x-x
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, x-x
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, x-x
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, x-x
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, x-x
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, x-x
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St Polka, 1-0
Donderdag 7 augustus: St Polka - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Dinsdag 23 september: PSV - FC Utrecht, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![523f81db77182-willemsgol.gif]()
![52f3b81a80c1e-willemsdribbel.gif]()
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ongetwijfeld

PSV Netwerk
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Volgens velen was Defour gisteren samen met Rekik gesignaleerd en zat Defour ook bij de hoeren. Leuk allemaal.
Eens kijken wat Brands uit de hoed tovert. Marcellis zou episch zijn.
U MAD?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik hoop eigenlijk dat er eens iets via de scouting komt

In plaats van de standaard interesses in Ziyech, Mokotjo etc.
Afgelopen jaren is er 1 basisspeler binnen gekomen die geen Nederlander was of niet al eerder in Nederland had gespeeld? Kan eigenlijk enkel Arias bedenken.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 08:46 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik hoop eigenlijk dat er eens iets via de scouting komt

In plaats van de standaard interesses in Ziyech, Mokotjo etc.
Afgelopen jaren is er 1 basisspeler binnen gekomen die geen Nederlander was of niet al eerder in Nederland had gespeeld? Kan eigenlijk enkel Arias bedenken.
De scouting van PSV

Volgens mij spelen ze Football Manager en gaan ze vervolgens op pad om de spelers die daar goed zijn te volgen.
U MAD?
Toornstra, Ziyech, Botteghin...
Welke namen hebben we nog meer gehoord?
En Defour heeft waarschijnlijk studio sport zitten kijken en dacht: laten we dat maar niet doen
quote:
Klopt. Everton had daar de rechten op geloof ik. Al een aantal seizoenen geleden.
U MAD?
Rekik hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Op naar Plan C. Demy de Zeeuw is beschikbaar. Of... Hendrix?
Gooi die Brands er maar uit. Helemaal klaar met dat getreuzel van de beste man. Oprotten.
quote:
Gewoon zijn contract laten uitdienen. Het weinige geld dat PSV al te besteden heeft moet niet nog minder worden door een afkoopsom.
Gewoon Hendrix op het middenveld zetten, verdedigers halen en gaan. Dan kan je best nog wel een top 3 positie bereiken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Gewoon zijn contract laten uitdienen. Het weinige geld dat PSV al te besteden heeft moet niet nog minder worden door een afkoopsom.
Gewoon Hendrix op het middenveld zetten, verdedigers halen en gaan. Dan kan je best nog wel een top 3 positie bereiken.
Het probleem is alleen: Brands is niet in staat om goede verdedigers te halen. Rekik komt en daarna weet ie het niet meer.
Ah, net toevallig een berichtje:
De Zeeuw: 'Ik wil terug naar Nederland, naar Ajax, PSV, Twente, Vitesse of Feyenoord'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221858Zal het dat wel worden
quote:
Maar Rekik kan niet in zijn eentje die hele verdediging op sleeptouw nemen. Daar is hij nog te jong en veel te wisselvallig voor.
quote:
En staat tussen Willems en Bruma in. Dat zijn nou ook niet echt betrouwbare verdedigers te noemen.
quote:
Dat zeg ik, moet gewoon een ervaren man bij die kan concurreren met Bruma en Rekik.
quote:
Medunjanin is sowieso een totaal ander type en hij heeft net bij Deportivo La Coruna getekend.
quote:
Gaat waarschijnlijk ook naar Anderlecht toe.
quote:
PSV heeft al geïnformeerd bij zijn zaakwaarnemer. Hij had geen interesse in PSV.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Zat ik ook al aan te denken, maar een speler die twijfelt of hij stopt of nog ff doorgaat kan op verschillende manieren uitpakken. Zeker als hij daarvoor bij een groots team speelde.
Bij Cocu pakte dat goed uit. Maar er zijn tal van voorbeelden te noemen waar dat minder goed uitpakte.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef HouseHarkonnen het volgende:Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Defour samen met Rekik gespot zijn in een locatie in Eindhoven.
Zal weldra (evt. morgen) bekend worden gemaakt dat t rond is.
Hoe laat wordt Defour gepresenteerd?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nu al klaar mee?
Wen er maar aan, die blijft tot 2017 zitten.
Dit, dus.
quote:
De Zeeuw vorig seizoen drie keer live bij Anderlecht aan het werk gezien.... gaat um niet worden
U MAD?
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
RSC Anderlecht heeft het zo te zien slim gedaan:
quote:
Tot vorige week leek PSV in poleposition te liggen voor Defour, maar sinds gisteren keerden de kansen in het voordeel van Anderlecht. De sleutel ligt mogelijk bij Luciano D’Onofrio, die tien procent van de transferrechten op Defour controleert via het investeringsvehikel Robi Plus. De ex-Standard-patron, goed bevriend met paars-wit, heeft ook goeie banden met het investeringsfonds Doyen Sports Investments, dat nog eens 33 procent bezit. Als D’Onofrio Doyen Sports kan overtuigen om de aandelen op Defour aan te houden, moet paars-wit enkel de 57 procent van Porto uitkopen. En hoeft het in theorie maar de helft van het bod van PSV te evenaren. Dat bod van de Eindhovenaren bedroeg meer dan 5 miljoen euro.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140813_01215783y
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
quote:
Die kan nog geen eens drinken inschenken in de keuken las ik in het AD vandaag. Nog steeds geblesseerd.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Dat gaat toch nergens meer over?

De transfermarkt is echt ziek...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef tja77 het volgende:[..]
Brands kon weinig beginnen tegen zo'n persoon die de transfer tegen hield, maar hij had dat al in een vroeger stadium aan moeten zien komen.
Wees blij, Defour is ook niet de verlosser hoor
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef tja77 het volgende:[..]
Brands kon weinig beginnen tegen zo'n persoon die de transfer tegen hield, maar hij had dat al in een vroeger stadium aan moeten zien komen.
Brands kan nergens iets tegen beginnen lijkt het, gepowned door Anderlecht, dieptepunt van de afgelopen 20 jaar man
Maar goed, nu kan Brands 'doorschakelen' naar plan B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Brands kan nergens iets tegen beginnen lijkt het, gepowned door Anderlecht, dieptepunt van de afgelopen 20 jaar man
Maar goed, nu kan Brands 'doorschakelen' naar plan B

Plan C, aangezien Plan B Mokotjo was volgens Thijs.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat moet dan bijna wel (ex-)AZ worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
![demy.jpg]()
Hoi!
quote:
Njah.. slim.. Als hierna Doyen en die rubidebubi bedenken dat 'ie bij RSCA weg moet is 'ie ook zo weer weg.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
U MAD?
JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
U MAD?
quote:
Ik zie het probleem niet. Ben blij man. Net of Defour alles had opgelost. Daarnaast is 5 miljoen al veel te veel voor een speler van dat kaliber. Wat heeft die jongen nu de afgelopen 3 jaar gepresteerd? Dit was wederom een waanzinnige aankoop geweest op een positie die bezet is. Brands heeft daarnaast een beperking opgelegd gekregen waaraan hij zich dient te houden. De hand van Gerbrands al?
Van Mokotjo kun je ook niet zeggen of dat El Saviour was geweest. Genoeg voorbeelden van spelers die in de middenmoot of subtop geweldig doen en waar de stap naar de traditionele top 3 te groot is. Of dat dan met druk of met kwaliteit te maken heeft laat ik in het midden.
Gewoon Hendrix op die plaats neer zetten. Jongen heeft aangetoond dat hij het spelletje ziet. Dan heb je Hiljemark nog achter de hand en Leemans. Misschien dat Schaars nog ooit enig niveau haalt, heb je die ook nog achter de hand.
Die 5 mio die hij heeft om te investeren mag hij investeren in een ervaren verdediger, een linksback en misschien een tropische verrassing. Ik ben absoluut niet rouwig om de gang van zaken.
Natuurlijk is Brands verantwoordelijk voor de gehele gang van zaken en verdient hij daarin niet de schoonheidsprijs, maar om hem op deze kwestie af te rekenen is veel te kort door de bocht.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het spelletje ziet? Hij is 19 en komt een blauwe maandag kijken. Hiljemark is een stukje verder en zelfs hij lag in Tilburg lukraak bodychecks uit te delen toen PSV er voetballend niet meer uitkwam tijdens die stortbui. Hiljemark heeft het niet en Hendrix in ieder geval nog niet. Er moet gewoon een ervaren versie van Schaars komen. Topfit en in vorm, alleen dan heb je kans op resultaat.
Alles voor en achter deze speler staat grotendeels talenten en wat onervaren krachten. Willems, Rekik, Arias, Wijnaldum, Depay, Narsingh, Maher zijn allemaal basisspelers en die moeten dan aangestuurd worden door Hendrix? Een Simons heb je nodig.
Dit, dus.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:24 schreef Buitendam het volgende:[..]
Het spelletje ziet? Hij is 19 en komt een blauwe maandag kijken. Hiljemark is een stukje verder en zelfs hij lag in Tilburg lukraak bodychecks uit te delen toen PSV er voetballend niet meer uitkwam tijdens die stortbui. Hiljemark heeft het niet en Hendrix in ieder geval nog niet. Er moet gewoon een ervaren versie van Schaars komen. Topfit en in vorm, alleen dan heb je kans op resultaat.
Alles voor en achter deze speler staat grotendeels talenten en wat onervaren krachten. Willems, Rekik, Arias, Wijnaldum, Depay, Narsingh, Maher zijn allemaal basisspelers en die moeten dan aangestuurd worden door Hendrix? Een Simons heb je nodig.
Inzicht is moeilijk te trainen. Hednrix heeft inzicht. Hiljemark niet. Posteer er een fatsoenlijke, ervaren verdediger achter en laat die jongen groeien. Daarnaast is het raar om de aansturing te laten geschieden door 1 speler. Dat zie ik Hiljemark ook niet doen. Hiljemark die overigens volgens mijn 21 of 22 is.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Inzicht is moeilijk te trainen. Hednrix heeft inzicht. Hiljemark niet. Posteer er een fatsoenlijke, ervaren verdediger achter en laat die jongen groeien. Daarnaast is het raar om de aansturing te laten geschieden door 1 speler. Dat zie ik Hiljemark ook niet doen. Hiljemark die overigens volgens mijn 21 of 22 is.
Net 22 inderdaad.
Het zal al wel gezegd zijn, maar ik heb het idee dat Brands ook in de steek wordt gelaten door de scouting. Er zijn tijden geweest dat er weleens iemand overkwam waar niemand in NL ooit van gehoord had en die het dan aardig deed, de laatste tijd is dat amper voorgekomen.
Ach, roze bril dan maar op en de rest van de competitie juichen als we van een Dordrecht/Willem2/... winnen.
Who's your Stannis?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:24 schreef Buitendam het volgende:[..]
Het spelletje ziet?
Hij is 19 en komt een blauwe maandag kijken. Hiljemark is een stukje verder en zelfs hij lag in Tilburg lukraak bodychecks uit te delen toen PSV er voetballend niet meer uitkwam tijdens die stortbui. Hiljemark heeft het niet en Hendrix in ieder geval nog niet. Er moet gewoon een ervaren versie van Schaars komen. Topfit en in vorm, alleen dan heb je kans op resultaat.
Speelde daar dan wel uitstekend vlak voordat Cocu vorig seizoen uitviel. Hiljemark is dan ook helemaal geen stukje verder, hij is ouder en heeft beduidend minder kwaliteiten. Gewoon een CV halen nu voor concurrentie, een LV halen om dezelfde reden en misschien een aanvaller of nog een CV voor de breedte.
Wijnaldum, Maher en Hendrix moeten makkelijk het middenveld kunnen vormen in de Eredivisie. Ritzmaijer en Schaars heb je dan nog achter de hand die niets onder zouden moeten doen en Vloet als volgend aankomend talent.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
quote:
Deal PSV over Rekik nog niet rond: 'Het hangt nog op één puntje'
EINDHOVEN - Karim Rekik traint woensdag nog niet mee met PSV. De verdediger staat op het punt om door zijn club Manchester City opnieuw verhuurd te worden aan PSV, maar de deal is nog steeds niet helemaal rond.
Volgens directeur Toon Gerbrands van PSV hangt het nog op 'één puntje'. Om welk punt het gaat wilde Gerbrands niet zeggen. Zolang de deal niet helemaal rond is, kan Rekik niet meetrainen, omdat hij dan niet verzekerd is.
Slag om de arm
De verwachting is dat de twee clubs er snel uit gaan komen, al houdt Gerbrands nog wel een slag om de arm: "Ik heb vaker meegemaakt dat een transfer op één punt na rond was, maar dat het toch niet goed kwam."
Als PSV eruit komt met Manchester City, maakt Rekik donderdag zijn rentree op het trainingsveld van PSV.
Even speculerend: misschien is het puntje een terughaalclausule?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Inzicht is inderdaad niet te trainen, daarom moet je ook iemand halen die het in zich heeft. Het is van zo naief om te zeggen dat Hendrix het dan maar moet doen, omdat het een groot talent is.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Lhyanna het volgende:Wijnaldum, Maher en Hendrix moeten makkelijk het middenveld kunnen vormen in de Eredivisie. Ritzmaijer en Schaars heb je dan nog achter de hand die niets onder zouden moeten doen en Vloet als volgend aankomend talent.
Heb je ze zien kutten, afgelopen zondag? Je mag god op je blote knieen bedanken dat Willem 2 niet de gelijkmaker scoorde.
Dit, dus.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef Buitendam het volgende:[..]
Inzicht is inderdaad niet te trainen, daarom moet je ook iemand halen die het in zich heeft. Het is van zo naief om te zeggen dat Hendrix het dan maar moet doen, omdat het een groot talent is.
[..]
Heb je ze zien kutten, afgelopen zondag? Je mag god op je blote knieen bedanken dat Willem 2 niet de gelijkmaker scoorde.
Leiding hoeft niet altijd van het middenveld te komen, ze kunnen ook door een goed centraal duo worden opgevangen. Hendrix is ook niet half zo goed als CV vind ik. Rust achterin scheelt zo veel voor een jong middenveld.
Nike wil er ook al mee ophouden.
quote:
VI: PSV in gesprek met mogelijke opvolgers voor kledingsponsor Nike
PSV is in gesprek met mogelijke opvolgers voor kledingsponsor Nike, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International. Het contract met Nike loopt komende zomer af. De onderhandelingen over een nieuw contract verlopen dusdanig moeizaam dat PSV zich oriënteert op mogelijke vervangers.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Zou eens tijd worden. Vind Nike echt een verschrikkelijk voetbalmerk qua kleding. Op de shirts van afgelopen 2 seizoenen na is er niets anders dan kak uit de hoofden van de ontwerpers gekomen daar.
U MAD?
PSV moet echt kampioen worden.
quote:
Hoop dat jullie geen paupersponsor a la Jako of Masita krijgen.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Lhyanna het volgende:[..]
Leiding hoeft niet altijd van het middenveld te komen, ze kunnen ook door een goed centraal duo worden opgevangen. Hendrix is ook niet half zo goed als CV vind ik. Rust achterin scheelt zo veel voor een jong middenveld.
Dit inderdaad. Ik acht de komst van een goede centrale verdediger noodzakelijker dan de komst van een ervaren middenvelder.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Zou eens tijd worden. Vind Nike echt een verschrikkelijk voetbalmerk qua kleding. Op de shirts van afgelopen 2 seizoenen na is er niets anders dan kak uit de hoofden van de ontwerpers gekomen daar.
Wel eens ja. Adidas is een goede optie, krijg je een mooi roze uitshirt.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Puma. Lekker strak om die vette boerenlijven.
U MAD?
quote:
Vind het tot nu toe nog steeds jammer dat Puma weg is bij ons

Volgens mij heeft geen enkel ander NL club Puma meer sinds het klaar was met Feyenoord?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:32 schreef o.us2.0 het volgende:[..]
Vind het tot nu toe nog steeds jammer dat Puma weg is bij ons

Volgens mij heeft geen enkel ander NL club Puma meer sinds het klaar was met Feyenoord?
Die Adidas shirt van jullie zijn inderdaad verschrikkelijk. Adidas is wellicht nog lelijker als NIKE.
U MAD?
quote:
#bringpumabackto010 #bringpumabacktonl #swag
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Hummel, nog lelijker en kutter.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 13-08-2014 15:41:58 ]
quote:
Warrior kan ook altijd nog.
quote:
Nooit gedragen, maar ik vond die Hummelshirts al kut toen ik ze jaaaaren geleden moest dragen bij mijn oude amateurcluppie.
Tegenwoordig spelen ze in Nike rond
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 13-08-2014 15:39:52 ]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef ZoDiep het volgende:Het zal al wel gezegd zijn, maar ik heb het idee dat Brands ook in de steek wordt gelaten door de scouting. Er zijn tijden geweest dat er weleens iemand overkwam waar niemand in NL ooit van gehoord had en die het dan aardig deed, de laatste tijd is dat amper voorgekomen.
Dat Anderlecht PSV aftroeft om Defour heeft iig geen zak met de scouting te maken. Maar als technisch directeur lijkt het me dat Brands zelf verantwoordelijk is voor de staat waar de scouting in verkeerd.
Overigens is er in het verleden op de Herdgang geklaagd door 'de scouting' dat er erg weinig gedaan wordt met namen die ze aandragen. In hoeverre dat waar is is iets waar we natuurlijk weinig inzicht in hebben maar afgaande op het bord-op-schoot-transferbeleid van de afgelopen jaren vermoed ik dat het wel eens inderdaad zo zou kunnen zijn. Of komen onze scouts echt niet verder dan Alkmaar en (het archief van) Studio Sport?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat Anderlecht PSV aftroeft om Defour heeft iig geen zak met de scouting te maken. Maar als technisch directeur lijkt het me dat Brands zelf verantwoordelijk is voor de staat waar de scouting in verkeerd.
Overigens is er in het verleden op de Herdgang geklaagd door 'de scouting' dat er erg weinig gedaan wordt met namen die ze aandragen. In hoeverre dat waar is is iets waar we natuurlijk weinig inzicht in hebben maar afgaande op het bord-op-schoot-transferbeleid van de afgelopen jaren vermoed ik dat het wel eens inderdaad zo zou kunnen zijn.
Of komen onze scouts echt niet verder dan Alkmaar en (het archief van) Studio Sport?
Dat laatste is wat ik vrees, maar weten doe ik niets. Ik neem (nog) aan dat Brands niet zó ongelofelijk stom is om de eigen scouting opzij te schuiven als die wél met leuke spelers komen.
Trouwens, Defour kon mij weinig schelen, liever een verdediger van halverwege de twintig die ergens al een goed seizoen heeft gedraaid. Maarja, de kosten he...
Who's your Stannis?
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2014 @ 16:12:50
rubbereend
JUICHEN
hoppa, 5,5 miljoen beschikbaar om aan verdedigers te spenderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mani89
We try not to sexualize them.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef ZoDiep het volgende:Het zal al wel gezegd zijn, maar ik heb het idee dat Brands ook in de steek wordt gelaten door de scouting. Er zijn tijden geweest dat er weleens iemand overkwam waar niemand in NL ooit van gehoord had en die het dan aardig deed, de laatste tijd is dat amper voorgekomen.
Ach, roze bril dan maar op en de rest van de competitie juichen als we van een Dordrecht/Willem2/... winnen.
Die goede oude tijd met Piet de Visser.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Jammer dat Brands zo niet denkt
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik zie het probleem niet. Ben blij man. Net of Defour alles had opgelost. Daarnaast is 5 miljoen al veel te veel voor een speler van dat kaliber. Wat heeft die jongen nu de afgelopen 3 jaar gepresteerd? Dit was wederom een waanzinnige aankoop geweest op een positie die bezet is. Brands heeft daarnaast een beperking opgelegd gekregen waaraan hij zich dient te houden. De hand van Gerbrands al?
Van Mokotjo kun je ook niet zeggen of dat El Saviour was geweest. Genoeg voorbeelden van spelers die in de middenmoot of subtop geweldig doen en waar de stap naar de traditionele top 3 te groot is. Of dat dan met druk of met kwaliteit te maken heeft laat ik in het midden.
Gewoon Hendrix op die plaats neer zetten. Jongen heeft aangetoond dat hij het spelletje ziet. Dan heb je Hiljemark nog achter de hand en Leemans. Misschien dat Schaars nog ooit enig niveau haalt, heb je die ook nog achter de hand.
Die 5 mio die hij heeft om te investeren mag hij investeren in een ervaren verdediger, een linksback en misschien een tropische verrassing. Ik ben absoluut niet rouwig om de gang van zaken.
Natuurlijk is Brands verantwoordelijk voor de gehele gang van zaken en verdient hij daarin niet de schoonheidsprijs, maar om hem op deze kwestie af te rekenen is veel te kort door de bocht.
Ben het met je eens hoor, als Wijnaldum 80% van de werkethiek op het WK behoudt dan kom je er met Hendrix of Hiljemark ook, wie weet gaat Maher ook nog inzien dat hij wat moet doen dan ben je al heel ver, achilleshiel ligt toch wel een linie erachter
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef ZoDiep het volgende:[..]
Dat laatste is wat ik vrees, maar weten doe ik niets. Ik neem (nog) aan dat Brands niet zó ongelofelijk stom is om de eigen scouting opzij te schuiven als die wél met leuke spelers komen.
Trouwens, Defour kon mij weinig schelen,
liever een verdediger van halverwege de twintig die ergens al een goed seizoen heeft gedraaid. Maarja, de kosten he...
Marcelo wellicht?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef ZoDiep het volgende:[..]
Dat laatste lijkt me waarschijnlijker dan dat de TomTom van onze scouts alleen de weg naar Alkmaar kent...
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Hij moet ergens een goed seizoen hebben gedraaid, dat is Marcelo nog nooit gelukt.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat was ie echt wel, maakte minstens net zoveel (dodelijke) fouten en is in één tegen één duels vrijwel altijd geklopt.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Jawel, echt een stuk zwakker.
Dit, dus.
quote:
Dan zou zo'n man er z.s.m. uit geflikkerd moeten worden.
Who's your Stannis?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat heb ik dan ook al eerder gepropageerd hier... Hij is de eindverantwoordelijke voor de staat van de selectie en in al die jaren is hij er nooit in geslaagd een fatsoenlijke redelijk uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dat is juist één van de speerpunten van zijn functie, de TD kreeg bij PSV zo'n beetje de totale macht over het transferbeleid om te voorkomen dat trainers (die als 'passanten' werden gezien) dure (mis)aankopen uit hun eigen 'stal' zouden doen. Het ellendige is alleen dat Brands dat nu al jaren zelf doet ipv de trainer

.
Advocaat deed volgens mij in het verleden al een boekje open over Hiljemark, daar had niemand om gevraagd maar die werd gewoon gekocht. Anderhalf jaar later vraagt iedereen zich nog af waarom in hemelsnaam.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2014 @ 17:38:36
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:Bruma is een 'echte' verdediger. Iemand die tackles legt, een beuk uitdeelt en één op één een idee heeft wat zijn tegenstander gaat doen en daar op kan anticiperen en als je hem voorbij komt is er een redelijke kans dat je hem daarna nog een keer tegen komt en je kan hem nog eens aanspelen ook al wordt hij onder druk gezet. Allemaal kwaliteiten die Marcelo vol-le-dig mist. Die zag er uit alsof ze een kopsterke spits uit nood centraal in de verdediging hadden gezet en had vaak geen flauw benul wat hij aan het doen was. Werkelijk elke actie van wie dan ook was voldoende om hem één tegen één te passeren en dan lag de weg naar het doel wagenwijd open en zag je Marcelo pas weer als de bal of in het mandje lag of de kans om zeep geholpen was.
Wat ik hier al zo vaak heb gezegd: Marcelo kon heel goed simpele ballen weg koppen, als de tegenstander vanaf eigen helft een lange bal speelde (van die wanhoopsballen) dan won hij 99% van zijn kopduels en als dat 10 keer gebeurde in een wedstrijd heb je al snel de schijn mee dat je er iets van kan. Totdat hij dan één tegen één in een duel terecht kwam, dan was het weer paniek. Aan Marcelo heb je een redelijk bruikbare speler als je er nog een ausputzer achter hebt staan, dat was echter maar zelden het geval, meestal was hij de achterste verdediger.
Bruma heeft de ziekte van Frank de Boer, kan alles prima doen en dan 2-3 keer per wedstrijd niet op staan te letten en een pupillenfout maken. Het is zeker geen geweldenaar maar ik zou tien keer liever met een verdediger als Bruma achter me in het veld staan dan een type Marcelo.
goed verwoord. Vlaar had dat trouwens ook maar die heeft die foutjes er inmiddels wel redelijk uit gekregen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Adidas
Caland
FREEJANCEES
#psv heeft geen interesse in openlijk solliciterende Demy de Zeeuw.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnhm!BL0liYahHcRg/Ik breng het goede nieuws wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind