Dat is wel een belangrijk punt inderdaad. Helaas is er wel een numerus fixus bij de studie fiscaal recht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:24 schreef DroogDok het volgende:
Met fiscaal recht heb je meer kans op een (goede) baan lijkt me.
Uiteraard, maar ik heb toch al zo'n beetje besloten dat het pindakaas of rookvlees zal gaan worden. Alleen welke van de 2 is nog de vraag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:53 schreef Pharkus het volgende:
Schopje SES, maar het lijkt me iets als moeten kiezen tussen pindakaas en rookvlees, terwijl er veel meer soorten beleg zijn.
Dit, ga naar open dagen en zulks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt me allebei stom. En nu? Wat heb jij daar aan? Kun je het niet combineren?
Met 60 uur zwoegen per week op een of ander gaar kantoor. Zou zeker voor een taal gaan iig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:24 schreef DroogDok het volgende:
Met fiscaal recht heb je meer kans op een (goede) baan lijkt me.
En dan 0 uur want geen kantoor want geen baan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef SOG het volgende:
[..]
Met 60 uur zwoegen per week op een of ander gaar kantoor. Zou zeker voor een taal gaan iig.
Wat voor beeld heb je van de werkzaamheden dan na de studie fiscaal recht?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef EdwardNewgate het volgende:
Fiscaal recht geeft je betere baankansen en salaris maar lijkt mij oersaai en om daar tot je 70e mee bezig te zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |