Elan haalt zijn plezier hier nu eenmaal uit, niemand neemt hem toch serieus. Dus laat lekker gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met trollen te maken, hij kan ook te ver gaan
Ga je even rapporteren gast niet vanwege al die kankers die je in elke zin gebruikt maar dit soort dingen moet een moderator maar even naar kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige reden dat ik er op kom is omdat ik een kankerdownie als jij even wilt laten zien dat ik gelijk heb ja![]()
wat was de site ook alweer? Ouders.nl? Ja wow, daar zullen pedo`s wel meteen naar googlen ja als ze zich willen afsjorren
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan rot gewoon eens op met je tyfusgetroll.
Dit ja nog slechte troll ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik meen het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gast, doe eens normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik meen het.
Dit is echt niet normaal het gaat over een jongetje van zes dat zichzelf aftrekt waarom mag je dit posten op FOK! tussen de Jessica Alba plaatjes.
Misselijkmakend ventje die Fokkie
Krijg een enge ziekte schatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik meen het.
Dit is echt niet normaal het gaat over een jongetje van zes dat zichzelf aftrekt waarom mag je dit posten op FOK! tussen de Jessica Alba plaatjes.
De enige die hier misselijkmakend is ben jij. Echt helemaal niemand mag jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik meen het.
Hou je bek man vieze vent met je schatquote:
Ga slapen of zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat slechte troll hou je bek a zemmer ga jij die kk pedo goed praten dan
Dat is gisteren wel gebleken stond jij even mooi voor lulquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige die hier misselijkmakend is ben jij. Echt helemaal niemand mag jou.
Dit is wel normaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
Zie je opeens zo'n kleuter zijn matras berijden man man
Dit was gewoon een normale reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt vaak hoor.
In die fase zijn veel kinderen al met masturbatie bezig.
Weten ze natuurlijk niet wat ze aan het doen zijn maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |