Gebeurt vaak hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
Zie je opeens zo'n kleuter zijn matras berijden man man
Hou sowieso niet van happy endings , ja bij mijn vaste masseuse in Rotterdam Zuid maar niet in een film.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak zijn ze niet zo kinderachtig als gedacht
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt vaak hoor.
In die fase zijn veel kinderen al met masturbatie bezig.
Weten ze natuurlijk niet wat ze aan het doen zijn maar toch
Bedanktquote:
Ben meestal ook niet van de happy endings, maar Disney behandeld bepaalde volwassen zaken toch best goed voor kinderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou sowieso niet van happy endings , ja bij mijn vaste masseuse in Rotterdam Zuid maar niet in een film.
Kut-Amerikanen doen dat echt in élke film, moet je Japanse of Russische films kijken
Is gewoon algemeen bekend hoor.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schitterend. Je zou zo in de Playgirl kunnen
Nee niet zoals jij en ikquote:
Ik wil geen FOK! vrienden op facebookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je Facebook maar
[..]
Ik heb een zoekmachine genaamd Google.
Ik fapte toen ik 5 was al op Pippi Langkousquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet zoals jij en ik
Maar wel dat ze er al mee bezig zijn
Wel op een andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 mini huizen waar je wel in wilt wonen(she/her)
Neem je Facebook zo serieus dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK! vrienden op facebook
Uh ok hier lul je je eigen echt niet meer uit gast, wil ook niet weten hoe je bij dit soort zieke dingen komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet zoals jij en ik
Maar wel dat ze er al mee bezig zijn
Wel op een andere manier.
Totaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem je Facebook zo serieus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |