Dat is een gifje uit die filmquote:
We beginnen met The Fisher King daarna Dead Poets Society dan One Hour Photo daarna gaan we naar de wat lolligere films eerst Mrs Doubtfire kijken gelijk daarna Awakenings en we eindigen met Good Will Huntingquote:
Geen Flubber?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
We beginnen met The Fisher King daarna Dead Poets Society dan One Hour Photo daarna gaan we naar de wat lolligere films eerst Mrs Doubtfire kijken gelijk daarna Awakenings en we eindigen met Good Will Hunting
Denk pas rond 8 uur in de ochtend afgelopen maar misschien wat eerder beginnen![]()
Dallas Buyers Club duurde ook tot fucking half 7 vanmorgen man was al helemaal licht dit dat
Je mist dan wel wat films manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
We beginnen met The Fisher King daarna Dead Poets Society dan One Hour Photo daarna gaan we naar de wat lolligere films eerst Mrs Doubtfire kijken gelijk daarna Awakenings en we eindigen met Good Will Hunting
Denk pas rond 8 uur in de ochtend afgelopen maar misschien wat eerder beginnen![]()
Dallas Buyers Club duurde ook tot fucking half 7 vanmorgen man was al helemaal licht dit dat
Geef je FB maar, ik voeg je wel toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Stuur pic in dm, ik ben beniewudf.
Flubber nooit leuk gevonden man, misschien zo'n film geweest dat je eigenlijk net te oud bent en hem dan moet kijken met neefjes en nichtjes hem willen zien of zo.quote:
Jumanji is wel baas maar te vaak gezien, Alladin en Flubber meh beetje kinderachtig,quote:
Wel lang terug trouwens dat ik hem gezien hebquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Flubber nooit leuk gevonden man, misschien zo'n film geweest dat je eigenlijk net te oud bent en hem dan moet kijken met neefjes en nichtjes hem willen zien of zo.
Jij vind de Lion King zeker ook te kinderachtigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Jumanji is wel baas maar te vaak gezien, Alladin en Flubber meh beetje kinderachtig,
*vindtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind de Lion King zeker ook te kinderachtig
Ja zou je wel denken maar hou er echt niet van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat Elan mij probeert te trollen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon je kind naar Sexcetera laten kijken en hem een bekkenstoot-matras geven.
Vaak zijn ze niet zo kinderachtig als gedachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zou je wel denken maar hou er echt niet van.
Al erken ik wel dat Lion King en al die films enorm goed en mooi in elkaar zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |