wil je dat niet danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn postaantal weer gewoon terug naar normale proporties. Kom ik zelfs de top100 niet binnen
Nee, dat is namelijk een ernstige vorm van FOK!verslaving en dat moeten we allemaal zien te voorkomenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Is gewoon een normale site waar antwoord wordt gegeven door pedagogen etc.
Maar is onzin en ik ben een pedo. oke Elan
Gast wtf wat voor zaken hou jij je mee bezig hoop maar dat je trollt krijg nu echt een heel ranzig beeld bij jou.quote:Laatst was hij al doktertje aan het spelen met een vriendje en lieten ze elkaar de piemels zien en hoe je het velletje naar achter kan trekken. Ik kwam toen op zijn kamer en heb hen laten vertellen wat ze aan het doen waren. Ik heb gezegd dat ze hun piemels maar voor zichzelf moeten houden en voorgesteld om iets anders te gaan spelen. Best moeilijk hoe daarmee om te gaan, want je merkt dat je ze toch een schaamtegevoel geeft, ondanks dat je probeert dat niet te doen.
FOK! => school tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn postaantal weer gewoon terug naar normale proporties. Kom ik zelfs de top100 niet binnen
Jij bent ziek in je kankerkop hoor dat je meteen dit relateert aan pedofilie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Gast wtf wat voor zaken hou jij je mee bezig hoop maar dat je trollt krijg nu echt een heel ranzig beeld bij jou.
Je bent 23 toch? Waarom kom je op dit soort sites man
Uhu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag jij gewoon zo laat op FOK! van je ouders (nu)
danmoet i kweer elke dag naar buiten pffffquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ookKom ik weer tussen alle zandkutten terecht
Ja, naar Turkije.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk op vakantie geweest?
Jij bent ziek in je kop dat je je met dit soort dingen bezig houdt zelfs al zou het kloppen je hebt niet eens kinderen dus what the vliegende fuck.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je kankerkop hoor dat je meteen dit relateert aan pedofilie.
Laat je niet zo trollen manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je kankerkop hoor dat je meteen dit relateert aan pedofilie.
Ik ben daar ook alweer bijnaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik de 100.000 posts bereik.
Typ even normaal joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
danmoet i kweer elke dag naar buiten pffff
Enige reden dat ik er op kom is omdat ik een kankerdownie als jij even wilt laten zien dat ik gelijk heb jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je kop dat je je met dit soort dingen bezig houdt zelfs al zou het kloppen je hebt niet eens kinderen dus what the vliegende fuck.
Enige reden dat je op zulke sites komt is omdat je er zeker opgewonden van raakt iets anders is niet aan de orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |