abonnement Unibet Coolblue
pi_143465472
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Naja, het enige goede van dit hele jaar, was natuurlijk de Wimbledon finale. Ik neem aan dat je die bedoelt? Maar dit lijkt echt een transitie jaar te zijn. De jonge spelers laten echt van zich spreken (niet alleen door falen toppers). Raonic speelde een geweldig Rome. Daarna was het troep, maar hij wint wel veel potte, en dat deed ie eerder niet. Een Dimitrov heeft eigenlijk nergens goed gespeeld, maar komt wel consistent ver. Nishikori heeft ontzettend hoog niveau gehaald, maar ja, die zal eeuwig geblesseerd zijn. En dan hebben we nog die tieners die gelukkig wat hebben weten te presteren. Laten we hopen dat al deze spelers volgend jaar die extra stap kunnen zetten. Wat betreft Fed/Rafa lijkt dit wel echt hun laatste jaar aan de absolute top te zijn, en het is de vraag of Djoko zich nu als vader/echtgenoot nog kan opladen. Eigenlijk zou je ergens gaan verwachten dat Murray het gaat domineren nu. Als ie vanavond van Fed wint, zou dat best wel eens een begin kunnen zijn....

Maar afgezien van deze lichtpuntjes, is het wel echt een intens dramajaar. Maar vorig jaar was nog veel erger.
Wimbledon was het inderdaad ja! Foutje. Ja Raonic is dit jaar wel consistent maar ik weet niet of het top 5 materiaal is. Overigens ben ik het niet met je eens dat Nadal na dit jaar niet meer absolute top is. De komende 3 jaar is die nog de absolute favoriet voor RG en ook op hardcourt kan die vaak nog verassen. Dan moet die lichamelijk wel 100% zijn.. daar zal alles vanaf hangen. Wimbledon zal die echter nooit meer winnen.

Dimitrov is dit jaar ook erg steady geworden. Vorig jaar verloor die wel eens wedstrijden die hij nooit had mogen verliezen (2e ronde wimbledon verliezen van Zemlja :N ). Dit jaar heeft die het op de Masters vrij goed gedaan en ook enkele toernooitjes gewonnen.

Ik zie op dit moment,op Dimi na, iig geen nieuwe potentiėle wereldtopper zoals een Fed,Nadal of Djoko. Ben erg benieuwd hoe de Tour er over vier jaar uit zal zien..
pi_143465700
Dimitrov maar 1 ECHT debiele nederlaag en dat was tegen Ivo op RG. In straight sets :')

Verder erg sterk en op die loss tegen Jano na deze week geen enkele big upset. Wel mis ik die echte wilskracht in de big matches. Komt altijd prima mee maar lijkt dan tevreden te zijn met een narrow loss ofzo..echt vaag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143465748
Ja. Dimi is duidelijk het meest veelbelovend van de jonkies dit jaar. Had natuurlijk ook van Djoko moeten winnen op Wimby, eigenlijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:10:14 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_143466539
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:43 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wimbledon was het inderdaad ja! Foutje. Ja Raonic is dit jaar wel consistent maar ik weet niet of het top 5 materiaal is. Overigens ben ik het niet met je eens dat Nadal na dit jaar niet meer absolute top is. De komende 3 jaar is die nog de absolute favoriet voor RG en ook op hardcourt kan die vaak nog verassen. Dan moet die lichamelijk wel 100% zijn.. daar zal alles vanaf hangen. Wimbledon zal die echter nooit meer winnen.

[...]
Hoe kun je dat laatste nou zo stellig zeggen? Als hij een jaar niet in de eerste week iemand tegenkomt die een topdag heeft of een hardhitter en hij de tweede week haalt, kan hij het gewoon winnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_143467031
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe kun je dat laatste nou zo stellig zeggen? Als hij een jaar niet in de eerste week iemand tegenkomt die een topdag heeft of een hardhitter en hij de tweede week haalt, kan hij het gewoon winnen.
De voorbereiding op gras is (al helemaal voor Nadal) vrij kort en Rafa heeft gewoon veel spelritme nodig op gras, dat krijgt die vaak niet. Waardoor ,vooral het voetenwerk, zijn spel op gras vaak wat onwennig is.

En ook omdat er gewoon veel spelers zijn die het Nadal op gras lastig kunnen maken. Denk hierbij aan types als Kohlschreiber,Brown,Rosol, Janowicz en zelfs jonkies als Kyrgios. Eigenlijk iedereen die aanvallend speelt en een harde service heeft. En dat zijn er tegenwoordig vrij veel. Er is natuurlijk altijd een kans dat hij al die proeven doorstaat (of ontloopt) maar dan nog zijn spelers als Fed en Djoko gewoon beter op gras. Ik hoop dat die er nog eentje wint, maar erg realistisch is het niet.
pi_143469143
Murray serveert niet heel geweldig: 4-2* Federer.
sig verwijderd door FA
pi_143469284
Veel games met breakpoints zo..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143469326
Nog maar een break en 6-3 Federer.
sig verwijderd door FA
pi_143469368
Murray eigenlijk beter maar serveert als een natte krant, en fed serveert zich eruit...
Dat is het verschil...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_143469423
Wordt een makkelijke straight sets voor fedje...slaap lekker!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_143469537
Break Murray :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143469678
Murray is het aan het omdraaien, dubbele break.
sig verwijderd door FA
pi_143469870
En 2 kansen voor Federer om het weer gelijk te trekken..
pi_143469880
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef Ambrosius het volgende:
Murray is het aan het omdraaien, dubbele break.
En 4-4 _O-
pi_143469882
*4-1 naar 4-4 in no-time.
sig verwijderd door FA
pi_143469883
Fed helemaal terug, 4-4 nu.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:41:20 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143470058
Zou hij die laatste game ook nog ff wegchoken?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_143470134
MP Fed.
sig verwijderd door FA
pi_143470152
En jawel, GSM Fed.

11-11 in de H2H nu.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:47:30 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143470156
Murray :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_143470170
Triest :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 04:04:02 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143470952
Zonde, Rojer en Tecau laten een mooie kans onbenut om de Bryans te verslaan.
0/7 op BP, nagenoeg gelijkmatig verdeeld over beide sets, en dan de supertiebreak weggooien.
6-7 (5) 7-6 (6) 10-2.

Met Johnson/Querrey in de halve en Benneteau/Vaseline of Pospisil/Sock in de finale hadden ze een goede kans gemaakt op de titel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_143471524
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 04:04 schreef Szura het volgende:
Zonde, Rojer en Tecau laten een mooie kans onbenut om de Bryans te verslaan.
0/7 op BP, nagenoeg gelijkmatig verdeeld over beide sets, en dan de supertiebreak weggooien.
6-7 (5) 7-6 (6) 10-2.

Met Johnson/Querrey in de halve en Benneteau/Vaseline of Pospisil/Sock in de finale hadden ze een goede kans gemaakt op de titel.
Pospisil/Sock zijn nog ongeslagen als duo _O_
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 07:38:42 #149
225540 Pugg
Friends forever
pi_143471645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef Norrage het volgende:
Wordt een makkelijke straight sets voor fedje...slaap lekker!
_O_
pi_143471770
Murray :')

Hij moet eens leren serveren...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')