We zijn allemaal nutteloos. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nutteloze user zul je bedoelen.
dus je beweert dat alle mensen nutteloos zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
We zijn allemaal nutteloos. Wen er maar aan.
nee, ik ben niet nutteloos. wen daar maar aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
dus je beweert dat alle mensen nutteloos zijn?
Met dat konijn dat in je avatar staat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wakker worden morgenvroeg.
Neequote:
Bedanktquote:
Ik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Zullen vast wel mensen zijn op deze wereld die niet nutteloos zijn
Wat is je toegevoegde waarde aan deze wereld dan? De vervuiling van de aarde, het uitroeien van andere diersoorten, het uitroeien van je eigen soort? Als puntje bij paaltje komt zijn mensen in zijn algemeen nutteloos en voegen niets goeds toe aan deze wereld. Ze hebben echter een enorm ego en verbeelden zich een hoop op niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik ben niet nutteloos. wen daar maar aan
Da's een eekhoorn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Met dat konijn dat in je avatar staat?
Je vergeet niets-toevoegende-topics plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is je toegevoegde waarde aan deze wereld dan? De vervuiling van de aarde, het uitroeien van andere diersoorten, het uitroeien van je eigen soort? Als puntje bij paaltje komt zijn mensen in zijn algemeen nutteloos en voegen niets goeds toe aan deze wereld. Ze hebben echter een enorm ego en verbeelden zich een hoop op niets.
En niets-toevoegende-reacties plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Je vergeet niets-toevoegende-topics plaatsen.
Zal ik deze doodverwensing maar even rapporteren bij de mods.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Rekkie het volgende:
Lekker belangrijk dat we volgens een willekeurig jank-topicstarter allemaal nutteloos zijn.
Aids-emo dat je bent.
Je nutteloos voelen, dat is pas nutteloos.
Doe een Robin Williams, probleem opgelost.
of hij bedoelt ga acterenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zal ik deze doodverwensing maar even rapporteren bij de mods.
Kleuter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sterk libido...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zegt een jongetje dat zichzelf Hoplahopla noemt, met bijpassende bunny UI
Nou is het mooi geweest met je emoties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
haten op konijn UI'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Doen, toont goed aan dat je er geen hout van snapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef BergGeit95 het volgende:
Gewoon gevoel uitzetten.
Gevoelens zijn voor pussy's, als je gewoon alles doet met een zeker [b]yolo gehalte[/b] in je achterhoofd gaat er een wereld voor je open
Ja ja, bind maar snel in. Bang voor een ban?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen, toont goed aan dat je er geen hout van snapt.
Ik wens je niet dood, dat doe ik zelfs bij mijn ergste vijand (als ik die zou hebben) niet.
Maar als jij het leven zo nutteloos vindt, voel ik me wel geroepen om oplossingen aan te dragen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef BergGeit95 het volgende:
Gewoon gevoel uitzetten.
Gevoelens zijn voor pussy's, als je gewoon alles doet met een zeker yolo gehalte in je achterhoofd gaat er een wereld voor je open
Bang voor nog zo'n zaadtopic van jouw hand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja ja, bind maar snel in. Bang voor een ban?
Ik ben geen yolo type.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef BergGeit95 het volgende:
Gewoon gevoel uitzetten.
Gevoelens zijn voor pussy's, als je gewoon alles doet met een zeker yolo gehalte in je achterhoofd gaat er een wereld voor je open
Maar jij hebt Gilles de la Tourette, bent dik en op de koop toe homo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Tevens, dit lijken eerder depressieve klachten..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is je toegevoegde waarde aan deze wereld dan? De vervuiling van de aarde, het uitroeien van andere diersoorten, het uitroeien van je eigen soort? Als puntje bij paaltje komt zijn mensen in zijn algemeen nutteloos en voegen niets goeds toe aan deze wereld. Ze hebben echter een enorm ego en verbeelden zich een hoop op niets.
Dit is geen depressie, maar een realisatie hoe de wereld echt in elkaar zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Tevens, dit lijken eerder depressieve klachten..
Tip: praat met een psychiater
Bang voor een banquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja ja, bind maar snel in. Bang voor een ban?
Volgens mij moet half FOK! Worden opgenomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dit is geen depressie, maar een realisatie hoe de wereld echt in elkaar zit.
Ik snap het, is een behoorlijk confronterende uitspraak en daar zullen de meeste mensen niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Volgens mij moet half FOK! Worden opgenomen
Opflikkeren met die eeuwige homo shit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij hebt Gilles de la Tourette, bent dik en op de koop toe homo.
Ik geniet allerminst van jou meid, beter ga je je make-up bijwerken meid, en stop je met het plaatsen van domme posts meid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bang voor een ban
Die heb ik gelukkig ook niet al een aantal keer aan mijn broek gehad.
Maar als jij wilt dat het een doodsverwensing is, dan is het een doodsverwensing meid.
Geniet ervan.
Pas op mensen, ruige badass gespot!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik geniet allerminst van jou meid, beter ga je je make-up bijwerken meid, en stop je met het plaatsen van domme posts meid.
Yeah, and it's Not You!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas op mensen, ruige badass gespot!
Je noemt me niet eens meid op een rare boze manier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Yeah, and it's Not You!
Laat je wel een afscheidsbrief achter?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik geniet allerminst van jou meid, beter ga je je make-up bijwerken meid, en stop je met het plaatsen van domme posts meid.
not* you*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Yeah, and it's Not You!
Bek dicht! Ik heb nooit beweerd zelfmoord te willen plegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat je wel een afscheidsbrief achter?
Maar toch, doe je het wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Bek dicht. Ik heb nooit beweerd zelfmoord te willen plegen.
nou slaap lekker meidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:44 schreef BergGeit95 het volgende:
Wat een humeur heeft iedereen hier,
Gauw op bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.realiteit is een illusie,ontstaan door alcoholtekort.
<a href="https://soundcloud.com/mrblub" rel="nofollow" target="_blank">https://soundcloud.com/mrblub</a>
>hier had ook uw reclame kunnen staan!<
Ik ben in elk geval niet te zwak voor een zielig hoopje ellende als jij. Je bent niets meer dan een internetheld. In werkelijkheid schijt je 7 kleuren stront.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar toch, doe je het wel?
Of ben je daar ook te zwak voor?
Dan kan ik nog héél lang wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef NotYou het volgende:
KLB / Stalkers op PlanetRomeo
Gewoon wachten tot je doodgaat aan aids TS.
paar dagen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dan kan ik nog héél lang wachten.
Gewoon je remmers niet meer slikken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dan kan ik nog héél lang wachten.
Meestal maar 1 kleur hoor, afhankelijk wat ik heb gegeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet te zwak voor een zielig hoopje ellende als jij. Je bent niets meer dan een internetheld. In werkelijkheid schijt je 7 kleuren stront.
De remmen op m'n fietsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon je remmers niet meer slikken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De remmen op m'n fiets
Je bent nog te min voor een warming-up.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Rekkie het volgende:
Maar je mag altijd langskomen hoor. Als zul je daar waarschijnlijk wel iets te zwakjes voor zijn.
Tja de moed zal er wel niet meer zijn...... Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je bent nog te min voor een warming-up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |