Je noemt me niet eens meid op een rare boze manier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Yeah, and it's Not You!
Laat je wel een afscheidsbrief achter?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik geniet allerminst van jou meid, beter ga je je make-up bijwerken meid, en stop je met het plaatsen van domme posts meid.
not* you*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Yeah, and it's Not You!
Bek dicht! Ik heb nooit beweerd zelfmoord te willen plegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat je wel een afscheidsbrief achter?
Maar toch, doe je het wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Bek dicht. Ik heb nooit beweerd zelfmoord te willen plegen.
nou slaap lekker meidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:44 schreef BergGeit95 het volgende:
Wat een humeur heeft iedereen hier,
Gauw op bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.realiteit is een illusie,ontstaan door alcoholtekort.
<a href="https://soundcloud.com/mrblub" rel="nofollow" target="_blank">https://soundcloud.com/mrblub</a>
>hier had ook uw reclame kunnen staan!<
Ik ben in elk geval niet te zwak voor een zielig hoopje ellende als jij. Je bent niets meer dan een internetheld. In werkelijkheid schijt je 7 kleuren stront.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar toch, doe je het wel?
Of ben je daar ook te zwak voor?
Dan kan ik nog héél lang wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef NotYou het volgende:
KLB / Stalkers op PlanetRomeo
Gewoon wachten tot je doodgaat aan aids TS.
paar dagen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dan kan ik nog héél lang wachten.
Gewoon je remmers niet meer slikken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dan kan ik nog héél lang wachten.
Meestal maar 1 kleur hoor, afhankelijk wat ik heb gegeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet te zwak voor een zielig hoopje ellende als jij. Je bent niets meer dan een internetheld. In werkelijkheid schijt je 7 kleuren stront.
De remmen op m'n fietsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon je remmers niet meer slikken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De remmen op m'n fiets
Je bent nog te min voor een warming-up.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Rekkie het volgende:
Maar je mag altijd langskomen hoor. Als zul je daar waarschijnlijk wel iets te zwakjes voor zijn.
Tja de moed zal er wel niet meer zijn...... Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je bent nog te min voor een warming-up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |