In essentie ben ik het met je eens dat Van Aartsen feitelijk weinig te verwijten valt. Maar de eerste 'ISIS'-demonstratie was aangekondigd als een demonstratie omtrent Gaza. Die anti-ISIS-demonstratie was daadwerkelijk een een anti-Islam demonstratie en de reden dat die demonstratie nooit goedgekeurd zou worden is wat er uiteindelijk gebeurd, namelijk een 'tegendemonstratie' (wat figuren die daar naartoe gingen) van moslims die massaal in die wijk wonen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om het in de schoenen van Van Aartsen te schuiven. Hij heeft een vergunning verstrekt aan een pro-Nederland demonstratie. Hierna ging ISIS illegaal protesteren. Wat kan je dan meer doen dan politie en ME inzet.
Echt gehersenspoeld die gast ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die Arnoud van Doorn binnenkort een keertje zegt dat het allemaal een experiment was en dat hij wilde infiltreren in de moslimwereld. Ik vind zijn moslim-fanatisme zorgwekkende en ziekelijke vormen aannemen.
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij slaat nogal wat spijkers op de kop vanavond.
uuuuuhhhooooquote:
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil kletsen met Renske terug. En wel nu.
Ik ben het niet eens met je Guus. De Mos spreekt vanuit zijn hart, een geboren leider.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Zou ik geen enkel probleem vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....
Nee, maar kom vooral met nog meer zinloze ad hominems om je pohi verder te sieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |