Als je gelezen had dan zou je kunnen lezen dat ik al meerdere keren gezegd heb dat ik niks tegen scheren heb. Dat ik iedereen in zijn of haar waarde laat en eenieders mening respecteer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het antwoord geven op een vraag zijn?
Dat blijkt niet uit je verdere postsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Als je gelezen had dan zou je kunnen lezen dat ik al meerdere keren gezegd heb dat ik niks tegen scheren heb. Dat ik iedereen in zijn of haar waarde laat en eenieders mening respecteer.
Ik ga uit van het goede in eenieder. Er is nog wel mensheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef xienix2501 het volgende:
Hoe koppig kan je zijn, kan jij je beter afvragenen zoals ik al eerder aangaf kan je dit soort dingen beter niet op het internet vertellen/zeggen want dan kun je dit soort reacties verwachten héhé.
Accepteer het verschil eens tussen feiten en meningen. Ja een vrouw met haar is niet minder vrouwelijk, noch is een vrouw die zich scheert vrouwelijker. Echter de algemene mening en wat sociaal geaccepteerd is, is dat vrouwen zich ontdoen van lichaamshaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede in eenieder. Er is nog wel mensheid
Gedeelte uit een post van mij uit een ander topic (van nog niet zo heel lang geleden):quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef Forbry het volgende:
Tvp (zal later nog wel uitgebreider reageren).
Ik begrijp helemaal wat je probeert te zeggen (jammer, dat er in dit topic weer een hoop mensen zijn die die boodschap proberen te verdraaien) en ben het eigenlijk ook helemaal met je eens, TS!quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:36 schreef Forbry het volgende:
(...)
Overigens vind/vond ik scheren voor vrouwen eigenlijk ook achterlijk, maar ik heb de sociale druk op dat vlak wel geaccepteerd.
(...)
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Tegenwoordig scheren de mannen ook zowat alles
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Ik scheer om de 5-6 maanden mijn borsthaar en okselhaar er af.
Mijn benen heb ik ook al een paar keer gedaan. Pikkie die krijgt om de 1à2 maanden eens een scheerbeurtje.
Niets mis mee toch?
Oja, heb zelfs mijn poeperd al een paar keer geschoren
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Mijn benen heb ik ook al een paar keer gedaan. Pikkie die krijgt om de 1à2 maanden eens een scheerbeurtje.
Niets mis mee toch?
Duurt het bij jou 5-6 maanden voordat je borsthaar weer lang is of zo? Bij mij duurt dat maar een paar weken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Niets mis mee toch?
werkt harsen beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Niets mis mee toch?
Nee, duurt bij mij ook maar enkele weken maar het is gewoon laat maar zeggen 'een nieuwe bodywarmer' die er af moet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurt het bij jou 5-6 maanden voordat je borsthaar weer lang is of zo? Bij mij duurt dat maar een paar weken.
Niks mis mee om geen behaarde beer te willen zijn.
Waarom niet? Moet ik somsquote:
jij mag kiezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet ik somsdoen?
Waarom heb je dan commentaarquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:52 schreef T42 het volgende:
Alleen okselhaar vind ik ranzig moet bij mij ook weg. Rest vind ik niks erg
Als je bij iemand bent omdat je van die persoon houdt, dan telt niet meer of iemand aan een schoonheidsindeaal voldoet of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JDM91 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel aantrekkelijk vind ik dit 😊
serieus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JDM91 het volgende:
[ afbeelding ]
Good for you!quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JDM91 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is jouw mening. Ik vind het smerig en vind haar op een vent lijken. Ieder zijn smaak.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JDM91 het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, je gaat er van uit dat een man en een vrouw verschillend zijn wat betreft lichaamshaar ("lijkt wel een man") en toch is dit gelijk. Sommige mannen hebben heel weinig andere veel en sommige vrouwen hebben heel weinig, andere veel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
Kán hoor, maar ik vind het niks, en dan heb ik het alleen maar over die bossen haar
onder je oksels, dat is best zweterig denk ik, en die benen lijken wel van een man.
Nou ja, ergens heb je wel gelijk natuurlijk, niet helemaal, want normaal gesproken hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:55 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Met andere woorden, je gaat er van uit dat een man en een vrouw verschillend zijn wat betreft lichaamshaar ("lijkt wel een man") en toch is dit gelijk. Sommige mannen hebben heel weinig andere veel en sommige vrouwen hebben heel weinig, andere veel.
Dat het vrouwelijker is om zonder lichaamshaar door het leven te gaan is door maatschappelijke druk onstaan en het zal me eerlijk gezegd niet verbazen als dit in de VS begonnen is waar men meester is geworden in het "plastificeren" van vrouwen.
Het zit al zo ingebakken dat je het als vanzelf hebt over "als een man" maar zo vanzelfsprekend is dat dus niet. Het haar is "als een mens".
Je had het specifiek over benen als een man....quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ergens heb je wel gelijk natuurlijk, niet helemaal, want normaal gesproken hebben
vrouwen geen borst of rughaar, maar laat ik dan zegen dat het niks voor mij is
Ja, dat is waar, waarschijnlijk omdat je niet vaak een vrouw met zoveel beenhaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:58 schreef Alentejana het volgende:
[quote]Je had het specifiek over benen als een man....![]()
Maar, goed punt wat betreft rug- en borsthaar![]()
Neu, dat hoeft voor mij dan weer niet hoor, ik vind dat juist wel weer écht bij een manquote:En ja, ik zie een man ook het liefst met zo weinig mogelijk tot geen lichaamshaar, hoor, daar niet van, maar ik gooi het niet in een hoekje manlijk of vrouwelijk.
Dat is helemaal waar...quote:En, eerlijk is eerlijk, als ik de man van mijn dromen zie en hij heeft toevallig wel veel haar dan vind ik dat plots geen bezwaar meer. Je kunt wel iets mooi of lelijk vinden in het algemeen, of een type hebben, maar als het puntje bij paaltje komt zijn het andere dingen die bepalen of je echt voor iemand valt.
Vind ik trrouwens ook met hoofdhaar.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Mensen laat het smegma gewoon groeien, hoort gewoon bij de natuur hoor! Hoeven ons ook niet te wassen want dat doet ons lichaam ook natuurlijk! Ook gewoon je nagels laten groeien want anders sol je ook met je lichaam!
Lullig dat jij blijkbaar zo meurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef RadioSlut het volgende:
Ik snap niet dat mensen graag hun lichaamshaar laten staan.
Halverwege de dag, sta je in de supermarkt en moet je van iets van een hoog rek pakken. Vieze meur die onder je oksels vandaan komt.
Zit je even met je benen wijd. Dikke meur komt er vandaan.
Dan kun je wassen wat je wil, deo spuiten wat je wil, maar no way dat helpt niet. Die stank gaat weg als je het haar weghaalt en bijhoudt. Dat vind ik dan toch een stuk prettiger dan met het idee rondlopen dat ik een uur in de wind stink.
Beenhaar kan me overigens niks schelen. Dat groeit bij mij zo snel dat het niet bij te houden valt. Dan maar wat minder aantrekkelijk. /care
Ja, vind ik ook. Ik douche elke dag, direct als ik mijn bed uit kom, als ik geschoren ben onder mn oksels 1-2 keer per dag deo op, en ongeschoren 2-3 keer. Toch heb ik het idee dat ik meur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Lullig dat jij blijkbaar zo meurt, maar totaal onherkenbaar dit. Zowel bij mijzelf als bij anderen.
Gewoon douchen en deo gebruiken is voldoende tegen welke stank dan ook, geschoren dan wel ongeschoren.
Man man man ga is wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je iets niet mag vinden ? LEES AUB WAT ER STAAT.
Ik respecteer iedere mening. Iedereen mag zeggen wat hij of zij wilt maar kwets niet. Dat zeg ik met dit topic. Kwets niet. pest niet en dring niks op. Hopende dat het duidelijker is nu
ik. Doe er niet zo luchtig over...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |