abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:42:14 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143415268
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef JDM91 het volgende:
Hoe moeilijk kan begrijpend lezen zijn
Hoe moeilijk kan het antwoord geven op een vraag zijn?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143415279
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef JDM91 het volgende:
Wat een trieste figuren zitten er hier toch. Hoe zwart/wit kan iemand zijn....
Ik ben wit
pi_143415402
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe moeilijk kan het antwoord geven op een vraag zijn?
Als je gelezen had dan zou je kunnen lezen dat ik al meerdere keren gezegd heb dat ik niks tegen scheren heb. Dat ik iedereen in zijn of haar waarde laat en eenieders mening respecteer.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:48:28 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143415478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef JDM91 het volgende:

[..]

Als je gelezen had dan zou je kunnen lezen dat ik al meerdere keren gezegd heb dat ik niks tegen scheren heb. Dat ik iedereen in zijn of haar waarde laat en eenieders mening respecteer.
Dat blijkt niet uit je verdere posts :'),
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143415723
Tvp (zal later nog wel uitgebreider reageren).
Tails tell tales
pi_143415807
Hoe koppig kan je zijn, kan jij je beter afvragen ;) en zoals ik al eerder aangaf kan je dit soort dingen beter niet op het internet vertellen/zeggen want dan kun je dit soort reacties verwachten héhé.
pi_143416456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef xienix2501 het volgende:
Hoe koppig kan je zijn, kan jij je beter afvragen ;) en zoals ik al eerder aangaf kan je dit soort dingen beter niet op het internet vertellen/zeggen want dan kun je dit soort reacties verwachten héhé.
Ik ga uit van het goede in eenieder. Er is nog wel mensheid
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:35:29 #158
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143418937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef JDM91 het volgende:

[..]

Ik ga uit van het goede in eenieder. Er is nog wel mensheid
Accepteer het verschil eens tussen feiten en meningen. Ja een vrouw met haar is niet minder vrouwelijk, noch is een vrouw die zich scheert vrouwelijker. Echter de algemene mening en wat sociaal geaccepteerd is, is dat vrouwen zich ontdoen van lichaamshaar.

Daar verander je niets aan. Mocht jezelf om welke reden dan ook niet willen conformeren aan wat geaccepteerd is... Well, more power to you.

Kan je jezelf niet conformeren aan de standaard dan is dan in beginsel erg jammer. Echter voor alles bestaat een oplossing. Feit is dat die vriendin van jou, zoals je zelf stelt zich niet kan ontdoen van haar lichaamshaar, waarmee je dus de suggestie wekt dat ze het wel zou willen. Met andere woorden... Het zit tussen haar oren, ze is onzeker.

Ik weet zeker dat er voor haar probleem echter wel een oplossing is in de zin dat ze of aan haar zelfbeeld zal moeten gaan werken of een oplossing te zoeken haar te ontdoen van haar lichaamshaar. Een arts/dermatoloog of iets in die geest zal vast uitkomst kunnen bieden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143435394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef Forbry het volgende:
Tvp (zal later nog wel uitgebreider reageren).
Gedeelte uit een post van mij uit een ander topic (van nog niet zo heel lang geleden):

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:36 schreef Forbry het volgende:

(...)
Overigens vind/vond ik scheren voor vrouwen eigenlijk ook achterlijk, maar ik heb de sociale druk op dat vlak wel geaccepteerd.
(...)
Ik begrijp helemaal wat je probeert te zeggen (jammer, dat er in dit topic weer een hoop mensen zijn die die boodschap proberen te verdraaien) en ben het eigenlijk ook helemaal met je eens, TS!
Velen zijn zich niet bewust van de mate en de kracht van maatschappelijke druk of zijn zich er eigenlijk wel bewust van, maar willen dit gewoonweg niet toegeven en ja, ook op dít vlak is daar inderdaad sprake van. Jammer, maar helaas...

Echter, maatschappelijk druk en de indoctrinatie die daar meestal mee gepaard gaat zie je eigenlijk altijd en overal. In ieder geval op immens veel terreinen, op immens veel niveaus. In die zin vind ik dit voorbeeld in wezen nogal onbenullig.

Maar goed, toch maar wel even naar dit specifieke voorbeeld dan. Zoals in de door mij aangehaalde post al staat vind ik al dat scheren eigenlijk ook achterlijk, maar heb ik op dit vlak de sociale druk wel geaccepteerd. (Ik wil overigens liever niet dat mijn vriend zich (helemaal) conformeert naar de steeds meer op vrouwen lijkende standaard voor mannen qua lichaamshaar, maar dat is weer een ander verhaal). Nou ja, in lijn met die "acceptatie" scheer ik zelf dus ook altijd braafjes mijn benen en oksels enzo. Verder ben ik ook al geïndoctrineerd, want mijn eerste gevoel/gedachte bij vrouwen die dit voorbeeld níet volgen (of om wat voor reden dan ook niet kúnnen volgen) is toch wel "vies", "raar", "lelijk", etc.

Alleen mensen pésten, wanneer zij niet aan de huidige "standaard" voldoen? Dat zal ik echt nooit doen. Ook niet achter hun rug om of op een zogenaamd "subtiele" manier. Al vind ik het zelf dus niet mooi (dát zou ik op een respectvolle of neutrale manier dan nog wel kenbaar kunnen maken), ik heb eerder réspect voor mensen die tegen maatschappelijke druk en indoctrinatie zijn opgewassen (en voor mensen die om wat voor reden dan ook niet aan die maatschappelijke druk kúnnen voldoen en die toch volop in de maatschappij staan of dat in ieder geval proberen). Zelfs op dit (in mijn ogen dus toch wat onbenullige) vlak.

Het gaat te ver om daar nu óók nog diep op in te gaan, maar zoals veel mensen wel weten, heeft maatschappelijke druk (in zekere zin) overigens ook wel een hele nuttige functie en "afwijken" van de maatschappelijke standaard púúr om dwars te (kunnen) liggen, daar houd ik dan vaak ook weer niet zo van.

TL DR: ik conformeer mij (grotendeels) aan de maatschappij als het om lichaamshaar bij vrouwen gaat, maar ben het eigenlijk wel met TS eens.
Tails tell tales
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 05:52:09 #160
53151 T42
Pinball Wizard
pi_143437377
Alleen okselhaar vind ik ranzig moet bij mij ook weg. Rest vind ik niks erg ;)
pi_143445058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Tegenwoordig scheren de mannen ook zowat alles :')
Wat is er mis mee?

Ik scheer om de 5-6 maanden mijn borsthaar en okselhaar er af.
Mijn benen heb ik ook al een paar keer gedaan. Pikkie die krijgt om de 1à2 maanden eens een scheerbeurtje.

Niets mis mee toch?

Oja, heb zelfs mijn poeperd al een paar keer geschoren :D
Cindy De Vuyst
pi_143445118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wat is er mis mee?

Mijn benen heb ik ook al een paar keer gedaan. Pikkie die krijgt om de 1à2 maanden eens een scheerbeurtje.

Niets mis mee toch?

Ben je serieus? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143445177
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je serieus? :D
ja
Cindy De Vuyst
pi_143445361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:58 schreef einzeinz het volgende:

[..]

ja
:D :D :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143446688
quote:

[..]

Wat is er mis mee?

Niets mis mee toch?

:*
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_143446748
quote:

[..]

Wat is er mis mee?

Niets mis mee toch?

Duurt het bij jou 5-6 maanden voordat je borsthaar weer lang is of zo? Bij mij duurt dat maar een paar weken.

Niks mis mee om geen behaarde beer te willen zijn.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:05:33 #167
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143447362
Ik heb ook wel eens mijn enkels en (een deel van) mijn bovenbenen geschoren. Komt door de immense sociale druk, of zo :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:50:49 #168
53151 T42
Pinball Wizard
pi_143448653
quote:

[..]

Wat is er mis mee?

Niets mis mee toch?

werkt harsen beter.
pi_143450728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Duurt het bij jou 5-6 maanden voordat je borsthaar weer lang is of zo? Bij mij duurt dat maar een paar weken.

Niks mis mee om geen behaarde beer te willen zijn.
Nee, duurt bij mij ook maar enkele weken maar het is gewoon laat maar zeggen 'een nieuwe bodywarmer' die er af moet.
Anders kon ik ook elke 2 weken een totale hair removal doen, maar dat zou dan weer 'te' zijn.
Cindy De Vuyst
pi_143450741
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:D :D :D
Vanwaar die gezichtjes?
Cindy De Vuyst
pi_143451108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Vanwaar die gezichtjes?
Waarom niet? Moet ik soms :'( doen?
pi_143451214
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom niet? Moet ik soms :'( doen?
jij mag kiezen :*
Cindy De Vuyst
pi_143451672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]

jij mag kiezen :*
Waarom heb je dan commentaar :')
pi_143472605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 05:52 schreef T42 het volgende:
Alleen okselhaar vind ik ranzig moet bij mij ook weg. Rest vind ik niks erg ;)
;)
pi_143500752

Heel aantrekkelijk vind ik dit 😊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')