abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142875487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Ook al doet Kanovinnie aan wielrennen, daar doelde ik niet op. Dat heeft met snelheid/weerstand te maken, niet met het uiterlijk. Het gaat mij om dat laatste.
Heeft niks met snelheid/weerstand te maken.
pi_142875489
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jup. Net zoals oksels scheren bij mannen trouwens, ook nooit begrepen.

[..]

Waarom ook al weer? :?
Weerstand. Elke honderdste seconde telt... ;)
Tails tell tales
pi_142875515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Weerstand. Elke honderdste seconde telt... ;)
Nee :')
pi_142875535
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heeft niks met snelheid/weerstand te maken.
Dat heb ik serieus altijd zo gehoord/begrepen :@ Dat van de massages had ik daarnaast ook wel eens gehoord ja :Y Dat van de valpartijen niet. Wondtechnisch?
Tails tell tales
pi_142875565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus altijd zo gehoord/begrepen :@ Dat van de massages had ik daarnaast ook wel eens gehoord ja :Y Dat van de valpartijen niet. Wondtechnisch?
Dat is een urban myth ja.

En inderdaad wonden. Zijn vaak van die vieze schuur/brandwonden vol grind en asfalt. Met haar erin krijg je het niet goed schoon en bovendien blijft het gaas dan in je haar hangen waardoor je alles weer open trekt bij het verwijderen.
pi_142875592
Kortom, als amateur is het gewoon debiel om te doen. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_142875599
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Kortom, als amateur is het gewoon debiel om te doen. :)
Komt allemaal voort uit onzekerheid ja :)
pi_142875602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat is een urban myth ja.

En inderdaad wonden. Zijn vaak van die vieze schuur/brandwonden vol grind en asfalt. Met haar erin krijg je het niet goed schoon en bovendien blijft het gaas dan in je haar hangen waardoor je alles weer open trekt.
Ja, ik snap het. ^O^ Maar heeft het geen enkele invloed op de weerstand/snelheid dan? Zo'n gek idee vind ik dat namelijk niet?
Tails tell tales
pi_142875652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, ik snap het. ^O^ Maar heeft het geen enkele invloed op de weerstand/snelheid dan? Zo'n gek idee vind ik dat namelijk niet?
Sommige onderzoeken zeggen van wel, sommige vergelijken haar op de benen met de putjes in een golfbal, die juist voor een positief effect zouden zorgen.

Maar goed, wielrenners scheren hun benen al sinds mensenheugenis, toen ze nog rondreden in wollen truien en fietsbanden om hun nek. Luchtweerstand was toen iets voor vliegtuigen, dus om te zeggen dat dat een reden is dat de benen worden geschoren is nogal vergezocht.
pi_142875808
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ken geen mannen die dat puur om het uiterlijk doen eigenlijk.
Ik heb zo iemand ook nog nooit in het echt mogen aanschouwen :+ maar het schijnt (steeds vaker?) te gebeuren (naast het scheren van de borst, oksels, schaamstreek etc. wat ik persoonlijk ook onnodig/zonde vind). Kanovinnie gaf overigens in die post met (wielren)foto's ook aan zijn benen zonder haar mooier te vinden. :)
Tails tell tales
pi_142890408
Roken en blowen. En het dan raar vinden dat anderen dat nog nooit hebben gedaan.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:51:14 #237
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_142894012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan wel begrijpen dat op fok dit niet tot nauwelijks word begrepen aangezien de helft de hele in een donnay trainingsbroek op zolder zit en toch niet naar buiten wilt/hoeft
Ja vast.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_142900728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind het niet alleen raar, ik vind het zó zonde...

Heb jij dat ook, dat je je met/door dit soort dingen opeens oud gaat voelen? :D
Vrouwen scheren ook hun benen, dus waarom mannen niet.
ROBODEMONS..................|:(
  Spellchecker woensdag 30 juli 2014 @ 23:18:11 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_142904146
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.

En mensen die heel blij moeten melden dat ze gesport hebben op facebook :')
Sporten op facebook ?! :o
  donderdag 31 juli 2014 @ 07:19:16 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142911833
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:18 schreef maily het volgende:

[..]

Sporten op facebook ?! :o
|:(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142911906
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Omdat mannen mannen zijn en vrouwen vrouwen. ' Vrouwen baren, dus waarom mannen niet' gaat ook niet echt op, of wel?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:39:18 #242
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142913499
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik mannen met wat haar aantrekkelijker. Niet dat ik ze verbiedt om te scheren, maar in tegenstelling tot bij vrouwen is het bij mannen niet echt 'nodig'.

Met nodig bedoel ik dan dat je als vrouw bijna wordt uitgekotst als je je niet scheert.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142916302
quote:

[..]

Als ik íets in deze wereld mooi (in de zin van "romantisch" of "fascinerend" ofzo?) vind, zijn het wel de verschillen tussen mannen en vrouwen, dus met dit argument kan (eigenlijk: wil) ik niet zoveel. Mannen zijn geen vrouwen (en andersom) en als het aan mij ligt blijft dat grotendeels dus ook zo (en dat komt van iemand die je in toch aardig wat opzichten juist als "tomboy" zou kunnen bestempelen ;) ).

Overigens vind/vond ik scheren voor vrouwen eigenlijk ook achterlijk, maar ik heb de sociale druk op dat vlak wel geaccepteerd. Maakt(e? :') ) het contrast tussen mannen en vrouwen ook groter, dus vind ik in díe zin dan nog wel wat hebben. :) (Komt van iemand die, aan de andere kant weer, nauwelijks make-up gebruikt :') ). De wereld wordt voor mijn gevoel sowieso steeds meer "van plastic" en in zijn álgemeenheid vind ik dat toch echt geen positieve ontwikkeling... elke stap extra in die richting, nu dus bij mannen (?) is er in mijn ogen eigenlijk één te veel.

Klink zo een beetje als zo'n "hippie-figuur" vrees ik _O- Ach, ik begin (blijkbaar) gewoon al wat oud te worden, dat zal het vóóral zijn :P ( :Y ).

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 31-07-2014 11:45:54 ]
Tails tell tales
pi_142916373
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik mannen met wat haar aantrekkelijker. Niet dat ik ze verbiedt om te scheren, maar in tegenstelling tot bij vrouwen is het bij mannen niet echt 'nodig'.

Met nodig bedoel ik dan dat je als vrouw bijna wordt uitgekotst als je je niet scheert.
Maar mogelijk dat het bij mannen dus ook nog een keer die kant opgaat... en voor mijn gevoel zouden juist ("echte") mannen aan zulk soort dingen niet toe moeten geven :@
Tails tell tales
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:36:45 #245
16715 Mylene
*schatje*
pi_142917915
Ik heb ook geen probleem met lichaamsbeharing bij een man, behalve haar op de rug.

Gillette heeft trouwens nu ook een scheerset voor de mannen om het lichaam te scheren.

pi_142917963
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:36 schreef Mylene het volgende:
Ik heb ook geen probleem met lichaamsbeharing bij een man, behalve haar op de rug.

Gillette heeft trouwens nu ook een scheerset voor de mannen om het lichaam te scheren.

[ afbeelding ]
Ja, die had ik ook al gespot en zo zijn er nog veel meer signalen ;(
Tails tell tales
pi_142918571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Als ik íets in deze wereld mooi (in de zin van "romantisch" of "fascinerend" ofzo?) vind, zijn het wel de verschillen tussen mannen en vrouwen, dus met dit argument kan (eigenlijk: wil) ik niet zoveel. Mannen zijn geen vrouwen (en andersom) en als het aan mij ligt blijft dat grotendeels dus ook zo (en dat komt van iemand die je in toch aardig wat opzichten juist als "tomboy" zou kunnen bestempelen ;) ).

Overigens vind/vond ik scheren voor vrouwen eigenlijk ook achterlijk, maar ik heb de sociale druk op dat vlak wel geaccepteerd. Maakt(e? :') ) het contrast tussen mannen en vrouwen ook groter, dus vind ik in díe zin dan nog wel wat hebben. :) (Komt van iemand die, aan de andere kant weer, nauwelijks make-up gebruikt :') ). De wereld wordt voor mijn gevoel sowieso steeds meer "van plastic" en in zijn álgemeenheid vind ik dat toch echt geen positieve ontwikkeling... elke stap extra in die richting, nu dus bij mannen (?) is er in mijn ogen eigenlijk één te veel.

Klink zo een beetje als zo'n "hippie-figuur" vrees ik _O- Ach, ik begin (blijkbaar) gewoon al wat oud te worden, dat zal het vóóral zijn :P ( :Y ).
Ik vind het eerder een beetje conservatief klinken. :@
pi_142918727
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vind het eerder een beetje conservatief klinken. :@
Kom dat -in wezen- niet ongeveer op hetzelfde neer als "ik word gewoon oud" (= kan/wil niet meer met deze tijd mee ;) ).
Tails tell tales
pi_142919190
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kom dat -in wezen- niet ongeveer op hetzelfde neer als "ik word gewoon oud" (= kan/wil niet meer met deze tijd mee ;) ).
Daar is toch niks mis mee. :)
pi_142919739
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar is toch niks mis mee. :)
Het is zoals het is (om er maar even een flinke dooddoener in te gooien) ;)
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')