Is ook niet mijn stijl (ik heb het wel al eens toen we alleen waren, eerlijk tegen hem gezegd), maar de jongen in kwestie die dat tegen hem zei, trok de stank op een begeven moment niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens meegemaakt met een collega. Zo'n ernstige stank dat ik er serieuze kotsneigingen van kreeg. (Vind sowieso dat heel veel mensen uit hun mond stinken, maar dat terzijde). Toch zou er wel héél veel moeten gebeuren zou ik dat op zo'n manier aankaarten...
's ochtends rij ik op de fiets naar m'n werk. Dan douche ik op mijn werk. Daarna fiets ik naar huis, en douche ik ook vaak even. Als ik dan 's avonds nog ga sporten.... douche ik daarna weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:20 schreef Forbry het volgende:
Allen verbazing in negatieve zin:
- Mannen die borsthaar, benen en oksels scheren. (Mijn vriend is geen buitenlands type en heeft ook geen baard, maar heeft wel behoorlijk wat borsthaar, okselhaar en beenhaar en laat dat allemaal lekker staan. Iit!).
- Mensen die standaard 2x per dag of nog vaker douchen. Volgens mij ben je van nature wel een heel vies/stinkend persoon als je denkt dat nodig te hebben en volgens mij krijg je daar alleen maar sneller "luchtjes" van... Ik douche zowat iedere dag (en als ik de tijd heb, ook nog eens heel lang), maar dat vind ik in zekere zin al overdreven eigenlijk.
- Veel make-up (vrouwen), vooral zo'n dikke laag foundation en/of poeder op de huid vind ik lelijk en onfris aandoen. Van die getekende wenkbrauwen vind ik ook geen gezicht.
EDIT: Wat die mensen die standaard 2x per dag of nog vaker douchen betreft: dat zijn natuurlijk niet per definitie juist vieze/stinkende personen (dat ze om die reden zo vaak douchen). Wél denk ik dat die mensen een soort (eerder averechts werkende) kronkel hebben (ontwikkeld) als het om lichaamsgeur en/of hygiëne gaat![]()
Je hebt ook mensen bij wie de oorzaak niet zo duidelijk is of die er anderszins niks aan kunnen doen. Daarbij is het niet (puur) een kwestie van te weinig douchen, te lang in dezelfde kleding lopen, geen deo gebruiken, etc. zeg maar. Wellicht dat de stank in zo'n geval alleen maar erger wordt (door stress/angst) als ze er publiekelijk op worden aangesproken (waarmee ik zeker niet wil zeggen dat dat in jouw verhaal zo wasquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:21 schreef rosability het volgende:
[..]
Is ook niet mijn stijl (ik heb het wel al eens toen we alleen waren, eerlijk tegen hem gezegd), maar de jongen in kwestie die dat tegen hem zei, trok de stank op een begeven moment niet meer
Krijg je anders echt klachten over zweetlucht en fiets je vanaf je werk zo hard dan, dat je daarna moet douchen? Waarom scheer je je benen? Voor het fietsen ofzo of omdat je het echt mooier vindt? (Vragen, vragen en nog eens vragenquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
's ochtends rij ik op de fiets naar m'n werk. Dan douche ik op mijn werk. Daarna fiets ik naar huis, en douche ik ook vaak even. Als ik dan 's avonds nog ga sporten.... douche ik daarna weer.
Anders krijg ik klachten over zweet lucht. En ja, mijn benen scheren ik dus ook
Geen idee. Ik douche altijdquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Krijg je anders echt klachten over zweetlucht
Racefietsquote:en fiets je vanaf je werk zo hard dan, dat je daarna moet douchen?
Omdat het heurt.quote:Waarom scheer je je benen? Voor het fietsen ofzo of omdat je het echt mooier vindt? (Vragen, vragen en nog eens vragen). Ik blijf erbij... ik vind dat dus helemaal niks bij/voor een man
Dan moet je ook niet zeggen dat je anders zweetklachten krijgt, dat weet je dus niet eensquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik douche altijd
[..]
Racefiets
[..]
Omdat het heurt.
Ik vind het ook niet zo erg als iemand eens een keer wat minder ruikt hoor (zal ik idd zelf ook wel eens doen). Maar het moet niet té erg zijn, want dan loop ik echt de kans te moeten kotsen (ben sowieso nogal gevoelig voor geurtjes, ook tegen sterke parfums en spuitdeo kan ik erg slecht).quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik me niet druk kan maken als iemand een keer riekt. Zal ik zelf ook vast doen.
Waar ik minder tegen kon was een collega die altijd naar zweet stonk, al deed hij na het fietsen een schoon shirt aan en waste hij zich, de stank was eigenlijk niet te harden.
Gelukkig had ik een andere collega die zich er meer aan irriteerde.
Toppunt was nog wel een ICT'er die zo stonk, dat toen hij bij 10 man nieuwe beeldschermen ging installeren, er 5 weg waren gegaan om in de werkplaats koffie te drinken. Na een uur of 2 was de lucht nog niet weg. Toen heeft een dame van een andere afdeling haar deobus leeggespoten
Dat foursquare? Gewoon interesantdoenerij. En dan ben je major (aka, de stumper die het vaakst incheckt ergens. Woohooquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:09 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het idee dat koffie ook bij veel mensen tot een vieze mondgeur zorgen, ik heb het met veel (ex-)collega's meegemaakt dat ze aan het einde van de dag stinken naar oude koffie.
Overigens vind ik het ook bizar hoeveel mensen nog gebruik maken van zo'n app dat je kunt zien waar iemand is voor nutteloze informatie. Als je die nou nog gebruikt bij een evenement of op een terras OK.. maar wie boeit het dat jij staat te zweten in de sportschool of op het werk bent (elke dag weer)?
Mwah, ik douche thuis 's ochtends niet voor ik op de fiets stap dus het is wel zo fris om te douchen. Ook voor m'n eigen idee. Misschien is het geurtechnisch niet noodzakelijk maar ik blijf het wel doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je anders zweetklachten krijgt, dat weet je dus niet eens![]()
Dat het "heurt" is compleet nieuw voor me en ik blijf mooi volhouden van niet![]()
Racefiets
Kotsen vanwege een beetje een stank? Hoe reageer jij als er iemand flink heeft lopen schijten op de plee?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg als iemand eens een keer wat minder ruikt hoor (zal ik idd zelf ook wel eens doen). Maar het moet niet té erg zijn, want dan loop ik echt de kans te moeten kotsen (ben sowieso nogal gevoelig voor geurtjes, ook tegen sterke parfums en spuitdeo kan ik erg slecht).
Dat van die collega van mij, was bij een tijdelijk vakantiebaantje, maar het ging wel om iemand die echt élke dag dat ik daar werkte stonk en dan zó vreselijk, dat kun je je bijna niet voorstellen. Ik stond steeds op het punt om er (1 op 1) iets van te zeggen, maar omdat het toen ook best wel behoorlijk zweetweer was (daar viel bijna niet tegenop te douchen) én ik wist dat ik maar heel kort met haar moest werken, hield ik mij toch maar stil (de kotsneigingen verbergend en dolblij toen ik naar een andere afdeling ging). Vond zoiets aankaarten, als nieuweling en tijdelijke kracht, ook niet gepast ofzo. Haar váste collega's zeiden er echter óók niks van, maar liepen haar er achter haar rug om wel voortdurend belachelijk mee te maken. Oók -eigenlijk- niet gepast voor mijn gevoel, maar dáár heb ik toen wél iets van gezegd (tegen beter weten in ... het bleef natuurlijk gewoon doorgaan
).
Mooie fiets, minder mooie benen (zonder haar bedoel ik danquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat foursquare? Gewoon interesantdoenerij. En dan ben je major (aka, de stumper die het vaakst incheckt ergens. Woohoo
[..]
Mwah, ik douche thuis 's ochtends niet voor ik op de fiets stap dus het is wel zo fris om te douchen. Ook voor m'n eigen idee. Misschien is het geurtechnisch niet noodzakelijk maar ik blijf het wel doen.
En dit:
[ afbeelding ]
Ziet er toch beter uit dan:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mooie fiets, minder mooie benen (zonder haar bedoel ik dan)
Dit ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen die hun benen scheren. Echt raar.
Ik vind het niet alleen raar, ik vind het zó zonde...quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen die hun benen scheren. Echt raar.
Oud? Dat wielrenners hun benen scheren is toch alweer een lange tijd bekend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen raar, ik vind het zó zonde...
Heb jij dat ook, dat je je met/door dit soort dingen opeens oud gaat voelen?
Dat weet ik wel. Ook al doet Kanovinnie aan wielrennen, daar doelde ik niet op. Dat heeft met snelheid/weerstand te maken, niet met het uiterlijk. Het gaat mij om dat laatste.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Oud? Dat wielrenners hun benen scheren is toch alweer een lange tijd bekend.
Ik ken geen mannen die dat puur om het uiterlijk doen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ook al doet Kanovinnie aan wielrennen, daar doelde ik niet op. Dat heeft met snelheid/weerstand te maken, niet met het uiterlijk. Het gaat mij om dat laatste.
Jup. Net zoals oksels scheren bij mannen trouwens, ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen raar, ik vind het zó zonde...
Heb jij dat ook, dat je je met/door dit soort dingen opeens oud gaat voelen?
Waarom ook al weer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:25 schreef Neuroscience het volgende:
Bij wielrennen horen geschoren benen, dat weet iedereen.
Bij de profs vanwege massages en valpartijen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Net zoals oksels scheren bij mannen trouwens, ook nooit begrepen.
[..]
Waarom ook al weer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |