correctie : 05-09-2014quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:53 schreef poes-up het volgende:
[..]
IDD: Ga voor de originele (zwart) AAAaaah was het maar 09-09-'14
Word gek van wachten
Ga je die drie allemaal spelen? Racegame overkillquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:51 schreef JohnB52 het volgende:
Forza Horizon : 30 september
The Crew: 11 november
Project Cars: november
DUURT LANG!
Wil ik ook wel. Alleen vind ik 190 euro best stevig voor een headset.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:35 schreef Mothzor het volgende:
Gister een headset aangeschaft, Turtle Beach Ear Force Atlas (Titanfall), wat een top ding!
Geen gezeur met kabels in je versterker/console, gewoon met de adapter in je controller en top audio!
Kan het volume weer lekker op niveau als de kleine meid ligt te slapen of de vrouw een boek zit te lezen!
Waarom dat gruwelijk lelijke ding kopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:35 schreef Mothzor het volgende:
Yep! Wilde sinds de pc release al spelen, maar laptop trok het niet echt.
Vandaar de Xbox One versie, vermaak me er prima mee!
Gister een headset aangeschaft, Turtle Beach Ear Force Atlas (Titanfall), wat een top ding!
Geen gezeur met kabels in je versterker/console, gewoon met de adapter in je controller en top audio!
Kan het volume weer lekker op niveau als de kleine meid ligt te slapen of de vrouw een boek zit te lezen!
139 bij de Mediamarkt, kon ik nog mee leven!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef zoz het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Alleen vind ik 190 euro best stevig voor een headset.
Vind hem wel mooi, zelfde geld voor de controller!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dat gruwelijk lelijke ding kopen
3 games zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:58 schreef DJ_ het volgende:
5 Sept eindelijk dat ding maar is ophalen.
Volgens mij krijgt alleen iedereen 2 gratis games die de NL versie koopt, niet alleen mensen die hem in de pre-order hadden staat, das dan wel weer jammer.
Oh ja een of ander kinect spel toch ?quote:
Fifa, Forza en Dance Central.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Oh ja een of ander kinect spel toch ?
White men can't dance, niks voor mij dusquote:
kwartjes zoeken zit er nooit in met dat soort spellen dus ik haak ook al snel af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
White men can't dance, niks voor mij dus
Heb de One al een maand of 8 thuis staan, mijn Day One gaat naar een vriend van me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:44 schreef DJ_ het volgende:
Meest nutteloze free game ever dan, voor day one.
( <-- day one pre-order )
Gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:09 schreef Reintji het volgende:
Ik gooi de kids voor Dance Central, dat wordt wel een succes op feestjes denk ik.
Je kan ook strippen bij dance central?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb de One al een maand of 8 thuis staan, mijn Day One gaat naar een vriend van me.
Dance Central is leuk voor m'n vrouw
Geen idee, maar ik ga dan lekker gamen op de PC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan ook strippen bij dance central?
150 voor mijn Beyerdynamic betaald, zit niet eens een microfoon bij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef zoz het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Alleen vind ik 190 euro best stevig voor een headset.
Belachelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Losse Kinect gaat 150 dollar (dus 150 euro) kosten. Was dat al bekend?
Ik twijfel nog. Het wordt sowieso dit jaar niet meer (mijn prio is een vaatwasserquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Belachelijk
Maar ze bekijken het maar, ik had het geweldig gevonden als het ding eindelijk eens fatsoenlijk gebruikt werd, maar ze hebben hun eigen ruiten ingegooid door A-dat ding niet te compenseren/prijsverschil PS4/Xbox One te behouden en B-terug te komen op die Kinect op basis van reputatie van gimmickgames, prijs en opgelopen imago.
Jammer maar helaas, ik ga waarschijnlijk voor de kinectloze variant.
Wat een woekertarieven bij 3vcard..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
EA Access aangeschaft vandaag. eindelijk gelukt. Via 3vcard een pre paid visa cc voucher aangemaakt die je over heel de wereld kan gebruiken met daarop een saldo. op xbox.com regio amerika gekozen en dan cc toevoegen en klaar
ik koop altijd gewoon krediet via offgamers, scheelt een hoop gehannes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
EA Access aangeschaft vandaag. eindelijk gelukt. Via 3vcard een pre paid visa cc voucher aangemaakt die je over heel de wereld kan gebruiken met daarop een saldo. op xbox.com regio amerika gekozen en dan cc toevoegen en klaar
Dat kan dus niet met EA Access maar zal wel los lopen als de One hier uit is en paypall weer is toegestaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik koop altijd gewoon krediet via offgamers, scheelt een hoop gehannes.
Prepaid creditcardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met EA Access maar zal wel los lopen als de One hier uit is en paypall weer is toegestaan.
Je kunt al met Paypal betalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met EA Access maar zal wel los lopen als de One hier uit is en paypall weer is toegestaan.
Dacht dat het nog steeds geblokkeerd was?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kunt al met Paypal betalen.
Wireless toevallig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Paypal is nog geblokkeerd. Kan pas weer gebruikt worden als de Nederlandse markt online gaat volgende week. Regio weer op Nederland zetten en je kan Paypal gebruiken. Ben nu Battlefield4 aan het installeren maar het gaat niet bepaald snel zeg. het is wel 35gb maar ik ben nu al geloof ik 8 uur bezig![]()
![]()
Volgens mij was Watchdogs 30GB en die had ik Wireless/WiFi binnen een uur op de schijf staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Paypal is nog geblokkeerd. Kan pas weer gebruikt worden als de Nederlandse markt online gaat volgende week. Regio weer op Nederland zetten en je kan Paypal gebruiken. Ben nu Battlefield4 aan het installeren maar het gaat niet bepaald snel zeg. het is wel 35gb maar ik ben nu al geloof ik 8 uur bezig![]()
![]()
Ik betaal EA Access met Paypal hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
neuh dat niet. gewoon kabeltje. wel staat mijn xbox op Moderate maar dat moet daar toch niks mee te maken hebben. Heb 120MB internet van UPC, moet toch snel genoeg zijn. Geen idee waarom het zolang moet durenquote:
Ik zou je NAT wel even op open zetten dat is toch wel stukken fijner.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh dat niet. gewoon kabeltje. wel staat mijn xbox op Moderate maar dat moet daar toch niks mee te maken hebben. Heb 120MB internet van UPC, moet toch snel genoeg zijn. Geen idee waarom het zolang moet duren
hoe krijg ik dat voor elkaar op de xbox one? op de xbox360 weet ik dat welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou je NAT wel even op open zetten dat is toch wel stukken fijner.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat voor elkaar op de xbox one? op de xbox360 weet ik dat wel
ik ga het even bekijken. Ik had ook al iets gevonden op deze websitequote:
Filmpje laat het echt stap voor stap zien werkt goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga het even bekijken. Ik had ook al iets gevonden op deze website
http://portforward.com/en(...)WG-870U/Xbox_One.htm
Das ook precies mijn modem.
Ik had het zelf al eens met moeite voor elkaar gekregen al staat ie wel op moderate en niet op open maar daardoor geen problemen met gamen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Filmpje laat het echt stap voor stap zien werkt goed.
Dan heb je het niet gedaan zoals wordt uitgelegd. Heb je UPnP wel aangevinkt? En de juiste poorten TCP of UDP?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alles gedaan zoals wordt uitgelegd in het filmpje en ook mijn porten opengezet maar hij blijft mooi op moderate staan. dan toch lekker niet
UpNP staat niet aangevinkt in me router. waar is dat voor dan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je het niet gedaan zoals wordt uitgelegd. Heb je UPnP wel aangevinkt? En de juiste poorten TCP of UDP?
Router reset gedaan? En dan pas je One opstartenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
UpNP staat niet aangevinkt in me router. waar is dat voor dan ?
ik heb het nu aangevinkt
Kijk eens aan, 8 euro winst!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Ps. Net weer 90 dollar aan giftcards voor 60,- euro op de kop te getikt. Zo wordt gamen betaalbaar.
Ik had me router al opnieuw opgestart. maar UPnP stond niet aan. nu wel gedaan. Ik heb het rare dat als ik mijn porten wil openzetten dat hij gaat beginnen over external IP adress, ik heb dat nooit hoeven in te voeren. moet dat nu wel dan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Router reset gedaan? En dan pas je One opstarten
Ik heb een heel ander router dan jou dus zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had me router al opnieuw opgestart. maar UPnP stond niet aan. nu wel gedaan. Ik heb het rare dat als ik mijn porten wil openzetten dat hij gaat beginnen over external IP adress, ik heb dat nooit hoeven in te voeren. moet dat nu wel dan ?
Plus dan in de Amerikaanse store kopen. Er zijn er nog altijd die perse in de Ierse store willen kopen in euros voor 60,- euro per spel. Ik betaal 60 dollar plus dat die giftcards al goedkoper zijn. Dus zo'n 40,- euro per spel. Dat is 20,- euro korting per spel.quote:
Games op disc kopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Plus dan in de Amerikaanse store kopen. Er zijn er nog altijd die perse in de Ierse store willen kopen in euros voor 60,- euro per spel. Ik betaal 60 dollar plus dat die giftcards al goedkoper zijn. Dus zo'n 40,- euro per spel. Dat is 20,- euro korting per spel.
Ik heb Ghosts, FIFA 14, BF4, Watch_Dogs en straks ook Madden 15 op disc. Titanfall,2K14 en UFC heb ik digitaal. Maar vind het toffer om games op disc te hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Destiny wordt m'n eerst spel met hoesje.
Vind je Madden leuk jah. Ik snap van Madden helemaal niks. als die spelregels en dingetjes. niks voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Ghosts, FIFA 14, BF4, Watch_Dogs en straks ook Madden 15 op disc. Titanfall,2K14 en UFC heb ik digitaal. Maar vind het toffer om games op disc te hebben
Moet zeggen dat ik ook veel van de indie games ben die je niet op disc kan kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Ghosts, FIFA 14, BF4, Watch_Dogs en straks ook Madden 15 op disc. Titanfall,2K14 en UFC heb ik digitaal. Maar vind het toffer om games op disc te hebben
Ik vind het wel tof zeker met vrienden. Is wel een stuk uitgebreider dan bijvoorbeeld FIFA maar de voldoening als je een goede drive hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vind je Madden leuk jah. Ik snap van Madden helemaal niks. als die spelregels en dingetjes. niks voor mij
Je hebt toch geen zyxel he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
ik heb mijn router weer opnieuw opgestart en uPnP opengezet maar hij doet het echt niet. blijft gewoon lekker op moderate staan. Ik heb ook zo'n programma gedownload waarmee je kan kijken of je porten wel openstaan en daar geeft het programma aan dat de porten dicht staan terwijl ik ze open heb gezet![]()
ik heb een Thompson van UPCquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt toch geen zyxel he?
ik heb de TWG 870Uquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hier ook. Tering dingen zijn dat.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik raad je aan om een los router te kopen dan.
Ik kan ook wel zonder problemen online spelen maar ik heb soms bij sommige mensen dat ik de party niet kan joinen, dat staat er zo'n mededeling van xbox van dat ik niet kan joinenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar ik heb hem ook op moderate staan en kan met ieder spel zonder problemen online.
Dat leek mij niks..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Is Need for speeds rivals wat? Is nu in de aanbieding en ben wel van her racen maar heb volgens mij nog nooit een Need for speed gespeeld.
Eerste nuttige post van Stef die ik op Fok zie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik raad je aan om een los router te kopen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 dollar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat leek mij niks..
Wat kost t nu dan?
Dus je kan die Thompson afkoppelen en daar een nieuwe router voor neerzetten? Het ding is dat ik nog een router hier heb liggen van Cisco. Die heb ik toen ooit gekocht toen ik nog een normale modem had van UPC ipv een Modem/Router wat ik nu hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sitecom kost geen kut en doet precies wat het moet doen
Dat kan gewoon ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus je kan die Thompson afkoppelen en daar een nieuwe router voor neerzetten? Het ding is dat ik nog een router hier heb liggen van Cisco. Die heb ik toen ooit gekocht toen ik nog een normale modem had van UPC ipv een Modem/Router wat ik nu heb
Geniaal!quote:
Neckermann is failliet gegaan. Die gaan echt niet meer leverenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, mooi niet dat ik nog bericht krijg van Neckermann
Ik heb nog navraag gedaan bij het doorgestarte Neckermann. Wordt niet geleverd, alle orders zijn vervallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, mooi niet dat ik nog bericht krijg van Neckermann
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Neckermann is failliet gegaan. Die gaan echt niet meer leveren
Nieuwe website verkoopt ook alles behalve spelcomputers. Lekkere gang van zaken wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog navraag gedaan bij het doorgestarte Neckermann. Wordt niet geleverd, alle orders zijn vervallen.
het leeft gewoon niet. ze zijn gewoon veels te laatquote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Retarded het volgende:
Vind het akelig stil op de nederlandse fora omtrent de release van de X1. Heeft iedereen em al, of zijn er stiekem toch erg veel mensen overgestapt naar Sony?
Het is niet hetzelfde en het wordt waarschijnlijk niet hetzelfde. PS3 liep nooit achter de 360 qua verkoopsnelheid. De 360 kwam een jaar eerder uit en had daarom een voorsprong. Ze verkochten ongeveer evenveel units per jaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Pheno het volgende:
Dan lopen ze wel weer in. Met de juiste exclusives en marketing is het over een jaartje of twee net als ps3 vs xbox360: het maakt allemaal geen drol uit
we zullen zien. Men dacht dat vorige generatie ookquote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde en het wordt waarschijnlijk niet hetzelfde. PS3 liep nooit achter de 360 qua verkoopsnelheid. De 360 kwam een jaar eerder uit en had daarom een voorsprong. Ze verkochten ongeveer evenveel units per jaar.
Op dit moment verkoopt de PS4 2x zo snel als de Xbox One. Het wordt heel lastig om dat om te draaien.
Wat dachten ze de vorige generatie?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
we zullen zien. Men dacht dat vorige generatie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |