Normaal vind ik het een knuppel van de bovenste plank, maar déze ene keer vind ik nou net dat hij alles prima aanpaktquote:
Jup. Heel nuchter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal vind ik het een knuppel van de bovenste plank, maar déze ene keer vind ik nou net dat hij alles prima aanpakt
nou wacht maar, iedere keer als de aandacht wegebt, zal hij er op terug gaan komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef Greys het volgende:
Nee precies.
En geloof me, op deze aandacht zal ZELFS Dries niet te wachten.
Voor het eerst in zijn lange carriere!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef Greys het volgende:
Nee precies.
En geloof me, op deze aandacht zal ZELFS Dries niet te wachten.
Inderdaad, iemand al foto gevonden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Belangrijkst is of de Melissa knap is.??
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Belangrijkst is of de Melissa knap is.??
Durf een bladzijde terug te kijken!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand al foto gevonden?
quote:
Arme poes. Maar goed dat er geen filmpjes zijn waar haar andere gaatjes gevuld worden door die twee andere kerels. Al was dat wel leuker materiaal dan dat suffe zuigfilmpje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrogante, over het paard getilde klootzakquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Hij duikt op op de rode loper van de film 'De Overgave' in Utopia. Hij maakte de aanwezige pers meteen duidelijk geen vragen te beantwoorden over deze zaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kent hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Arrogante, over het paard getilde klootzak [ link | afbeelding ]
Uit de UTO / Streamverslagen #17:quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Hij duikt op op de rode loper van de film 'De Overgave' in Utopia. Hij maakte de aanwezige pers meteen duidelijk geen vragen te beantwoorden over deze zaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dave lijkt Utopia wel wat, zijn pa zegt ze hebben hier ook een jacuzzi!![]()
Nee, maar ik realiseer me wel dat er een verschil is tussen hoe iemand zich voordoet, overkomt en wordt neergezet in de media en hoe iemand werkelijk is.quote:
Ik ken hem niet, maar deel ongezien de mening van Pugg in deze.quote:
Bovendien is dit SHO; je hoeft je mening niet overdreven gefundeerd te uiten. Hij komt trouwens in die sms-conversatie wel erg naar en eigengereid over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar deel ongezien de mening van Pugg in deze.
quote:Geile Gerrit: sekstape Roelvink is FAKE
Hallo en welkom bij de eerste editie van onze nieuwe rubriek, de Glamorama Zomercolumn. Een vrolijk, toegankelijk item om de hete zomermaanden door te komen, met luchtige opinies van doodgewone mensen. De scribent van vandaag: Geile Gerrit. Hij laat zijn kritische licht schijnen op de sekstape van Dave Roelvink en Melissa Pach (hele dossier hierrr) en we kunnen u nu al zeggen: dat liegt er niet om. Moeten we Geile Gerrit nog introduceren trouwens? Eigenlijk niet natuurlijk, want de man zat in X Cherso, Wie trouwt mijn zoon, èn hij trekt met zijn turbulente 'altijd wat aan de hand'-leventje regelmatig de aandacht van stadszender AT5 als ze weer eens om ander nieuws verlegen zitten. Ondanks schreven we nog dat Gerrit een single ging opnemen met dat andere reality icoon Harrie Tokkie, maar deze plannen zijn helaas alweer van de baan waarover later (wellicht) meer. Nu eerst, dames en heren, 'De sekstape van Dave Roelvink is fake', door: Gerrit Beljaards.
Hallo allemaal,
Ook ik heb de sekstape van Dave Roelvink eens goed bekeken. En volgens mij is deze hartstikke fake en dus in scene gezet. Dit weet ik omdat ik op mijn 18e drie jaar lang als mannelijke hoer gewerkt heb in een privé sekshuis in Den Haag, en dus weet wat faken is. Ik had op een dag meerdere klanten en moest dus op een gegeven moment gaan faken. Dit zie ik aan de blik van Dave de houding van het meisje in de video en de wijze waarop het filmpje geschoten is.
Als je bekend ben kijk je wel linker uit voor camera's en smartphones. Ik doe het zelf enkel in de darkroom zo blijf ik lekker anoniem tot nu dan en dat interesseert me geen reet. Maar ga geen pijp filmpje faken dan ben je ziek in mijn ogen. Ik heb drie jaar in de seks industrie gezeten en deze tape is gewoon fake. Ik heb honderden bedpartners gehad en zie wat wel echt is en wat niet.
Mvg,
Gerrit Beljaards (aka geile Gerrit)
X Cherso Wie Trouwt Mijn Zoon
Waar de politie aan meewerkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Tarbot het volgende:
Ach het zou mij niet verbazen als dit allemaal een media stunt is om zijn film te promoten.
Die hoeven niet te weten dat ze aan een mediastunt meewerken natuurlijk, sterker nog.... het kan best zijn dat de ouders van dat meisje het ook niet wetenquote:
nu ben ik helemaal van de complottheoriën hier in SHO maar dit wil er bij mij echt niet inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hoeven niet te weten dat ze aan een mediastunt meewerken natuurlijk, sterker nog.... het kan best zijn dat de ouders van dat meisje het ook niet weten
Ik wilde eerst het feit aanstippen dat je daar lekker voor moet zijn, maar zelfs dat is de vraag. Zie Britt Dekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Het wachten is op het bericht dat de Playboy zich heeft gemeld bij Melissa.
Hey niet haten op Britt. Lekkere geile sloerie is datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik wilde eerst het feit aanstippen dat je daar lekker voor moet zijn, maar zelfs dat is de vraag. Zie Britt Dekker.
Wat veel waarschijnlijker is, is dat ze er gewoon niet zoveel van kon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef JaneDoe het volgende:
zoete lieve gerritje doet ook even een duit in t zakje:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Cynix ® het volgende:
Playboy is toch allang d00d, ze weten het alleen zelf nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |