Gast, wie BEN jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:37 schreef tong80 het volgende:
Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'
'Ben nie Jolink.'quote:
Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>quote:
Hihihi, even m'n roze string aantrekken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>
fijne vrienden heeft die roelvinkquote:'Vrienden Dave Roelvink schuldig aan chantage'
De ouders van een jonge vrouw die zegt na een avondje stappen te zijn beroofd door vrienden van ex-model Dave Roelvink, hebben de politie gemeld dat zij worden afgeperst.
Dat schrijft De Telegraaf.
De vrienden van de zoon van zanger Dries Roelvink hebben gedreigd een filmpje openbaar te maken waarop te zien zou zijn hoe Dave door het 21-jarige meisje oraal wordt bevredigd.
Ze willen volgens de ouders dat hun aangifte van diefstal wordt ingetrokken.
De Telegraaf meldde dinsdag dat de 24-jarige Roelvink na een nachtje stappen met vrienden en vriendinnen in een Amsterdamse villa waren beland. Daar zou het volledig uit de hand zijn gelopen.
De vrienden van Roelvink zouden zich tegoed hebben gedaan aan de complete champagnevoorraad in huis, filmden zichzelf terwijl ze seks hadden met meisjes, en roofden - volgens de ouders - voor 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica.
Dave Roelvink heeft gezegd niks met de diefstal te maken te hebben. Hij zou juist tussen de ouders en de daders hebben bemiddeld. Als gevolg daarvan zouden er al spullen zijn teruggegeven aan de ouders.
http://www.misdaadjournal(...)-big-mac-bacchanaal/quote:De familie Roelvink schittert doorgaans niet in deze kolommen, hooguit door afwezigheid, al kwam ik Dries wel een keer tegen: hij bezocht de rouwdienst van Bertus Luske, in Naarden. Heb ik nog een foto van. Dat hij een zoon heeft, verbaast me niks: je leest wel eens wat. Maar ook dat was mij verder grotendeels ontgaan.
Maar nu is deze Dave ineens ook ‘crimineel nieuws’. Samen met wat vrienden zou een soort bacchanaal plus orgie hebben gehouden in de woning van een vriendinnetje, waarna het gezelschap aan het stelen was geslagen en voor 60.000 euro aan spullen had meegenomen.
Dat was wellicht onopgemerkt gebleven, ware het niet dat het meisje het verhaal op haar Facebook zette, met de namen van de vrienden erbij. Roelvink is niet de enige die ons bekend voorkomt, er is nog wel wat dat we hier eerder tegenkwamen, maar de vraag is: kan dit zomaar? De familie Roelvink is niet gecharmeerd. Wat is daar precies gebeurd? Ik houd me aanbevolen voor een waarheidsgetrouw ooggetuigenverslag.
De vader van het meisje is franchisenemer van Mc Donald’s. Daar kun je dan toch ‘Big’ mee verdienen.
Inmiddels is de zaak ontaard: de familie van het meisje heeft aangifte gedaan van chantage. De dieven zouden hebben gedreigd een filmpje op internet te zetten van het meisje dat Dave oraal bevredigt. Meer zie hier
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerelquote:Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!! Nu hebben jullie ervoor gezorgd dat mijn leven verwoest is... Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet meld je dan z.s.m.! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van; ....
Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Die griet is dus gewoon een ordinaire pijpslet.
Dries is ook donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjes
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Dat soort wijven kom ik nou nooit tegen, je weet wel, van die wijven die te dom zijn om te poepen, gek zijn op een lul in hun mond en je gewoon afzuigen wanneer ze zin heeft. Van die echte ordinaire vieze sletten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles.
Spel dan wel FOK! goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer van die juwelenroof natuurlijk maar dit is eigenlijk haar eigen schuld
schuld. Als je die figuren in het filmpje hoort us meteen duidelijk dat ze wat moeite hebben met mijn en dijn
Mijn backspace werkt niet bij mobiel fok dus vandaar die dubbele schuld
Dat zijn de beste meiden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)n-tegen-een-fietser/quote:“Het gezelschap – onder wie een familielid van een beruchte crimineel.” De zaak van Dave Roelvink en de Schagense Rip-orgie lijkt een serieuze crime-kant op te gaan. John van den Heuvel schrijft erover in De Telegraaf.
Ook uit andere berichten lijkt de rol van Dave Roelvink bij de diefstal veel groter en veel anders dan hij zelf eerst vertelde. In zijn reactie gaf hij aan slechts te hebben bemiddeld bij het teruggeven van een aantal spullen, maar dat ligt volgens getuigen toch wat genuanceerder. Onduidelijk is wel wie precies de afpersing doet met het seksfilmpje.
Iedereen die een halve minuut googelt kan achterhalen dat het familielied van de beruchte crimineel niemand anders kan zijn dan Mosko Soerel. Zegt natuurlijk helemaal niets over zijn (of haar?) schuld en verantwoordelijkheid in deze kwestie. Er zijn wel wat bizarre dwarsverbanden. De bekende zus van Dino Soerel, Minnie, had een verhouding met (toen nog) advocaat Bram Moszkowicz.
Ik citeer Wikipedia, over Minnie:
“Op 4 maart 2000 was zij getuige van de moord op haar vriend, de Amsterdamse crimineel Rinus Holman. Zij zat naast hem in de auto, toen hij op 39 jarige leeftijd werd geliquideerd. In februari 2006 werd bekend dat het Openbaar Ministerie onderzoekt of advocaat Bram Moszkowicz onder druk is gezet door de broer van Soerel, Dino Soerel. Deze zou zijn zus een affaire hebben laten beginnen met de advocaat. De getrouwde Moszkowicz was vervolgens gechanteerd met tapes waarop hij met haar de liefde bedrijft. De tapes werden door een handlanger van John Mieremet, Ferry Koch, aangeboden aan diverse media.”
Over de zaak met Rinus Holman heb ik zelf een reportage gemaakt. Bericht daarover staat hier
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:56 schreef Gnittoo het volgende:
[quote]MELISSA (21), zelf studerend voor kapster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://glamora.ma/2014/08/wat_deed_dave_roelvink_in_deze.html
quote:do 14 aug 2014, 13:15
Dave doet aangifte van smaad en laster
Dave Roelvink blijft ontkennen dat hij niks te maken heeft met de juwelenroof uit de villa van de familie Pach. De zoon van Dries Roelvink is alle beschuldigingen zat en stapt naar de politie.
Het model gaat volgens Nathan Moszkowicz, zijn woordvoerder, aangifte doen van smaad en laster tegen de familie Pach. Ook laat hij aan Shownieuws weten dat Dave ook aangifte doet tegen Erik Kwan, de door de familie ingeschakelde privé-detective.
" Je wordt ergens van beschuldigd, maar ik weet van niks", zegt Dave over de situatie.
Vreemd aan deze ontkenning is dat uit de sms-conversatie tussen Melissa Pach en Dave, nu ook in handen van Privé, toch wel degelijk blijkt dat het model iets van dit drama af weet...
Hij ontkent dat hij niks te maken heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef Deisyy het volgende:
En nog een staaltje damage control van Drol Roelvink
[..]
Juist; wat een sukkels bij de Televaag ....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij ontkent dat hij niks te maken heeft
Wel dusquote:De mannen in de leeftijd tussen 20 en 23 jaar zijn woonachtig in Amsterdam, Landsmeer en Wilnis. Of Dave Roelvink tot de groep aangehouden mannen behoort, wil de politiewoordvoerder niet zeggen. Het lijkt er niet op aangezien hij nog maar 19 jaar oud is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel dus
Dave Roelvink gearresteerd
De politie heeft zojuist Dave Roelvink gearresteerd vanwege betrokkenheid bij de sieradenroof uit een villa in Burgerbrug.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gearresteerd__.html
Dat wordt bukken voor Bubba
http://www.telegraaf.nl/p(...)doet_aangifte__.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef empa1010 het volgende:
Nu we er toch zijn ...![]()
Kan ie gelijk zelf z'n zielige aangifte doen. Sukkeltje.
En als hij nog een keer geblazen wil worden dan kan dat niet meer bij de Pachs thuisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef empa1010 het volgende:
Nu we er toch zijn ...![]()
Kan ie gelijk zelf z'n zielige aangifte doen. Sukkeltje.
En als je de beelden van de zuigpartij wilt zien, moet je nog ff geduld hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
En als hij nog een keer geblazen wil worden dan kan dat niet meer bij de Pachs thuis
Heerlijk toch, dit is waar komkommertijd voor is.quote:
Met wat voor types zijn zoon omgaat daar heeft ie blijkbaar geen problemen meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)-met-arrestatie-zoon
Ik ben totaal geen fan van Dries, maar hierin geef ik hem volledig gelijk!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef Perrin het volgende:
Met wat voor types zijn zoon omgaat daar heeft ie blijkbaar geen problemen mee
Prive, waar het hoort, als je seksfilmpjes wil zien, internet staat er vol mee.....quote:
Dat je dat durft te suggererenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:02 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, en die Bram Moszkowicz die daar dan 'deskundig' commentaar zit te leveren, terwijl zijn zoon Nathan de manager is van Dave Roelvink en zijn vriendin de advocaat![]()
![]()
Maar geen verstrengelde belangen, heur!
lekker sarcastisch ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze al hier?
De 'FREE DAVE ROELVINK' Facebookpagina?
https://www.facebook.com/freedaveroelvink
Lijkt wel een bordeelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arrestatie Dave Roelvink: bekijk hier de plaats delict
http://www.telegraaf.nl/s/22967203
Met geld kun je geen fatsoen kopen, dat blijkt maar weer.quote:
zn reactie vind ik wel correct eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dries vindt de publiciteit volgens mij erger dan het feit dat zijn zoon (waarschijnlijk) een leugenachtige pauper is
Eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zn reactie vind ik wel correct eigenlijk
Moet 't dan niet Jocelino de S. zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:46 schreef superniger het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-sa-ook-gearresteerd
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
http://www.misdaadjournal(...)ord-italiaanse-kris/quote:Een van de jongens die wordt beschuldigd van betrokkenheid bij de diefstal uit de villa van de familie Pach, en die voorkomt op het lijstje van Melissa, heet Mosko Soerel. Als je de geschiedenis een beetje kent is dat buitengewoon intrigerend: advocaat Bram Moszkowicz had een relatie met Minnie Soerel, zus van ‘top-crimineel’ Dino Soerel.
Je zou denken: die Mosko is dus een zoon uit die relatie. En als Nathan Moszkowicz, zoon van Bram, dan ook nog de manager is van Dave Rioelvink, die een hoofdrol speelt in deze affaire, dan is het plaatje helemaal rond.
Maar inderdaad: te mooi om waar te zijn. Volgens een reactie en ik heb zo ‘t idee dat dit erg klopt.
“Die ‘Mosko Soerel’ is helemaal geen familie of iets dergelijks van Dino Soerel. ‘Mosko’ zoals hij op straat genoemd word is een Afrikaanse jongen uit Amsterdam. Hij gebruikt de achternaam ‘Soerel’ al meerdere jaren als een soort bijnaam. Hierdoor is hij ook bekend als zijnde Mosko Soerel maaar heeft geen ene enkele band met Dino. Mosko zijn echte naam is Dennis, achternaam weet ik niet.”
Dave Roelvink is gisteren aangehouden. Nu kun je veel over hem zeggen – en dat wordt ook gedaan – maar je moet toch vaststellen dat hij van het hele stel tot nu toe de enige is geweest die ballen heeft getoond. Hij heeft meteen zijn verantwoordelijkheid genomen, is gaan bemiddelen en ondanks dat hij de bekendste is van het stel steekt hij zijn hoofd uit. Dat staat hem alleszins te prijzen.
Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat hij zelf spullen heeft gestolen. Het treurige is dat hij nu de kop van jut is, omdat hij wél lef heeft, terwijl de anderen – die toch al niks te verliezen hebben – er met een sisser vanaf lijken te komen.
Ik zou haast spontaan alsnog fan van Dries Roelvink worden. Als zanger en artiest is het mijn smaak niet, maar dat opvoeden heeft-ie toch goed gedaan.
wat een simpel en sneu kereltjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op zijn Instagramaccount schreef de schavuit wat hij van de situatie denkt: "Het land waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken #fuckahater". Het bericht is inmiddels verwijderd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)brengt_nacht_in.html
Tering wat ben je dan dom zeg![]()
Simpele kneus idd. Maar die meid kan er ook bij, met dat 'rondleiding' filmpje. In die keuken.. beetje stoer lopen doen. 'zonder vretuh'... tjonge, wat cool zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:13 schreef Greys het volgende:
Dat het een simpel kereltje is blijkt sowieso al uit die sms 'conversatie'.
Laat je pa ff chille, ik ga ff belle.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag is nu natuurlijk welke koelkast
Die op het politieburo, of die bij de Fam Pach thuis
[ afbeelding ]
Geen koelkast te vinden hiero en ook niks te vretuh
![]()
Dan maar ff langs de Mc Donalds![]()
Ohh wacht![]()
![]()
Aha die Jocelino is dus van dat filmpje. Van de sjempeensjouerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Handlanger Dave Roelvink': geen stress
Een van de verdachten in de 'zaak-Roelvink', de broer van Ajax-voetballer Lesley de Sa, heeft in een video op Facebook laten merken dat hij zich totaal geen zorgen maakt over de juwelenroof en de verdenkingen
[ afbeelding ]
Een dag voor zijn aanhouding plaatste Jocelino de Sa een video op zijn Facebookpagina, waarin hij samen met een vriend heel relaxed op de bank hangt. "We stressen gewoon niet toch?" "Nee hoor. No stress", zeggen de jongens tegen elkaar.
Een dag nadat de video werd geplaatst, werd De Sa met Dave Roelvink en nog twee verdachten opgepakt. Het viertal wordt verdacht van het stelen van onder andere luxe apparatuur en sieraden ter waarde van ongeveer 60.000 euro.
http://www.telegraaf.nl/p(...)__geen_stress__.html
Met filmpje
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een adreswijziging ontvangen
Alkmaar Politie buro
[ afbeelding ]
Bezoekadres
Mallegatsplein 2
1815 AG Alkmaar
Telefoon
0900-8844
Openingstijden
Dagelijks van 09.00 - 18.00 uur. Op donderdag van 09.00 - 21.00 uur.
Geeft niet eens een house warming party![]()
daar zit dave nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |