Niet dik. Goed gevormd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik zou een maand niet eten als ik zo dik was
En jij weegt 30 zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DIK, gewoon dik! Weegt ongetwijfeld een kilo of 80
Jij hebt totaal geen besef van dat soort zaken. Je zit maar wat op je kamer naar rare oude Afghanen te kijken en op te geilen en zilvervisjes te eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DIK, gewoon dik! Weegt ongetwijfeld een kilo of 80
ik ook niet, maar ik zie die namen vaak langs komen hier en ben toen gaan googlen. Allemaal lelijk en zingen kunnen ze niet.quote:
nee tot mijn verbijstering zag ik vanochtend 56 kiloquote:
En toch heb je de drang dat even te melden, laffe herderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Die reactie maakt je niet stoer domme kut.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee tot mijn verbijstering zag ik vanochtend 56 kiloik kom dus bijna elke week een kilo aan
gelukkig nog 6 dagen dan vlieg ik naar Libanon....daar val ik hopelijk wel weer af naar 50 kilo
Minaj, Rihanna en I g g why zijn geen Amerikanen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef sanasoufi het volgende:
Nicki Minaj, Katy Perry, Rihanna, Iggy, Miley Cyrus, Taylor Swift en laten we het niet hebben over die spuuglelijke monster in die vreemde carnavalskleding...
nee! Arabische zangeressen zijn mooi + kunnen zingen...deze al gezien:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor lelijke wijven.
interesseert me niet.....walgelijke muziek en lelijke mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Minaj, Rihanna en I g g why zijn geen Amerikanen.
[ afbeelding ]
Damn, gelukkig gaat het om de muziek.
En toch een topic bouwenquote:
Heerlijke vrouwquote:
Haifa Wehbe is 41 en ik versta haar niet dus waarom zou ik naar dat galamagalama gaan luisteren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
interesseert me niet.....walgelijke muziek en lelijke mensen.
Als ze nou ook nog kon zingen.quote:
Welke gilette gebruikt zij? Ziet er vrij glad uit voor een Arabische.quote:
taal maakt me niets uit...gaat om stem + uiterlijk....zelfs die pakistanen hebben mooiere en betere zangeressen dan het westen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Haifa Wehbe is 41 en ik versta haar niet dus waarom zou ik naar dat galamagalama gaan luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |