Hier, daar heb je het alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk, veel vrouwen houden gewoon niet van kaal.
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef yats het volgende:
Nou spaghetti, je hebt een naamtopic van UF, dat doet ze normaal nooit dus die kun je in je zak steken.
30+ ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Ik vind kaal ook wel iets hebben maar kroelen door haar is zo lekker
Ik doelde meer op wat jij met 20 jarigen doet, eh moetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Ik vind kaal ook wel iets hebben maar kroelen door haar is zo lekker
Geen probleem, ik probeer die jongen gewoon een hart onder de riem te steken.quote:
Dan heb ik er nog steeds niks aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus niet lelijk. Gewoon kaal.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb dik en vooral veel haar.
En baard komt ook weer terug
Ohquote:
Dat zei ik al, maar hij wil er geen tik tegen geven om hem weer te maken. Vraag jij het eens lief, ik ben wel benieuwd naar verdere voorspellingen.quote:
Een baard is gewoon beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef SiIk het volgende:
Ga weg allemaal met jullie baarden
Alleen maar om UF te hosselen hè? En ik dan?
ik heb me gisteren gewoon geschoren hoor, met pijn in mijn hart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef SiIk het volgende:
Ga weg allemaal met jullie baarden
Alleen maar om UF te hosselen hè? En ik dan?
Voorspellen is blijkbaar niet mijn ding. Helaas!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei ik al, maar hij wil er geen tik tegen geven om hem weer te maken. Vraag jij het eens lief, ik ben wel benieuwd naar verdere voorspellingen.
[..]
Een baard is gewoon beter
Sorry.quote:
wat ik me kan herinneren was jij helemaal niet chubby. What happened?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry.Maar zoals Kutmanager al zei; het is een niche voor een wat kleinere (maar wel bestaande) groep vrouwen op tinder. Mijn (nog) chubby lichaam zal ook niet iedereen aanspreken.
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef -Spaghetti- het volgende:
Wordt mijn algoritme negatief beinvloed als ik alles like? Of moet ik serieus en kritisch (dis)liken?
Ik had ergens gelezen dat als ik alles like, dat ik dan door tinder niet wordt getoond ofzo..?!
Al gestoken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef yats het volgende:
Nou spaghetti, je hebt een naamtopic van UF, dat doet ze normaal nooit dus die kun je in je zak steken.
hmm ik like best veel 4 tot 6 meisjes per 10 meisjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.
Pic op app. Alleen hoe meer ze opscheppen hoe slechter ze zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef SiIk het volgende:
UF ik heb je ideale match gevonden. Hij heeft een baard en in z'n info staat 'I'm not gonna ask. I'll pin your arms and give it as rough as you can take it. If you're a naughty girl it's me you're looking for'
(Over seksuele teksten gesproken zeg..)
Hij is alleen pas 23
Dit is helaasch heel erg waarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pic op app. Alleen hoe meer ze opscheppen hoe slechter ze zijn
Alsnog moment maken. 'Te kort geworden. Gelukkig heb ik nog iets anders om mee te compenseren.'quote:
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsnog moment maken. 'Te kort geworden. Gelukkig heb ik nog iets anders om mee te compenseren.'
Wat is te kort?quote:
Zondequote:
Je zou je penislengte er toch inzetten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ideeen voor een status? Heb daar nu niets staan?
zal ik helemaal overnieuw beginnen en de tinder app deindtalleren en installrren?
Neeheee.. zat eraan te denken zei ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou je penislengte er toch inzetten?
het beste is om ongeveer 70% te liken, alleen dan kun je ook goede resultaten krijgen met iemand die je eigenlijk helemaal niet wilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.
Gewoon verhuizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ideeen voor een status? Heb daar nu niets staan?
zal ik helemaal overnieuw beginnen en de tinder app deindtalleren en installrren?
Dat moet makkelijk passen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou je penislengte er toch inzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-22/40kmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hoe hebben jullie leeftijdrange en kmrange ingevoerd?
ik heb 161km staan.
Nee ik wil een lekker jong dingquote:
22-36 jr, 60 kmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hoe hebben jullie leeftijdrange en kmrange ingevoerd?
ik heb 161km staan.
TT volstaat dus nog steeds.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
Heb een eerste match! Alleen weet er nu niet zoveel tegen te zeggen. Meer dan hey kom ik niet.
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
22-36 jr, 60 km
Pas 9 matches gehad, allemaal eraf gegooid. Hadden niets te melden of wilden niks afspreken. 1tje bleek in Indonesie te wonen en we begrepen niet hoe ze in mijn Tinder kon komen (toen ik haar naar rechts swipete stond er 38 km dus ik dacht dat ze op vakantie in Amsterdam was).
Ik vind 22-38 niet anders dan 24-40quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind 22-38 niet anders dan 24-40
18 en 30+ dan weer wel
Ik zette mijn range weer ff naar 25
http://imgur.com/BhYlPaW
Ik kan me in beide niet echt vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
18 en 30+ dan weer wel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
Heb een eerste match! Alleen weet er nu niet zoveel tegen te zeggen. Meer dan hey kom ik niet.
Je gaf eerder zelf al antwoord. Laat die arrogante hoer het woord maar doen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Maar de vrouwen zoeken altijd de hollywood types en zijn zo kansloos als wat, want die blijven in een sprookjeswereld. Nog erger is dat ze arrogant denken dat het initiatief (praten) vanuit de man zijn kant moet komen. Hoe bekrompen kun je zijn.
Probeer er 1, gaat een wereld voor je open.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Probeer er 1, gaat een wereld voor je open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wel heel wat uurtjes swipen tot ik er een tegen kom die ik aantrekkelijk vind en waarvan ik niet het idee heb dat ie m'n vader had kunnen zijn denk ik.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik kan de TT niet voluit zien, wat staat er? En daarnaast.. foto's verder bekeken. Heb haar uit de matchenlijst gegooid. Weer op 0.quote:
Je wilt zeker alleen Hollywood-types?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik kan de TT niet voluit zien, wat staat er? En daarnaast.. foto's verder bekeken. Heb haar uit de matchenlijst gegooid. Weer op 0.
Dat we praten over onze geweldige tinderervaringen denk ik, kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef K44S het volgende:
Zo, nog beetje gezellig hier ?
Ik moet zeggen, ik heb de TS niet gelezen. Wat is de bedoeling van dit draadje :$
Oké ja nee dat is niet heel opwindend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wordt wel heel wat uurtjes swipen tot ik er een tegen kom die ik aantrekkelijk vind en waarvan ik niet het idee heb dat ie m'n vader had kunnen zijn denk ik.
Tot zo verre 2 dates gehad met een meid ongeveer 20 km van mij vandaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat we praten over onze geweldige tinderervaringen denk ik, kan het mis hebben.
Maar een Statham look-a-like zou ik m'n bed niet uittrappen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké ja nee dat is niet heel opwindend.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
18 en 30+ dan weer wel
Ik wilde eigenlijk voorstellen het vandaag over tuinieren te hebben. Als de rest dat goed vindt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef K44S het volgende:
Zo, nog beetje gezellig hier ?
Ik moet zeggen, ik heb de TS niet gelezen. Wat is de bedoeling van dit draadje :$
Voel je niets van... het is wel twijfelgeval, als het zo'n hihihi kind nog is, laat dan maar. Maar lijkt ze wat verder in haar ontwikkeling moet het goed te doen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moet
Nee van die model achtige types. Natural beauty.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeker alleen Hollywood-types?
ja prima, ik heb dus gehoord dat als er gras op groeit, dat erop gevoetbald mag worden. Om maar even in de 40/21 sfeer te blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voorstellen het vandaag over tuinieren te hebben. Als de rest dat goed vindt.
naturel en dan in nederland zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Nee van die model achtige types. Natural beauty.
HJ wilde eigenlijk gewoon weten of je nog recent een moestuintje hebt besproeid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja prima, ik heb dus gehoord dat als er gras op groeit, dat erop gevoetbald mag worden. Om maar even in de 40/21 sfeer te blijven.
Waarom zou dat niet kunnen? We zitten hier niet in Engeland ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
naturel en dan in nederland zoeken
Had je al eerder een account ? Kan zijn dat het dan namelijk nog beetje vers is van de vorige keer...En het dus niet werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef -Spaghetti- het volgende:
Vanochtend acc aangemaakt en nog steeds 0 matches. Frustratie ten toppe.
Ga huilen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef -Spaghetti- het volgende:
Vanochtend acc aangemaakt en nog steeds 0 matches. Frustratie ten toppe.
Ben al aan het huilenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Sowieso, je had er net toch een
Ja had gisternacht nog een acc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Had je al eerder een account ? Kan zijn dat het dan namelijk nog beetje vers is van de vorige keer...En het dus niet werkt.
Elke 'like' moet gewoon een match zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Naturel vragen maar wel lekker bimbo's bekijken![]()
En matches stromen bij mannen niet zo snel binnen, wees eens geduldig![]()
Bimbo's ? Ik dacht dat het dat liken tegelijk gebeurde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Naturel vragen maar wel lekker bimbo's bekijken![]()
En matches stromen bij mannen niet zo snel binnen, wees eens geduldig![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke 'like' moet gewoon een match zijnOf we denken dat we een normale hebben en ze blijken helemaal van het pad afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true, ik wist al dat je daar iets over ging zeggen. :p er zijn altijd uitzonderingen, maar als je echt veel naturel wil is het toch echt zuidwest europaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? We zitten hier niet in Engeland ofzo.
vanavond even een moestuin omploegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HJ wilde eigenlijk gewoon weten of je nog recent een moestuintje hebt besproeid.
Denken dat mannen normaal zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of we denken dat we een normale hebben en ze blijken helemaal van het pad af
Zo lang duurt het toch niet als je net begonnen bent met swipen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef SiIk het volgende:
Kan me niet meer herinneren hoelang het duurde voor ik m'n eerste match had. Maar dat duurde ook even. Je moet eerst doorkomen enzo.
Weet ik veel. Het is 9 maanden geleden. Maar volgens mij duurde het 1 á 2 dagen voor het echt een beetje liep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo lang duurt het toch niet als je net begonnen bent met swipen?
that works both ways.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet normale mannenMaar er is een grens
Pic in DM of kap met janken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ziet er somber uit voor me. Nog steeds geen match.
Wacht maar tot je matches hebt, en er vervolgens niemand reageertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ziet er somber uit voor me. Nog steeds geen match. Begin langzamerhand aan mijzelf te twijfelen.
Jij moet toch genoeg matches hebben om er ook een paar leuke tussen te hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je matches hebt, en er vervolgens niemand reageert.
De leuke zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij moet toch genoeg matches hebben om er ook een paar leuke tussen te hebben?
gast, je had daarstraks toch een match.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ziet er somber uit voor me. Nog steeds geen match. Begin langzamerhand aan mijzelf te twijfelen.
Stop feeding the trollquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
gast, je had daarstraks toch een match.
Ah. Daar heb ik ook wel last van ja.quote:
seksueel of überhaupt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Wat is voor jou een grens?
ja sorry je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stop feeding the troll
[..]
Ah. Daar heb ik ook wel last van ja.
Oke ik wacht nog even af. I keep you updated.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je matches hebt, en er vervolgens niemand reageert.
Kap jij met zeiken. Dit is een algemeen topic. Ben je een oppermachtige in dit topic? Nee. Sst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pic in DM of kap met janken.
Toch vielen de vrouwen in Liverpool me niet eens echt tegen. Ik had het erger verwacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? We zitten hier niet in Engeland ofzo.
Beide als je op de eerste wil antwoorden. Maar neem aan dat er niet veel vrouwen zijn die ineens zeggen hé KM ik wil graag een banaan in je poepert stoppen.quote:
Heul nietquote:
Oh kom iedereen heeft al door dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Kap jij met zeiken. Dit is een algemeen topic. Ben je een oppermachtige in dit topic? Nee. Sst.
Ik hoop dat je in dezelfde positie als mij beland wbt het aantal afwijzingen en dan wil ik je wel is horen praten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet normale mannenMaar er is een grens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer swipen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Sowieso, beter kwaliteit matches toch.
Trollen? Nee ik troll niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh kom iedereen heeft al door dat je aan het trollen bent![]()
En daar ben ik al, niemand wil mijde horror
Shit happens, leven gaat verder.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ik probeer mijn eisen te verlagen. Heb zojuist, bij het typen van mijn reactie op Unicorn, een 2e match (althans 1e, als je ervan uitgaat dat ik die eerste verwijderd heb uit de lijst).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Meer swipen.
Sowieso, beter kwaliteit matches toch.
Misschien ligt het echt aan mijn geduld. We will see.![]()
Joh. Je komt hier nou net binnen en loopt al de dramaqueen uit te hangen. Het zal best zo zijn dat het niet meteen matches regent maar om nou meteen zo emo te doen is ook nergens nodig voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Kap jij met zeiken. Dit is een algemeen topic. Ben je een oppermachtige in dit topic? Nee. Sst.
Ik hoop dat je in dezelfde positie als mij beland wbt het aantal afwijzingen en dan wil ik je wel is horen praten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Joh. Je komt hier nou net binnen en loopt al de dramaqueen uit te hangen. Het zal best zo zijn dat het niet meteen matches regent maar om nou meteen zo emo te doen is ook nergens nodig voor.
Geef het een week.
Serieus, soms 40 matches in een paar uur en dan 3 dagen niks. Als je een weekje op tinder zit en dan nog steeds maar 2 matches hebt mag je inderdaad aan jezelf gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Mijn kmrange staat tot 50km en 18-23 leeftijd
uf is oppermachtig hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
ja je weet het nooit met jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Beide als je op de eerste wil antwoorden. Maar neem aan dat er niet veel vrouwen zijn die ineens zeggen hé KM ik wil graag een banaan in je poepert stoppen.
Ik ben anders niet op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben anders niet op vakantieToch niet volwassen blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ach HJ, alsof jij je altijd volwassen gedraagt. Af en toe moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch niet volwassen blijkbaar.
Tsja. Je spreekt jezelf alleen voortdurend tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach HJ, alsof jij je altijd volwassen gedraagt. Af en toe moet dat kunnen.
Nou nou, dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tsja. Je spreekt jezelf alleen voortdurend tegen.
Thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
On topic: Mijn kont explodeerde zojuist. Ben ik even blij dat ik niet bij een date op het toilet zat.
van haantjesgedrag is nog nooit iemand aantrekkelijker gewordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tsja. Je spreekt jezelf alleen voortdurend tegen.
Yats weet zelf wel waarom ik die opmerking maakte, jij niet. Dus waarom jij je dan geroepen voelt om met je parels der wijsheden te strooien ontgaat me volledig.quote:
Ik heb soms 'weken' niks en dan op 1 dag opeens een stortvloed aan matches. Alleen de echte draken lijken instant een match te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Zijn reet was ontploft had hij het over..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef Kutmanager het volgende:
H_j je klinkt alsof je een flinke stok in je reet hebt vanavond
Vanmiddag Tinderdate, dus wens me daar maar succes mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn reet was ontploft had hij het over..
Zal vast je gemoed beinvloeden
Kom met een voorstelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef Re het volgende:
Kriebels, dit topic moet echt veranderen
Wat is nou precies het probleem dan? Ja er is af en toe was sc, maar aan de andere kant zijn we nooit heel ver van de essentie af. Daarnaast hebben we laten zien dat we het ook erg goed zelf weer terug kunnen brengen naar het onderwerp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef Re het volgende:
Kriebels, dit topic moet echt veranderen
nou ja, af en toe wat SC, probeer dat gewoon wat in te perken, nieuwe users moeten eerst door een berg onzin en incrowd heen en ja uiteindelijk gaat het weer prima on topic, dat zie ik ook wel, maar hou het gewoon een beetje in de perken en gebruik de SC topics of die alternatieve zooi waar nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem dan? Ja er is af en toe was sc, maar aan de andere kant zijn we nooit heel ver van de essentie af. Daarnaast hebben we laten zien dat we het ook erg goed zelf weer terug kunnen brengen naar het onderwerp.
Gewoon lekker zo laten dus.
Incrowd houd je toch. Iedereen is welkomquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, af en toe wat SC, probeer dat gewoon wat in te perken, nieuwe users moeten eerst door een berg onzin en incrowd heen en ja uiteindelijk gaat het weer prima on topic, dat zie ik ook wel, maar hou het gewoon een beetje in de perken en gebruik de SC topics of die alternatieve zooi waar nodig
Succes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vanmiddag Tinderdate, dus wens me daar maar succes mee.
Sinds gister. Ik kom alleen op dit moment niet verder dan 'hoi', aangezien ik bang bent dat ze een screenshot maken van de berichtenvenster en zodoende op fb plaatsen of iets dergelijks. Daarnaast ben ik inspiratieloos.quote:
Of jij trollt zo hard op dit moment of je bent compleet reddeloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Sinds gister. Ik kom alleen op dit moment niet verder dan 'hoi', aangezien ik bang bent dat ze een screenshot maken van de berichtenvenster en zodoende op fb plaatsen of iets dergelijks. Daarnaast ben ik inspiratieloos.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Sinds gister. Ik kom alleen op dit moment niet verder dan 'hoi', aangezien ik bang bent dat ze een screenshot maken van de berichtenvenster en zodoende op fb plaatsen of iets dergelijks. Daarnaast ben ik inspiratieloos.
Uhh, wat?!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Dan is het ook wel logisch dat je gister nog geen matches had. Aangezien je de meiden natuurlijk wel een kans moet geven om je te kunnen liken hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uhh, wat?!
Je moet wel iets heel idioots zeggen wil je dat voor elkaar krijgen hoor.
quote:
Bij bekenden is dat al zo vaak gebeurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Ow en dat laatste :(had ik nog niet eens gelezen
Dan zeg je blijkbaar gekke dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij bekenden is dat al zo vaak gebeurd.
Delete de app dan en kom hier niet zo jankzakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je daar zo bang voor bent, waarom ga je dan uberhaupt op Tinder?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent. Zo moeilijk is een normaal gesprek voeren toch niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Thanks!quote:
Gisteren zie ik je nog beweren dat je je piemellengte wilde vermelden. Ja, als je al zo voor de dag wilt komen moet je niet raar opkijken dat mensen je dan weleens in de zeik kunnen gaan nemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is nogal te kortzichtig. Ik ben verre van een hollywood type en heb zowat elke dag een match, in het begin een stuk of 10 á 20. Vrouwen nemen zelfs af en toe initiatief, zeg in 10% van de gevallen. Maak gewoon goede foto's en zet er een leuk tekstje bij en klaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Daar zit iedereen ervoor op Tinder.
Ik heb verdomd 0 matches sinds ik Tinder heb. Dat ligt echt niet aan mijn uiterlijk. Ik ben geen 1 of andere staatsmongool. Als ik een vrouw was, zou ik mij raten met een 6,3 a 6,7.
Maar de vrouwen zoeken altijd de hollywood types en zijn zo kansloos als wat, want die blijven in een sprookjeswereld. Nog erger is dat ze arrogant denken dat het initiatief (praten) vanuit de man zijn kant moet komen. Hoe bekrompen kun je zijn.
Spaghetti zit er pas sinds gister op.. en zit gelijk al te zeuren dat ie geen matches heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:27 schreef Aisomont het volgende:
Dit is nogal te kortzichtig. Ik ben verre van een hollywood type en heb zowat elke dag een match, in het begin een stuk of 10 á 20. Vrouwen nemen zelfs af en toe initiatief, zeg in 10% van de gevallen. Maak gewoon goede foto's en zet er een leuk tekstje bij en klaar.
Dat durf ik te ontkennen. Zijn er genoeg die er echt geen probleem in zien. En nee dat zijn niet de lelijkequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk, veel vrouwen houden gewoon niet van kaal.
Ja, ik reageerde te snel. Voelde al gelijk mijn frustratie opkomen naar iemand die alle vrouwen de schuld geeft in plaats van zichzelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spaghetti zit er pas sinds gister op.. en zit gelijk al te zeuren dat ie geen matches heeft.
Denkt vast dat zomaar uit het niets ineens matches komen, ipv dat die meiden eerst nog de kans moeten krijgen om hem uberhaupt te liken
Genoeg vast en zeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat durf ik te ontkennen. Zijn er genoeg die er echt geen probleem in zien. En nee dat zijn niet de lelijke
Ligt er wel aan. Sommigen staat het als t gewoon gemilimeterd is ofzo, en dan is het echtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg vast en zeker.Maar de meerderheid heeft liever een volle kop met haar denk ik?
Niet dat je kansloos bent met minder haar. Het lijkt me echter wel lastig op apps als tinder.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ligt er wel aan. Sommigen staat het als t gewoon gemilimeterd is ofzo, en dan is het echt![]()
De rest liever met haar ja
ja en sommigen moeten wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ligt er wel aan. Sommigen staat het als t gewoon gemilimeterd is ofzo, en dan is het echt![]()
Dat klopt inderdaad. Maar je kan er zelf weinig aan veranderen he, dus dan maar genoegen nemen met wat minder. Her loss als ze mij afwijst om mijn haarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg vast en zeker.Maar de meerderheid heeft liever een volle kop met haar denk ik?
Niet dat je kansloos bent met minder haar. Het lijkt me echter wel lastig op apps als tinder.
En naar mijn ervaring scheelt het ook nog heel erg per vrouw bij wie ze het vinden staan. Het is niet eens dat het de ene man goed staat in de ogen van alle vrouwen. Dus kansen zat voor iedereen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uiteraard. Deze discussie was ook niet begonnen als kale-mannen-bash maar omda Faxie niet zoveel matches kreeg en dat aan zijn lelijkheid zou liggen, wat volgens mij onzin is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Maar je kan er zelf weinig aan veranderen he, dus dan maar genoegen nemen met wat minder. Her loss als ze mij afwijst om mijn haar
Weet je hoe grote stap dat isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel zoiets, als je dan echt kalend bent dan maar beter helemaal kaal.
Ach, extra testosteron is altijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Deze discussie was ook niet begonnen als kale-mannen-bash maar omda Faxie niet zoveel matches kreeg en dat aan zijn lelijkheid zou liggen, wat volgens mij onzin is.
Ik vond die stap wel meevallen eigenlijk. Ik heb het een keer compleet afgeschoren (ik moet geen weddenschappen meer afsluiten). Maar misschien is het voor mij makkelijk om zoiets te zeggen/doen aangezien ik niet kalend ben en weet dat ik met een maand of twee weer een volle bos haar heb.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Aisomont het volgende:
Weet je hoe grote stap dat isIk denk dat elke man op zo'n moment bang is dat het daarna heel anders gaat terug groeien als het eenmaal 1x allemaal eraf is geweest. En dat je dus misschien niet meer terug kan ook al staat helemaal kaal je niet. Het is niet dat je het kan uitproberen zonder consequenties
Ja dat snap ik wel. Het is toch best definitief. Maar op tinder zie ik regelmatig foto's voorbij komen van mannen waarbij kaal zoveel beter zou staan dan kalend. Ze durven er dan geen afstand van te doen. En dan onstaan krampachtige pogingen om het kalende hoofd te bedekken zoals:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Weet je hoe grote stap dat isIk denk dat elke man op zo'n moment bang is dat het daarna heel anders gaat terug groeien als het eenmaal 1x allemaal eraf is geweest. En dat je dus misschien niet meer terug kan ook al staat helemaal kaal je niet. Het is niet dat je het kan uitproberen zonder consequenties
Kaal hoofd en hij lijkt op Bill van het spelletje 'wie ben ik?'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Het is toch best definitief. Maar op tinder zie ik regelmatig foto's voorbij komen van mannen waarbij kaal zoveel beter zou staan dan kalend. Ze durven er dan geen afstand van te doen. En dan onstaan krampachtige pogingen om het kalende hoofd te bedekken zoals:
[ afbeelding ]
Je bent lelykquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:24 schreef SiIk het volgende:
Mag ik ook even zeuren over het feit dat ik totaal geen matches meer krijg de laatste tijd?
Zelfs de 3 op een dag van Spaghetti red ik niet
Gemillimeterd haar is natuurlijk veel beter. Elke man die dat in zo'n situatie niet doet isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Het is toch best definitief. Maar op tinder zie ik regelmatig foto's voorbij komen van mannen waarbij kaal zoveel beter zou staan dan kalend. Ze durven er dan geen afstand van te doen. En dan onstaan krampachtige pogingen om het kalende hoofd te bedekken zoals:
[ afbeelding ]
Ik zie het liefst gemillimeterd haar of gewoon heel erg kort. zoals:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie je heel veel dit langskomen bij mannen incl (stoppel)baardje en dat vind ik ook wel sexy maar heeft geen voorkeur:
maar ligt ook aan het totaalplaatje. Bij sommige mannen staat kaal erg nom.
Als ik kijk wat ik voornamelijk naar rechts heb geswiped is dat zeker merendeel gemillimeterd![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie het liefst gemillimeterd haar of gewoon heel erg kort. zoals:
[ afbeelding ]Jij valt op testosteronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie je heel veel dit langskomen bij mannen incl (stoppel)baardje en dat vind ik ook wel sexy maar heeft geen voorkeur:
[ afbeelding ]
Als ik kijk wat ik voornamelijk naar rechts heb geswiped is dat zeker merendeel gemillimeterd
http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie het liefst gemillimeterd haar of gewoon heel erg kort. zoals:
[ afbeelding ]Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie je heel veel dit langskomen bij mannen incl (stoppel)baardje en dat vind ik ook wel sexy maar heeft geen voorkeur:
[ afbeelding ]
Als ik kijk wat ik voornamelijk naar rechts heb geswiped is dat zeker merendeel gemillimeterd![]()
Die tweede.
Your opinion of me is none of my business.
Die 2de is wel een beetje gladjes ja, niet mijn type maar ging om het haarquote:
Klopt. Maar zou mezelf toch een 6,4 geven dus dan moet je wel matches krijgen tochquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou mezelf toch een 6,4 geven dus dan moet je wel matches krijgen toch
Iedereen heeft je al gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou mezelf toch een 6,4 geven dus dan moet je wel matches krijgen toch
Haar is ook niet mijn ding. Doe maar iets waarbij ik wel langer voor de spiegel sta dan hij 's ochtends.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die 2de is wel een beetje gladjes ja, niet mijn type maar ging om het haarstaat sommige wel erg goed
Lijkt een beetje op het kapsel van een kaketoe though
Ligt eraan wie je likedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Heb ik Tinder uitgespeeld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Iedereen heeft je al gehad.
Alleen maar 9ens natuurlijk. En toevallig een paar dagen terug een 6,1.quote:
#slutshamingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Iedereen heeft je al gehad.
Ik zou jou ook geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vieze steek naar Grielen ditquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alleen maar 9ens natuurlijk. En toevallig een paar dagen terug een 6,1.
Grielen stak haar toch?quote:
Wat zegt de lijst? Er is een aannemelijke kans dat mijn aanname fout is.quote:
Grielen en Ufquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zegt de lijst? Er is een aannemelijke kans dat mijn aanname fout is.
Sta ik niet in de lijst? Raar.quote:
Met wie? Dan voeg ik je torquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sta ik niet in de lijst? Raar.
Met jou toch? Of blijf je ontkennen?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
De namen kloppen maar je hebt ze gemixed
Het is UF en Silk; en Grielen en SV
Staat niet op de lijstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met jou toch? Of blijf je ontkennen?
Wat?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
Hey Grielen, wanneer bier met Stevenmac? Dat moesten we nog eens doen
Denk het ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mortax ziet ze een beetje vliegen.
Volledig irrelevant gevoel natuurlijk maar zo was het wel een beetje inderdaad. Ben achteraf heel blij dat ik kaal ben gegaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dit is wel triest inderdaad ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voordeel van mijn haar: Ik heb teveel en te dik haarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit is wel triest inderdaad ja.
Dan zou ik ongeveer een weekje wachten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ja had gisternacht nog een acc.
Over je inhammetjes of over je escapades?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:03 schreef Grielen het volgende:
Ik mag niks meer zeggen van mijn rechtsgeleerde adviseur
Ik denk beide.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over je inhammetjes of over je escapades?
Nog steeds? Het is best lang al meen ik. Hoe lang duurt dat lui zijn bij jou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Voordeel van mijn haar: Ik heb teveel en te dik haar, dus kaal ga ik never nooit worden + ik ben nu te lui om naar de kapper te gaan ^_^. Verder wil ik liever ook niet kaal worden, want ik heb een litteken op mijn hoofd van de keer dat ik tegen een deurpost ben gesprongen ^^
Om maar niet te praten over KM's escapadesquote:
Echt ja, voor de 3e keer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Om maar niet te praten over KM's escapades
-->
Denk dat ik dit liedje gewoon bij jou als persoon koppelquote:
Aan de ene kant vinden sommige mensen lang haar, wel acceptabel bij mij, ik lijk ook redelijk jong met kort haarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Voordeel van mijn haar: Ik heb teveel en te dik haar , dus kaal ga ik never nooit worden + ik ben nu te lui om naar de kapper te gaan ^_^. Verder wil ik liever ook niet kaal worden, want ik heb een litteken op mijn hoofd van de keer dat ik tegen een deurpost ben gesprongen ^^
Nog steeds? Het is best lang al meen ik. Hoe lang duurt dat lui zijn bij jou?
Een verzorgd en geknipt kapsel doet het bete qua indruk.
Dan krijg jij deze:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Denk dat ik dit liedje gewoon bij jou als persoon koppel
[..]
Grappig, ik hoor dat wel vaker van vrouwen. Toch heb ik het tegenovergestelde gemerkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter opskeerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog steeds? Het is best lang al meen ik. Hoe lang duurt dat lui zijn bij jou?
Heb ik jou dat advies gegeven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:03 schreef Grielen het volgende:
Ik mag niks meer zeggen van mijn rechtsgeleerde adviseur
Oh echt? De out-of-bed look? Of zwerverlook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig, ik hoor dat wel vaker van vrouwen. Toch heb ik het tegenovergestelde gemerkt.
Duitse meidenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrijdag over een week weer naar de barbier. Vers kapsel![]()
OT: rustig op Tinder. Had een match met een Duits meisje. Dat was het wel zo'n beetje.
Hey, ik was het wel eens en kam het zowaar ook nog wel bijna dagelijks!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh echt? De out-of-bed look? Of zwerverlook?
Heb ook Duitse buren. Zijn wel leuke mensen ja. En wel schattigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duitse meiden
Ik ga binnenkort naar Berlijn, eens kijken wat daar op Tinder rondscharrelt
Meer de zwerverslook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh echt? De out-of-bed look? Of zwerverlook?
Dat komt door de baard denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer de zwerverslook.
Lang haar en baard. Niet al te verzorgd.
Ik had toen toch stukken meer aandacht van en succes bij de dames.
Wtf! Is dat Christian Bale!?!?!?! Vraag me af of dat zijn echte haar is of een of ander ultra masker voor een filmrol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was voor zijn rol in American Hustle.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wtf! Is dat Christian Bale!?!?!?! Vraag me af of dat zijn echte haar is of een of ander ultra masker voor een filmrol.
Daar heb je bij een vleeskeuring op tinder alleen niet zoveel aan. Verder heb je gelijk.quote:Wat kalend betreft. Boeit niet zoveel als je maar zelfverzekerd in je schoenen staat, leuke uitstraling hebt en niet een comb over doet maar het kort en verzorgd houdt. Wellicht kan je stellen: mooie man die kalend is is meestal nog steeds knap en lelijke man die kalend is is nog steeds lelijk. Een Jude Law & Bruce Willis & Andre Agassi kunnen het bijv goed hebben.
Zelfvertrouwen is makkelijker te spotten in het echt natuurlijk, maar kan je voor een deel best opmaken uit foto's hoor. Evenals uit het daarop volgende gesprek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was voor zijn rol in American Hustle.
[..]
Daar heb je bij een vleeskeuring op tinder alleen niet zoveel aan. Verder heb je gelijk.
Helaas wordt bij mij mijn zelfvertrouwen vaak als arrogant/lomp gezien ^^quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is makkelijker te spotten in het echt natuurlijk, maar kan je voor een deel best opmaken uit foto's hoor. Evenals uit het daarop volgende gesprek.
Christian Bale komt natuurlijk ook gewoon goed weg met zo'n beetje elk kapsel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wtf! Is dat Christian Bale!?!?!?! Vraag me af of dat zijn echte haar is of een of ander ultra masker voor een filmrol.
Bale is een baas
[ afbeelding ]
Wat kalend betreft. Boeit niet zoveel als je maar zelfverzekerd in je schoenen staat, leuke uitstraling hebt en niet een comb over doet maar het kort en verzorgd houdt. Wellicht kan je stellen: mooie man die kalend is is meestal nog steeds knap en lelijke man die kalend is is nog steeds lelijk. Een Jude Law & Bruce Willis & Andre Agassi kunnen het bijv goed hebben.
Bale.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Christian Bale komt natuurlijk ook gewoon goed weg met zo'n beetje elk kapsel.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen, no homo.
Terecht. Knappe vrouwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bale.Maar ik word ook iedere keer weer wat verliefder op Keira Knightley als ik haar zie.
Echt hè. Toch wel één van de knapste vrouwen waar ik vanaf weet, denk ik.quote:
Vind ik juist een pre.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wel een dubbele rug. Eeuwig zonde. Al staat het haar wel ofzo.
Mwa, ik vind een ferme tettenpartij op z'n tijd ook wel fijn, maar het is zeker geen breekpunt, of er moet echt helemaal niks te vinden zijn.quote:
achteraf kreeg ik te horen dat ik dat ook had kunnen/moeten doen. Dat zij het iig niet erg had gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
gister die date gehad. Getongzoend... is dat goed op je eerste date? <3
volgende vrijdag zie ik haar weer
Ik zou niet inzien waarom dat niet goed zou zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat is prima, zeker als jullie overmorgen alweer afgesproken hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Volgende vrijdag =/= deze vrijdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, zeker als jullie overmorgen alweer afgesproken hebben.
Tinder Hinder(t) je hihahoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef Hinder het volgende:
De app crasht nu telkens als ik iemand wil liken.
Vertel meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ja, vast een teken dat ik iets met die irl crush moet doen.
Volgende(!), ik moet vanaf zaterdag 6 dagen werken en zij moet komende dagen werken. dus de eerst volgende keer dat we vrij zijn ( terwijl mevrouw vrij gevraagd heeft (!) ) is volgende vrijdag. \quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, zeker als jullie overmorgen alweer afgesproken hebben.
Was niet heel bijzonderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi Vlag!
Mortaxx, hoe ging jouw date?
Kort verslag?quote:
Iets wezen drinken, was wel gezellig. Toen stukje lopen want ze voelde zich niet echt lekker. Naar mijn huis, wat gedronken en toen naar station gebrachtquote:
Is idd niet bijzonderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets wezen drinken, was wel gezellig. Toen stukje lopen want ze voelde zich niet echt lekker. Naar mijn huis, wat gedronken en toen naar station gebracht
Dat is al meer dan wat ik als Tinder date kan regelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets wezen drinken, was wel gezellig. Toen stukje lopen want ze voelde zich niet echt lekker. Naar mijn huis, wat gedronken en toen naar station gebracht
Nah ach dit is ook zonde van de tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan wat ik als Tinder date kan regelen
Ja is wel zonde, maar ach je hebt het geprobeerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ach dit is ook zonde van de tijd
#foreveralonequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom is het zonde van de tijd? Geen vervolgdate of?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ach dit is ook zonde van de tijd
Ik ben ook lang niet altijd extreem enthousiast over dates, maar dat sluit een vervolgdate niet per definitie uit. Ik denk dat mort eerder op iets anders gehoopt had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:36 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat Mort haar dus niets vindt want hij is er niet enthousiast over.
Lijkt mij vrij duidelijk toch?
"Als ik de laatste man op aarde was, zou je me dan wel doen?"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef K44S het volgende:
Ik heb het net weer geïnstalleerd ( had met zelf eigenlijk belooft het niet meer te doen... maar goed ... ).
Mijn vraag is dan, wat is een goeie one-liner ?
haha, al gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Als ik de laatste man op aarde was, zou je me dan wel doen?"
Verzin gewoon zelf iets ipv klakeloos wat te kopiëren van internet
"Nee want er zijn nog batterijen"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Als ik de laatste man op aarde was, zou je me dan wel doen?"
Verzin gewoon zelf iets ipv klakeloos wat te kopiëren van internet
haha !quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
"Nee want er zijn nog batterijen"
Geen aanrader
Jammer, maar helaas! Achteraf misschien zonde van de tijd ja, maar wel een ervaring rijker moet je maar denken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je smooth wil overkomen moet je dat zijn, en niet willen zijn.quote:
Heb gewoon neer gezet in stuk 3 woorden wie ik ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je smooth wil overkomen moet je dat zijn, en niet willen zijn.
Ik ben het niet, dus ik doe het niet. Het wel proberen faalt toch.
Dat ging ik ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb gewoon neer gezet in stuk 3 woorden wie ik ben.
Verder geen ongein.
Het is überhaupt voor de leuk...... Ik ga er absoluut niet vanuit dat ik m'n toekomstige vriendin-vrouw- via een app zal ontmoeten.
Het is leuk voor erbij, vind ik. Net als Paiq.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
Alsof tinder alleen maar voor mensen is die falen in hosselen in de kroeg..
Omdat ik er vanuit ga dat ik later tegen m'n kinderen kan zeggen: Ik heb mam... hier ontmoet ( niet via een app).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ging ik ook niet.
Als je er nou van uit gaat dat het waarschijnlijk niet gebeurd...
Want waarom niet? Waarom zou je niet je vriendin/vrouw via een app kunnen vinden? Lekker bekrompen. Maar als jij liever een dronken wijf volblaft die je in een kroeg tegenkomt Oh wacht, dat lukt niet en daarom ben je hier dan is het wel goed als dat je vriendin word?![]()
Zondagochtend weer naar de kerk?
Maar daar kom ik nooitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
Ik heb mijn "vriendin" via Tinder ontmoet ja. Die daarvoor via FOK!. En iedereen weet dat ook. Heb er geen enkele afkeurende reactie op gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ga dat ik later tegen m'n kinderen kan zeggen: Ik heb mam... hier ontmoet ( niet via een app).
En zo bekrompen ben ik niet, jouw reactie daar in tegen wel.
Persoonlijk spreek ik bijna nooit vrouwen aan in de kroeg.. puur omdat het altijd het zelfde dronken liedje is.. En jij reageurd hier ook.... betekent volgens mij dat je net zo ver in je liefdes leven zit als wat ik zit ?
Ah, jij voelt je dus aangevallen omdat ik de kans op een vriendin via een app of via het internet minimaal vind, en het volgens jou "afkeur"?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb mijn "vriendin" via Tinder ontmoet ja. Die daarvoor via FOK!. En iedereen weet dat ook. Heb er geen enkele afkeurende reactie op gehad.
Ik heb liever dat een vriend van me met een toffe chick die hij via internet/een app kent thuis komt dan met een feeks uit de kroeg/irl.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ah, jij voelt je dus aangevallen omdat ik de kans op een vriendin via een app of via het internet minimaal vind, en het volgens jou "afkeur"?
Dat zal het zijn? of IS het zo?quote:
Gedaan, denk er nog hetzelfde over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat zal het zijn? of IS het zo?
Want als je op de man speelt (zo kwam het in iedergeval over), dan vraag ik je 2e keer m'n bericht te lezen.
Ik zeg toch ook niet dat je afkeurt?quote:Want ik keur niks af, en momenteel date ik ook een meisje die ik via Tinder heb ontmoet.
Waarom niet?quote:Ik heb mezelf alleen belooft het nooit meer te doen via een app (heb Tinder inmiddels weer verwijder... ).
Beweer ik dat?quote:Liefde forceer je niet door het te willen, toch ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gedaan, denk er nog hetzelfde over.
Zit het je dan zo hoog dat mensen bepaalde reacties gaven over jullie relatie die via Tinder ontstaan is ?
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je afkeurt?
Je felle reactie (op de man) zegt menig mens volgens mij volgens mij genoeg.
[..]
Waarom niet?
Ik vermoed dat ik het teveel opzoek, ik wil heel graag een vriendin.... maar door te graag te willen vind je het niet.
[..]
Beweer ik dat?
Ik zeg niet dat je iets beweerd, het was een algemene stelling
Te moeilijk, deze internet-gedrag-discussies.quote:
Dat zou wel veel verklarenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
Die falen ook op Tinderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
Fok werkt beter fax.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef Evie het volgende:
[..]ahhh zullen wij dan maar een keer gaan daten?
niet bepaald, maar ga je nu moeilijk doen bij mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hm 't is niet echt naast de deur he
Evie krijgt wel een 7.9 van mij, dus doen die date!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
niet bepaald, maar ga je nu moeilijk doen bij mij?
Het is maar 20 minuten verder dan afgelopen zaterdag. Dat is toch prima te doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hm 't is niet echt naast de deur he
een 7,9 ik ben nog nooit zo beledigd in mn hele levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Evie krijgt wel een 7.9 van mij, dus doen die date!
jammer voor je meid. Je kreeg al een punt extra voor de lieve woordjes van laatstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
een 7,9 ik ben nog nooit zo beledigd in mn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |