Hier, daar heb je het alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk, veel vrouwen houden gewoon niet van kaal.
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef yats het volgende:
Nou spaghetti, je hebt een naamtopic van UF, dat doet ze normaal nooit dus die kun je in je zak steken.
30+ ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Ik vind kaal ook wel iets hebben maar kroelen door haar is zo lekker
Ik doelde meer op wat jij met 20 jarigen doet, eh moetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Ik vind kaal ook wel iets hebben maar kroelen door haar is zo lekker
Geen probleem, ik probeer die jongen gewoon een hart onder de riem te steken.quote:
Dan heb ik er nog steeds niks aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus niet lelijk. Gewoon kaal.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb dik en vooral veel haar.
En baard komt ook weer terug
Ohquote:
Dat zei ik al, maar hij wil er geen tik tegen geven om hem weer te maken. Vraag jij het eens lief, ik ben wel benieuwd naar verdere voorspellingen.quote:
Een baard is gewoon beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef SiIk het volgende:
Ga weg allemaal met jullie baarden
Alleen maar om UF te hosselen hè? En ik dan?
ik heb me gisteren gewoon geschoren hoor, met pijn in mijn hart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef SiIk het volgende:
Ga weg allemaal met jullie baarden
Alleen maar om UF te hosselen hè? En ik dan?
Voorspellen is blijkbaar niet mijn ding. Helaas!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei ik al, maar hij wil er geen tik tegen geven om hem weer te maken. Vraag jij het eens lief, ik ben wel benieuwd naar verdere voorspellingen.
[..]
Een baard is gewoon beter
Sorry.quote:
wat ik me kan herinneren was jij helemaal niet chubby. What happened?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry.Maar zoals Kutmanager al zei; het is een niche voor een wat kleinere (maar wel bestaande) groep vrouwen op tinder. Mijn (nog) chubby lichaam zal ook niet iedereen aanspreken.
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef -Spaghetti- het volgende:
Wordt mijn algoritme negatief beinvloed als ik alles like? Of moet ik serieus en kritisch (dis)liken?
Ik had ergens gelezen dat als ik alles like, dat ik dan door tinder niet wordt getoond ofzo..?!
Al gestoken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef yats het volgende:
Nou spaghetti, je hebt een naamtopic van UF, dat doet ze normaal nooit dus die kun je in je zak steken.
hmm ik like best veel 4 tot 6 meisjes per 10 meisjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.
Pic op app. Alleen hoe meer ze opscheppen hoe slechter ze zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef SiIk het volgende:
UF ik heb je ideale match gevonden. Hij heeft een baard en in z'n info staat 'I'm not gonna ask. I'll pin your arms and give it as rough as you can take it. If you're a naughty girl it's me you're looking for'
(Over seksuele teksten gesproken zeg..)
Hij is alleen pas 23
Dit is helaasch heel erg waarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pic op app. Alleen hoe meer ze opscheppen hoe slechter ze zijn
Alsnog moment maken. 'Te kort geworden. Gelukkig heb ik nog iets anders om mee te compenseren.'quote:
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsnog moment maken. 'Te kort geworden. Gelukkig heb ik nog iets anders om mee te compenseren.'
Wat is te kort?quote:
Zondequote:
Je zou je penislengte er toch inzetten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ideeen voor een status? Heb daar nu niets staan?
zal ik helemaal overnieuw beginnen en de tinder app deindtalleren en installrren?
Neeheee.. zat eraan te denken zei ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou je penislengte er toch inzetten?
het beste is om ongeveer 70% te liken, alleen dan kun je ook goede resultaten krijgen met iemand die je eigenlijk helemaal niet wilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je alles liket, dan neemt tinder je niet serieus en wordt je achteraan de rij geplaatst.
Gewoon verhuizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ideeen voor een status? Heb daar nu niets staan?
zal ik helemaal overnieuw beginnen en de tinder app deindtalleren en installrren?
Dat moet makkelijk passen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou je penislengte er toch inzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-22/40kmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hoe hebben jullie leeftijdrange en kmrange ingevoerd?
ik heb 161km staan.
Nee ik wil een lekker jong dingquote:
22-36 jr, 60 kmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hoe hebben jullie leeftijdrange en kmrange ingevoerd?
ik heb 161km staan.
TT volstaat dus nog steeds.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
Heb een eerste match! Alleen weet er nu niet zoveel tegen te zeggen. Meer dan hey kom ik niet.
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
22-36 jr, 60 km
Pas 9 matches gehad, allemaal eraf gegooid. Hadden niets te melden of wilden niks afspreken. 1tje bleek in Indonesie te wonen en we begrepen niet hoe ze in mijn Tinder kon komen (toen ik haar naar rechts swipete stond er 38 km dus ik dacht dat ze op vakantie in Amsterdam was).
Ik vind 22-38 niet anders dan 24-40quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind 22-38 niet anders dan 24-40
18 en 30+ dan weer wel
Ik zette mijn range weer ff naar 25
http://imgur.com/BhYlPaW
Ik kan me in beide niet echt vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
18 en 30+ dan weer wel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
Heb een eerste match! Alleen weet er nu niet zoveel tegen te zeggen. Meer dan hey kom ik niet.
Je gaf eerder zelf al antwoord. Laat die arrogante hoer het woord maar doen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Maar de vrouwen zoeken altijd de hollywood types en zijn zo kansloos als wat, want die blijven in een sprookjeswereld. Nog erger is dat ze arrogant denken dat het initiatief (praten) vanuit de man zijn kant moet komen. Hoe bekrompen kun je zijn.
Probeer er 1, gaat een wereld voor je open.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Probeer er 1, gaat een wereld voor je open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wel heel wat uurtjes swipen tot ik er een tegen kom die ik aantrekkelijk vind en waarvan ik niet het idee heb dat ie m'n vader had kunnen zijn denk ik.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik kan de TT niet voluit zien, wat staat er? En daarnaast.. foto's verder bekeken. Heb haar uit de matchenlijst gegooid. Weer op 0.quote:
Je wilt zeker alleen Hollywood-types?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik kan de TT niet voluit zien, wat staat er? En daarnaast.. foto's verder bekeken. Heb haar uit de matchenlijst gegooid. Weer op 0.
Dat we praten over onze geweldige tinderervaringen denk ik, kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef K44S het volgende:
Zo, nog beetje gezellig hier ?
Ik moet zeggen, ik heb de TS niet gelezen. Wat is de bedoeling van dit draadje :$
Oké ja nee dat is niet heel opwindend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wordt wel heel wat uurtjes swipen tot ik er een tegen kom die ik aantrekkelijk vind en waarvan ik niet het idee heb dat ie m'n vader had kunnen zijn denk ik.
Tot zo verre 2 dates gehad met een meid ongeveer 20 km van mij vandaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat we praten over onze geweldige tinderervaringen denk ik, kan het mis hebben.
Maar een Statham look-a-like zou ik m'n bed niet uittrappen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké ja nee dat is niet heel opwindend.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
18 en 30+ dan weer wel
Ik wilde eigenlijk voorstellen het vandaag over tuinieren te hebben. Als de rest dat goed vindt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef K44S het volgende:
Zo, nog beetje gezellig hier ?
Ik moet zeggen, ik heb de TS niet gelezen. Wat is de bedoeling van dit draadje :$
Voel je niets van... het is wel twijfelgeval, als het zo'n hihihi kind nog is, laat dan maar. Maar lijkt ze wat verder in haar ontwikkeling moet het goed te doen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je als iemand van bijna 40 met een 22-jarige moet
Nee van die model achtige types. Natural beauty.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeker alleen Hollywood-types?
ja prima, ik heb dus gehoord dat als er gras op groeit, dat erop gevoetbald mag worden. Om maar even in de 40/21 sfeer te blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voorstellen het vandaag over tuinieren te hebben. Als de rest dat goed vindt.
naturel en dan in nederland zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Nee van die model achtige types. Natural beauty.
HJ wilde eigenlijk gewoon weten of je nog recent een moestuintje hebt besproeid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja prima, ik heb dus gehoord dat als er gras op groeit, dat erop gevoetbald mag worden. Om maar even in de 40/21 sfeer te blijven.
Waarom zou dat niet kunnen? We zitten hier niet in Engeland ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
naturel en dan in nederland zoeken
Had je al eerder een account ? Kan zijn dat het dan namelijk nog beetje vers is van de vorige keer...En het dus niet werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef -Spaghetti- het volgende:
Vanochtend acc aangemaakt en nog steeds 0 matches. Frustratie ten toppe.
Ga huilen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef -Spaghetti- het volgende:
Vanochtend acc aangemaakt en nog steeds 0 matches. Frustratie ten toppe.
Ben al aan het huilenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Sowieso, je had er net toch een
Ja had gisternacht nog een acc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Had je al eerder een account ? Kan zijn dat het dan namelijk nog beetje vers is van de vorige keer...En het dus niet werkt.
Elke 'like' moet gewoon een match zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Naturel vragen maar wel lekker bimbo's bekijken![]()
En matches stromen bij mannen niet zo snel binnen, wees eens geduldig![]()
Bimbo's ? Ik dacht dat het dat liken tegelijk gebeurde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Naturel vragen maar wel lekker bimbo's bekijken![]()
En matches stromen bij mannen niet zo snel binnen, wees eens geduldig![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke 'like' moet gewoon een match zijnOf we denken dat we een normale hebben en ze blijken helemaal van het pad afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true, ik wist al dat je daar iets over ging zeggen. :p er zijn altijd uitzonderingen, maar als je echt veel naturel wil is het toch echt zuidwest europaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? We zitten hier niet in Engeland ofzo.
vanavond even een moestuin omploegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HJ wilde eigenlijk gewoon weten of je nog recent een moestuintje hebt besproeid.
Denken dat mannen normaal zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of we denken dat we een normale hebben en ze blijken helemaal van het pad af
Zo lang duurt het toch niet als je net begonnen bent met swipen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef SiIk het volgende:
Kan me niet meer herinneren hoelang het duurde voor ik m'n eerste match had. Maar dat duurde ook even. Je moet eerst doorkomen enzo.
Weet ik veel. Het is 9 maanden geleden. Maar volgens mij duurde het 1 á 2 dagen voor het echt een beetje liep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo lang duurt het toch niet als je net begonnen bent met swipen?
that works both ways.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet normale mannenMaar er is een grens
Pic in DM of kap met janken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ziet er somber uit voor me. Nog steeds geen match.
Wacht maar tot je matches hebt, en er vervolgens niemand reageertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ziet er somber uit voor me. Nog steeds geen match. Begin langzamerhand aan mijzelf te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |