Gezondheid!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is geheel correct Nederlands, rundvleesschrokker.
[..]
Smileys bestaan uit ASCII-tekens. Emoticons zijn afbeeldingen.
Ha, volgens die theorie mág ik niet eens de term emoticons gebruikenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Smileys bestaan uit ASCII-tekens. Emoticons zijn afbeeldingen.
Ken je [KLB]-klassiekersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat het allebei hetzelfde is. Kies dus maar wie je gelijk wilt geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, volgens die theorie mág ik niet eens de term emoticons gebruiken
Juistquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef Quoi het volgende:
En leuk verslag Yuki! En alvast veel plezier bij Lowlands. Ik begrijp nu dat je deze afstand even vóór Lowlands wou lopen? (in het ongunstigste geval dat je daar chronisch brak vandaan komt)
M'n begeleider natuurlijk. Die heeft wel invloed op m'n cijfer en jij nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat het allebei hetzelfde is. Kies dus maar wie je gelijk wilt geven.
Jij bent echt slim.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n begeleider natuurlijk. Die heeft wel invloed op m'n cijfer en jij niet
Dat is die vleugel van het Fok! gebouw waar ik niet kom.quote:
Ik bemerk dat ik in dit topic lang niet de enige ben die nergens anders op Fok! komt dan hier.quote:
Done.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Littlecreep het volgende:
Nu ik eindelijk afgestudeerd ben, kan ik me in de nadagen van mijn studietijd weer beetje gaan richten op hardlopen. Weer rustig aan het trainen en dit naseizoen maar besteden aan een goeie 5k wedstrijd. Dat gezegd hebbende, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
Dus daarom wil iedereen hier van die belachelijke afstanden lopen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef Jumparound het volgende:
BACK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave foto!Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh, ja...quote:
♥ || Baby catcher in training || ♥
RIP aan de nabestaande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]Jij kijkt daar écht véél te blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
dat heb ik gedaan hoor...quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10k ging prima. 11 ook, 12 nog, 13 mwa 14 blegh 15 16 17 18 weet ik niet meer 19 20 21 dramaquote:
Naar omstandigheden wel ja. Route is fantastisch en het weer was oke. Alleen jammer van de laatste 3 kilometer, tot daar ging het prima tot goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik heb mn beste streamnl gezicht opgezet voor deze fotoquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb mn beste streamnl gezicht opgezet voor deze foto
[..]Dit is een mooi foto. Wel even die gast links eraf knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou met recht een "Moe, maar voldaan" gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Over klassiekers gesprokenquote:
Toch knap dat je t gedaan hebt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10k ging prima. 11 ook, 12 nog, 13 mwa 14 blegh 15 16 17 18 weet ik niet meer 19 20 21 drama
volgende keer wat meer dan 2 weken trainen voor een hm
(maar dat kwam omdat ik net herstelende was van een blessure en niet wéér een loop wou afzeggen)
Ah. Een bekend verloop van een HM. Is mij ook wel een paar keer overkomen, doordat de 1e 10km net een tikkie te hard gingen, of simpelweg onvoldoende voorbereid. Die laatste paar km's kunnen dan een kwelling zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10k ging prima. 11 ook, 12 nog, 13 mwa 14 blegh 15 16 17 18 weet ik niet meer 19 20 21 drama
volgende keer wat meer dan 2 weken trainen voor een hm
(maar dat kwam omdat ik net herstelende was van een blessure en niet wéér een loop wou afzeggen)
combinatie vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ah. Een bekend verloop van een HM. Is mij ook wel een paar keer overkomen, doordat de 1e 10km net een tikkie te hard gingen, of simpelweg onvoldoende voorbereid. Die laatste paar km's kunnen dan een kwelling zijn.
Maar toch, een puike prestatie en dito foto's
Dat klinkt niet als heel veel nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Murmeli het volgende:
Effe een vraag: is het normaal om met 22 km hobbelen nog geen 900 cal weg te fikken?
Dat is incorrect. Heb je eerlijk opgegeven hoe zwaar je weegt aan je horloge? Of denkt het horloge dat je gefietst hebt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Murmeli het volgende:
Effe een vraag: is het normaal om met 22 km hobbelen nog geen 900 cal weg te fikken?
Dat hangt er helemaal vanaf hoe zwaar je bent. Volgens mij kan je er ongeveer van uitgaan dat het aantal km x je gewicht in kg = aantal verbrande kcalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Murmeli het volgende:
Dan doe je ze niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
Pfff, ook weer terug.
* flipsen valt in herhaling: "Ik haat HIIT trainingen"
quote:
quote:
Met een pr van 30min op de 5k moet je ook geen intervallen lopen van 4.55quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
Pfff, ook weer terug.
* flipsen valt in herhaling: "Ik haat HIIT trainingen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |