quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef Queller het volgende:
[..]
En we zijn weer waar we eerst waren
Wat een idiote topics dit
TT change: ik word onzeker van vrouwen met korte kapsels. Halp!
Die van mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor mij vooral rood, aubergine of een combinatie van twee contrasterende kleuren. Zebrahighlights kan ook.
Mijn mental image van 'pittig'.
Ho even, dit gaat in tegen alles wat ik hier geleerd heb!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef snakelady het volgende:
Overigens vind ik dit niet onder kort en pittig vallen.
[ afbeelding ]
Ik vind het Kaley Cuoco ook heel goed staan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Tip: Vraag bij daten of ze Marco Borsato leuk vinden
Is het antwoord ja, dan wegwezen
Ik zag je welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die van mij ookmaar denk dat het inmiddels vooral een "symbolisch" iets is (althans, op FOK! that is).
(Heb inmiddels ook op wat fotoboeken rond zitten bladeren hoor)
Ik vind het meestal érg vermakelijk om dit soort topic te lezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef Queller het volgende:
[..]
En we zijn weer waar we eerst waren
Wat een idiote topics dit
TT change: ik word onzeker van vrouwen met korte kapsels. Halp!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho even, dit gaat in tegen alles wat ik hier geleerd heb!
Het is fscinerend!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef FANN het volgende:
Ik vind het meestal érg vermakelijk om dit soort topic te lezen
Nee, kort pittig zijn doorgaans van die stekeltjeskapsels of van dat fantasieloze rood gespoelde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef snakelady het volgende:
Overigens vind ik dit niet onder kort en pittig vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het Kaley Cuoco ook heel goed staan.
Geverfd. Dat is echt keihard geverfd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, kort pittig zijn doorgaans van die stekeltjeskapsels of van dat fantasieloze rood gespoelde.
Wat denken we van keihard geblondeerd??quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, kort pittig zijn doorgaans van die stekeltjeskapsels of van dat fantasieloze rood gespoelde.
Dat staat ook voor geen meter nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat denken we van keihard geblondeerd??
quote:
Nee op die 2e was het nog (of eigenlijk weer) lang. Nu weer kort. En thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:47 schreef Forbry het volgende:
[..]Tweede foto kort, maar 4e foto nog wel lang of heb je daar een haarstuk? Mooie foto's iig!
In specifieke gevallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Queller het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid, of in specifieke gevallen?
Spoiler plsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Inclusief neon make-up...
[ afbeelding ]
En met dit beeld in m'n hoofd ga ik maar 's naar m'n meeting![]()
Misschien is dat ook wel zo, maar weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen lijkt het nu alsof JIJ dat wordt, aangezien jij de TS bent
Ah, juist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In specifieke gevallen.
Er is natuurlijk bij bijna iedere vorm van styling wel een vorm of persoon te vinden waarbij het goed staat en het sexy is.
Maar ik vind blond of rood dat echt is haar veel interessanter dan dat het kunstmatig wordt gecreeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |