quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij begon toch al vrij vroeg te kalen?
Moet je nagaan hoe ze er uit zou zien met lang haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Die vond ik verdomd mooi trouwens met dat kale koppie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik zei echt zomaar wat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op m'n zestiende al het eerste kale plekje tussen die weelderige bos met krullen.
Best welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat kort haar makkelijker is.. Is hartstikke veel gedoe lees ik!
Oh dat is wel coolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welik heb het daarom op dit moment maar iets langer laten groeien, maar ik
kreeg op mijn oude dag ineens krullenserieus niet gelogen en da't is wel verdomd
makkelijk
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Korte, pittige kapsels
Zeg dan gewoon meteen dat je je vriend/man haat.
Ik heb ook altijd stijl haar gehad tot na de de geboorte van mijn oudste, nu heb ik krullen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welik heb het daarom op dit moment maar iets langer laten groeien, maar ik
kreeg op mijn oude dag ineens krullenserieus niet gelogen en da't is wel verdomd
makkelijk
Ja écht? Ik hoefde er niet eens een kind voor te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd stijl haar gehad tot na de de geboorte van mijn oudste, nu heb ik krullen.
Oh. Ik was al een dm aan het typen om te zeuren over pics, maar dan laat maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat héb ik alEn het is een godswonder dat er nog een vent is die over me heen wil, zo blijkt uit dit zeer leerzame topic
Ik denk dat je het eroverheen kamde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn bewondering voor je feilloze geheugen is meteen weer weg na deze post.
Ah nee joh, niet doen, ben ook al veel te oud enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh. Ik was al een dm aan het typen om te zeuren over pics, maar dan laat maar.
Heb jij even geluk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja écht? Ik hoefde er niet eens een kind voor te krijgenzomaar een kadootje
Niets mis met een milf. Maar kort en pittig haar is wel een grote afknapper.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee joh, niet doen, ben ook al veel te oud enzoRun Ser, run!
Ja, dat het donkerder is geworden vind ik dan weer minder leuk, maar ja je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.
Ook is mijn haar nu donkerder geworden, van licht/asblond naar donkerblond...
Nee, kort = slecht, heb ik geleerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef Polenbatser het volgende:
Zijn er eigenlijk ook kapsels die wel kort zjn, maar niet pittig? Of wel pittig, maar niet kort? Of moet het altijd de combinatie zijn?
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een kam gebruikt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eroverheen kamde.
He verdorie, ik gleed al van mijn bureaustoel na die posts van jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niets mis met een milf. Maar kort en pittig haar is wel een grote afknapper.
Ik geloof het onmiddellijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een kam gebruikt.
Als je het beneden nou ook niet kort en pittig zou knippen, zou je wat meer tractie met de stoel gehad hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He verdorie, ik gleed al van mijn bureaustoel na die posts van jou
Het geeft echt geen garantie. Ook die vrouw kan een burn out krijgen, op zoek gaan naar diepere zingeving in het leven, 'thuis komen' in het mandala tekenen en en passant nog even langs de kapper gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar even serieus. 100% voorkomen doe je niets. Maar je kan de kans aan de voorkant wel flink beperken. Zo’n lelijk kort pittig kapsel staat toch wel voor een bepaalde mentaliteit. Dat is er een van “”doe gewoon dan doe je gek genoeg” . Het zijn doorgaans behoorlijk simpele vrouwen met een weinig interessant leven. Dit kun je ook in hun jonge jaren al wel onderscheiden. Als je gaat daten met een saaie burgertrut dan is de kans dat dit gebeurt aanzienlijk. Vaak zien ze er ook in hun jonge jaren al niet buitengewoon interessant en vrouwelijk uit en zien ze het uiterlijk als puur functioneel.
Als je een vlotte en intelligente vrouw uitzoekt met een goede algemene ontwikkeling dan is de kans dat ze ook op latere leeftijd charmant blijven een stuk groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |