Gelukkig, ik miste 'm alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jongens, de troll is ook meegekomen.
quote:
quote:
Oh, zo'n naakte molrat!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:13 schreef Queller het volgende:
[..]
In laffe toestand en zonder dat je kijkt, voelt het een beetje als een dood baby-molletje (zegt een vriendin van me). Ik zou ook met zweetoksels uitkijken naar de wekelijkse zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja duh!quote:
eeeeeeeejjjjjjjjjj Kingedingquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh, zo'n naakte molrat!Ja! GatdakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd, ze heeft gelijk. Zelfs als je wél kijkt dan lijkt het erop! Ik ga haar gelijk ff bellen!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, zo'n naakte molrat!ohhhhhhhhh gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta gelijk droog
![]()
Dat deden we al toch allang!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh gadverik sta gelijk droog
Wekelijks is veel te veel joh, maandelijks, zo hoort het!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:13 schreef Queller het volgende:
[..]
In laffe toestand en zonder dat je kijkt, voelt het een beetje als een dood baby-molletje (zegt een vriendin van me). Ik zou ook met zweetoksels uitkijken naar de wekelijkse zaterdag
Wat zegt dat over de mannen die de vrouwen incl. kort pittig kapsel leert kennen? Dat zij zichzelf haten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Korte, pittige kapsels
Zeg dan gewoon meteen dat je je vriend/man haat.
Sinead 'O Connor is jaloers op mijn haardos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeejjjjjjjjjj Kingedinghoe zit het met jouw haar?
Want kale mannen kunnen natuurlijk ook niet heh?
En dan zeggen ze dat kort haar makkelijker is.. Is hartstikke veel gedoe lees ik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... da's waar.. even het spelletje mee spelen dan maar
Inderdaad ,mijn moeder is tegen de 60 en heeft lange haren, tot op haar schouders, het ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed heKort pittig is stom en lang haar is sneu.
Jij begon toch al vrij vroeg te kalen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinead 'O Connor is jaloers op mijn haardos.
Die vond ik verdomd mooi trouwens met dat kale koppiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinead 'O Connor is jaloers op mijn haardos.
Of dat, of dat ze inzien dat er bijna niets meer rondloopt zonder en dat ze daarom hun eisen maar wat bijstellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef Yesse het volgende:
Wat zegt dat over de mannen die de vrouwen incl. kort pittig kapsel leert kennen? Dat zij zichzelf haten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |