Ja, wat is pittig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef Polenbatser het volgende:
Zijn er eigenlijk ook kapsels die wel kort zjn, maar niet pittig? Of wel pittig, maar niet kort? Of moet het altijd de combinatie zijn?
The curtains shouldn't match the carpet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je het beneden nou ook niet kort en pittig zou knippen, zou je wat meer tractie met de stoel gehad hebben.
Dat is gewoon jaren 60-kort.. Niets mis mee, voor die tijd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wat is pittig?in mijn fobo staat een foto van toch al weer jaartjes terug, toen
was het vrij stijl en een foto zoals ik er nu uitzie met krullen, maar ik ben geen 18 meer
heurdus verwacht niet te veel
![]()
Is dat gewoon kort of pittig kort? Ik heb geen idee eigenlijk
Goeie vraag; ik durfde 'm niet te stellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef Polenbatser het volgende:
Zijn er eigenlijk ook kapsels die wel kort zjn, maar niet pittig? Of wel pittig, maar niet kort? Of moet het altijd de combinatie zijn?
Wist jij dat het allemaal zo ingewikkeld was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wat is pittig?in mijn fobo staat een foto van toch al weer jaartjes terug, toen
was het vrij stijl en een foto zoals ik er nu uitzie met krullen, maar ik ben geen 18 meer
![]()
Niet roken geeft ook geen garantie op geen longkanker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het geeft echt geen garantie. Ook die vrouw kan een burn out krijgen, op zoek gaan naar diepere zingeving in het leven, 'thuis komen' in het mandala tekenen en en passant nog even langs de kapper gaan.
*oneluv*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]zo.......... oud ben ik nou ook weer niet
Jij was er trouwens toch ook vroeg bij met je korte kapsel?quote:
Maakt helemaal niet uit, die leeftijd van je. Je bent al afgeschreven!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]zo.......... oud ben ik nou ook weer niet
Wat is dit voor gay shit? Waarom zou iemand een vlotte en intelligente vrouw met een goede algemene ontwikkeling willen? Dat begint met een eigen mening hebben over wat er 's avonds op tafel komt, en voordat je het weet willen ze zelf geld hebben of, God verhoede, een eigen leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar even serieus. 100% voorkomen doe je niets. Maar je kan de kans aan de voorkant wel flink beperken. Zo’n lelijk kort pittig kapsel staat toch wel voor een bepaalde mentaliteit. Dat is er een van “”doe gewoon dan doe je gek genoeg” . Het zijn doorgaans behoorlijk simpele vrouwen met een weinig interessant leven. Dit kun je ook in hun jonge jaren al wel onderscheiden. Als je gaat daten met een saaie burgertrut dan is de kans dat dit gebeurt aanzienlijk. Vaak zien ze er ook in hun jonge jaren al niet buitengewoon interessant en vrouwelijk uit en zien ze het uiterlijk als puur functioneel.
Als je een vlotte en intelligente vrouw uitzoekt met een goede algemene ontwikkeling dan is de kans dat ze ook op latere leeftijd charmant blijven een stuk groter.
Nee, ik ging gewoon naar de kapper als ik daar zin in hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wist jij dat het allemaal zo ingewikkeld was?
Ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is dit voor gay shit? Waarom zou iemand een vlotte en intelligente vrouw met een goede algemene ontwikkeling willen? Dat begint met een eigen mening hebben over wat er 's avonds op tafel komt, en voordat je het weet willen ze zelf geld hebben of, God verhoede, een eigen leven.
Nee, doe mij maar gewoon een Thaise importbruid. Zolang zij bang is haar visum kwijt te raken, hoef ik niet bang te zijn dat ze een eigen willetje krijgt.
Allemaal verplicht langs de kapper straks?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja joh. Het is 'doe-eens-lekker-gek'-dinsdag.
Jij moet gewoon je hoed opzettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Dat is pas écht sneu........quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, doe mij maar gewoon een Thaise importbruid. Zolang zij bang is haar visum kwijt te raken, hoef ik niet bang te zijn dat ze een eigen willetje krijgt.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was er trouwens toch ook vroeg bij met je korte kapsel?
Kan me trouwens geeneens herinneren dat het vroeger belangrijk gevonden werd dat vrouwen lang of kort haar hadden.
Dat is dus het grote dilemma. Als je het boven kort en beneden lang hebt, dan kun je zonder problemen nat worden maar vind je niemand die je dat wil maken. Als je het boven lang en beneden kort hebt, dan willen alle mannen je nat maken maar krijg je problemen met je bureaustoel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The curtains shouldn't match the carpet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had ik wel succes mee moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je hoed opzetten....de rest is bijzaak.
Ja, ik zou ook liefst hebben dat zo'n vrouwtje onvoorwaardelijk naar me luistert zonder te hoeven vertrouwen op zulke tactieken, maar we leven helaas niet in een perfecte wereld.quote:
Even gespiektquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Dit is per definitie zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |