Dat is bij mij 'helaas' wel goedgekomen. Ik start nu hooguit op zijn tijd Quake op maar dat is het dan wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Cara het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat naarmate ik ouder zou worden, dat gamen wel een keer zou ophouden.
nope
Moet het laatste deel van Assassins Creed nog steeds spelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij mij 'helaas' wel goedgekomen. Ik start nu hooguit op zijn tijd Quake op maar dat is het dan wel.
Oh en Assassin's Creed koop ik nog altijd.
Totaal het geduld niet voor. Doe mij dan maar 4-5-1 schieten van afstand onlinesoccermanager stijl.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De enige game die ik al jaren lang op structurele basis speel is Football Manager.
Ik was meer een hattrick-man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal het geduld niet voor. Doe mij dan maar 4-5-1 schieten van afstand onlinesoccermanager stijl.
OSMquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal het geduld niet voor. Doe mij dan maar 4-5-1 schieten van afstand onlinesoccermanager stijl.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De enige game die ik al jaren lang op structurele basis speel is Football Manager.
Gisteren en eergisteren flink zitten spelen op m'n nieuwe Xbox One. Topspelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet het laatste deel van Assassins Creed nog steeds spelen
Inderdaad leuk. Deel 3 viel daarentegen wel ietwat tegen qua verhaallijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren flink zitten spelen op m'n nieuwe Xbox One. Topspel
Ooit eens aan begonnen paar maanden terug nooit meer verder gegaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren flink zitten spelen op m'n nieuwe Xbox One. Topspel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad leuk. Deel 3 viel daarentegen wel ietwat tegen qua verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit, al ben ik nu weer bezig met het beste spel uit de reeks. CM 01/02quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar wil ik wel eens de wonderkinderen van wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit, al ben ik nu weer bezig met het beste spel uit de reeks. CM 01/02
Youssouf Hersi was daar de man. Verder helden als Tsigalko, Kerr, Okoronkwo en Kallstrom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens de wonderkinderen van weten
Topshowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Youssouf Hersi was daar de man. Verder helden als Tsigalko, Kerr, Okoronkwo en Kallstrom.
Gouden tip.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Youssouf Hersi was daar de man. Verder helden als Tsigalko, Kerr, Okoronkwo en Kallstrom.
quote:The first release of the game included a player named "Tó Madeira", a great striker no matter where he played. It was later revealed that Tó Madeira was not a real footballer, but in fact a fictional player created by a scout working for the game producers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |