Ik ben stiekem best wel jaloersquote:
quote:
Hoezo nog wel? Ik ben een vrij zorgeloos persoon. Tuurlijk heb ik ook tegenslagen gehad, maar ik laat me de kop niet gek maken, en zeker niet steken in treurnis.quote:
Goede instelling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet jaloers en gun het hem prima.
Als ik gewoon eerlijk ben is vrijwel alles waar ik ontevreden over ben mijn eigen schuld, of ik zou het zelf kunnen verbeteren.
Dan moet je ook niet janken.
Je kent me nou toch wel een beetje inmiddels?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo nog wel? Ik ben een vrij zorgeloos persoon. Tuurlijk heb ik ook tegenslagen gehad, maar ik laat me de kop niet gek maken, en zeker niet steken in treurnis.
Makkelijker gezegd dat gedaan soms natuurlijk, maar daar komt het wel gewoon op neer. Zoveel heb ik ook weer niet te klagen en de dingen die beter zouden moeten/kunnen, liggen aan mezelf.quote:
Damn....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Sinds deze week zit mijn ex een paar honderd meter van mijn huisthe joy
Ik vind dat je dan nog steeds mag jankenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet jaloers en gun het hem prima.
Als ik gewoon eerlijk ben is vrijwel alles waar ik ontevreden over ben mijn eigen schuld, of ik zou het zelf kunnen verbeteren.
Dan moet je ook niet janken.
Hier mag alles, maar het is wel minder gerechtvaardigd danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan nog steeds mag janken
Ik heb eigenlijk ook niet veel te klagen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dat gedaan soms natuurlijk, maar daar komt het wel gewoon op neer. Zoveel heb ik ook weer niet te klagen en de dingen die beter zouden moeten/kunnen, liggen aan mezelf.
Moet je jezelf alsof er toe kunnen zetten om er iets aan te doen natuurlijk.
En dit is natuurlijk gewoon een feit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan nog steeds mag janken
Oh, peachy zal misschien nog wel even duren, maar in dit geval is het niet echt iets waar je zelf heel veel aan kon/kan doen, dus mag klagen al helemaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niet veel te klagen hoorIk wil alleen graag een eigen plekje vinden want het is thuis beneden het vriespunt. Maar zodra ik verhuisd ben en ben begonnen in mijn nieuwe functie is het weer peachy.
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, peachy zal misschien nog wel even duren, maar in dit geval is het niet echt iets waar je zelf heel veel aan kon/kan doen, dus mag klagen al helemaal.
Oeh herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:
[ afbeelding ]
![]()
Wat is je nieuwe funvtie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:
[ afbeelding ]
![]()
Been there, done that. Komt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Analist van spelersgedrag.quote:
Voornamelijk probleemgokkers indentificeren.quote:
Want daar kun je pas echt goed aan verdienenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voornamelijk probleemgokkers indentificeren.
Nou neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want daar kun je pas echt goed aan verdienen
Ah cool. Succes dan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voornamelijk probleemgokkers indentificeren.
Thanksquote:
Whehe, als ik dan inmiddels verhuisd ben, maar als ik dat flatje krijg moet je rekenen op niet al teveel ruimtequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Er is nog helemaal niets beslist, dus pin me er niet op vast, maar er was een plan voor een trip met een klein groepje mensen en mijn voorstel voor Malta werd goed ontvangen, dus misschien kom ik je IRL etteren in September barb.
Oh, we gaan wel gewoon in een hotel oid hoor, waarschijnlijk zijn we met 5-6 mensen ofzo, maar een biertje moet kunnen lijkt mequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehe, als ik dan inmiddels verhuisd ben, maar als ik dat flatje krijg moet je rekenen op niet al teveel ruimte
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, we gaan wel gewoon in een hotel oid hoor, waarschijnlijk zijn we met 5-6 mensen ofzo, maar een biertje moet kunnen lijkt me.
Eerst maar kijken of het erdoorkomt hoor, maar chick 1 was enthousiast, en het is haar planquote:
Laat maar horen kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of het erdoorkomt hoor, maar chick 1 was enthousiast, en het is haar plan.
Uiteraardquote:
Ik had een tijdje deze achtergrond op m'n werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Door het verhaal over gokken werd ik getriggered om eens te kijken of Full Tilt alweer eens vrijgelaten was. En wat blijkt, dat is dus het geval. Uiteraard wist ik mijn gegevens niet, dus eens mailen met support. Als ik even de juiste kopietjes opstuur krijg ik weer access. En het mooie is nog, mijn oude tegoed is weer bruikbaar dan. Niet dat ik heel veel verwacht, maar toch zeker een euro of 50
Ken lui die toch best zuur waren met meerdere duizenden euro's in hun account daar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een tijdje deze achtergrond op m'n werk![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik kan me voorstellen dat je dan wel even flipt....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken lui die toch best zuur waren met meerdere duizenden euro's in hun account daar.
En niet eens drankje doen enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Zo, overdaad aan Fokkers weer overleefd.
Lekker sociaal ben jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Zo, overdaad aan Fokkers weer overleefd.
Dan nog kan je best even gedag zeggen lijkt mequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n wekker ging om half zes vanmorgen, was nu al om kwart voor elf thuis
Jullie waren meteen wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog kan je best even gedag zeggen lijkt me.
Ja, nog ffquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog ff. We zijn tot 23:00 gebleven ofzo.
Echt op 10 meter van de uitgang, buiten op het terras.quote:
Oquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt op 10 meter van de uitgang, buiten op het terras.
Maargoed, we hebben in ieder geval even naar elkaar gezwaaidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat had geweten had ik nog wel even gedag gezegd
Een kwart secondequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed, we hebben in ieder geval even naar elkaar gezwaaid
Ik ben al een paar jaar van de zolderkamer af hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
In dat opzicht ben jij dus wel een stereotype FOK!ker.
Waarom gister niet dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een paar jaar van de zolderkamer af hoor
Normaal gesproken kan ik m'n mond niet houden en lul ik de hele avond door.
Verhuis dan ook naar NLquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb niemand van jullie gezien#foreveralone
No, I like it down here.quote:
Eet zequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om eens te gaan lunchen denk ik zo/..
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-of-ze-kind-wil.html
Zal Anna Drijver nu verketterd worden in OUD?![]()
Veels te ver voor jou manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Was er een mini-meet zonder mij?
DISCRIMINAZI'S!!!
Ik kan heus wel reizenquote:
Ik was er ook niet hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Was er een mini-meet zonder mij?
DISCRIMINAZI'S!!!
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heus wel reizen
Of ik er zin in heb is een andere vraag.
eens..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heus wel reizen
Was toch echt al 2 weken heel groots aangekondigd op FOK!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heus wel reizen
Ich hab's nicht gewusst, lullo!quote:
Ik ben al twee weken amper hier te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was toch echt al 2 weken heel groots aangekondigd op FOK!
Niet onze schuldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al twee weken amper hier te vinden.
Tsja, dat is dan je eigen fout he. Of hadden we je op Facebook moeten aanspreken en moeten wijzen op de voorpremiere van GotG?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haat je ons ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
crommunicatie via nog een roddelkanaal.. dan is het helemaal niet meer te volgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan je eigen fout he. Of hadden we je op Facebook moeten aanspreken en moeten wijzen op de voorpremiere van GotG?
DUH! Mensen die geen kinderen willen moeten dood, die verspillen zuurstof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-of-ze-kind-wil.html
Zal Anna Drijver nu verketterd worden in OUD?![]()
Niks gemist dus.quote:
en wie gaat er dan werken en belasting betalen voor al die mega gezinnen in de bijstand?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
DUH! Mensen die geen kinderen willen moeten dood, die verspillen zuurstof.
Werken? We worden toch allemaal doodvermoord door ISIS.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie gaat er dan werken en belasting betalen voor al die mega gezinnen in de bijstand?
"Wondertjes" Kutkleddersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
DUH! Mensen die geen kinderen willen moeten dood, die verspillen zuurstof.
En Jan Smitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken? We worden toch allemaal doodvermoord door ISIS.
Doe dan ISIS maar....quote:
Nee. Je bent nu minderwaardig. Je hebt geen rechten meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben net vrijgezel, maak ik daar wel eerst van genieten voordat Jan Smit/ISIS/komeetinslag/Ebola/Reptillians me gaan daudtvermoorden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Je bent nu minderwaardig. Je hebt geen rechten meer.
Misschien moet je er iets minder serieus op ingaan. Iets. Wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan je eigen fout he. Of hadden we je op Facebook moeten aanspreken en moeten wijzen op de voorpremiere van GotG?
Ook. maar ik had gewoon ff wat beters te doen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook. maar ik had gewoon ff wat beters te doen.
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet je er iets minder serieus op ingaan. Iets. Wellicht.
Beter dan dit kan niet, beste film in tijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik kan er volgens mij op z'n vroegst zaterdag heen. Donderdag met naakte vrienden hangen, vrijdag bandjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan dit kan niet, beste film in tijden.
JE hebt weer een hetero?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You won't regret it, imo leuker dan de "reguliere" Marvels.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik kan er volgens mij op z'n vroegst zaterdag heen. Donderdag met naakte vrienden hangen, vrijdag bandjes.
Patserquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe Mac Pro op mijn bureau nu.
8 core intel Xeon 3,2GHz
32GB 1867 Mhz DDR3
3GB Radeon Fire Pro
Je kan niet eens met je ogen knipperen of Photoshop is opgestart.
Hij is wederom niet voor mij hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik heb een headset op mijn bureau die ik nooit gebruik.
Goeie grap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dingen die je opnoemt zijn bij elkaar los iets meer dan 1000 euro, waar is die 7000 euro in gaan zitten? mb van 2500? ssd's in raid0 van 2TB per stuk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is wederom niet voor mij hoor.
Maar goddomme wat een bak, 8500 incl btw.
Alleen de CPU kost al 1300 dollar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen die je opnoemt zijn bij elkaar los iets meer dan 1000 euro, waar is die 7000 euro in gaan zitten? mb van 2500? ssd's in raid0 van 2TB per stuk?
Ik zou er niet van uit gaan. Daar klinkt ze veel te naief voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Belsezar het volgende:
Gister mijn moeder een FB scam site laten zien, en jawel, er stonden een paar van haar "vrienden" met foto en al op. Hopelijk geloofd ze me nu en is het muntje gevallen.
I know, 70 jaar oud en sinds een jaar weet ze wat internet is. Train wreck in motionquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uit gaan. Daar klinkt ze veel te naief voor.
2 Firepro's trouwens, van 1350 dollar per stukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen de CPU kost al 1300 dollar..
Ik probeer echt niet vervelend te doen, maar daar staat geen 3.2ghz tussen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
http://www.anandtech.com/(...)-server-ivy-bridgeep
Wat ga je in godsnaam doen met zoveel power?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 Firepro's trouwens, van 1350 dollar per stuk
8 GB DDR EEC
512GB SSD op de interne bus.
Dit alles in een hele kleine cylinder, muisstil. Opeens valt het allemaal wel mee he?
Dat verklaard al wat meer ja. Ik vond je oorspronkelijke alleen wat karig klinken. Nu niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 Firepro's trouwens, van 1350 dollar per stuk
8 GB DDR EEC
512GB SSD op de interne bus.
Dit alles in een hele kleine cylinder, muisstil. Opeens valt het allemaal wel mee he?
Klopt, is ter indicatie, Apple heeft hem op 3.0 geclocked :quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer echt niet vervelend te doen, maar daar staat geen 3.2ghz tussen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam doen met zoveel power?
Ik niets, is de nieuwe machine van onze videoafdelingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was meer een patience spelerquote:
Ahh ok, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niets, is de nieuwe machine van onze videoafdeling.
Facebooken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al had ik het geld kocht ik hem nog niet in deze config, eigenlijk helemaal niet, hoe mooi het dingetje ook is. Zoveel power in zo'n klein ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, dat maakt het een stuk duidelijker
Ik zou voor zoveel kracht altijd een kast nemen, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al had ik het geld kocht ik hem nog niet in deze config, eigenlijk helemaal niet, hoe mooi het dingetje ook is. Zoveel power in zo'n klein ding.
Maar het is wel even leuk speelgoed.
Het is een kastquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou voor zoveel kracht altijd een kast nemen, maar dat ben ik.
Ahh ok, ik ben geen Mac fan dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een kast.
Alleen niet zo groot.
Ik vind hem niet echt mooiquote:
Das de binnenkant droppiequote:
quote:
Ook al zal stbabs nu gaan schuimbekken, daar betaal je natuurlijk ook voor, zo'n compact en slim design. Ding is ook volkomen stil, geen zuchtje hoor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het lijkt niet eens meer op wat mijn beeld is van de binnenkant van een pc.
Ik ben ouderwets geworden
Heeft het waterkoeling ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al zal stbabs nu gaan schuimbekken, daar betaal je natuurlijk ook voor, zo'n compact en slim design. Ding is ook volkomen stil, geen zuchtje hoor je.
Nope, gewoon luchtkoeling, maar stilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft het waterkoeling ofzo?
Of is dat ook alweer achterhaald?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm, appartementje gaat hoogstwaarschijnlijk niet door...
Nee, het is gewoon een heel mooi ding als je hem ziet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook dan is de prullenbak lelijk. Wat die ook kan.
Yup.....sucks more than anything that ever sucked before...quote:
Nounou.. denk even aan je beste pijpbeurt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Yup.....sucks more than anything that ever sucked before...
Vind ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een heel mooi ding als je hem ziet.
Ja, Avengers vond ik best kut. Deze vond ik echt leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You won't regret it, imo leuker dan de "reguliere" Marvels.
Avengers vond ik ook leuk verder, maar deze was gewoon echt heel erg cool.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, Avengers vond ik best kut. Deze vond ik echt leuk.
Grootquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Avengers vond ik ook leuk verder, maar deze was gewoon echt heel erg cool.
Toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Avengers vond ik ook leuk verder, maar deze was gewoon echt heel erg cool.
In je emailclient, Outlook, of thunderbird oid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Belsezar het volgende:
Iemand hier bekend met pop3 smtp en imap gedoe op een windows 7 pc?
Ik heb geen idee waar en hoe ik dat kan instellen.
Pff, ik windows live mail erop gezet maar ik kom er niet uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In je emailclient, Outlook, of thunderbird oid.
Thunderbird is toch een stuk makkelijker, email ingevoerd en hij zocht de rest er voor mij bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
pop3 is oud en voor ontvangen, smtp is voor versturen en imap is weer een ander protocal. Afhankelijk van de provider is pop3 de inkomende mailserver, smtp de uitgaande, hebben ze imap is het overal dezelfde servernaam vaak.
Maar zonder ww kom je niet ver.
Hoezo schuimbeton, dat is precies wat ik altijd zeg over het applelogoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al zal stbabs nu gaan schuimbekken, daar betaal je natuurlijk ook voor, zo'n compact en slim design. Ding is ook volkomen stil, geen zuchtje hoor je.
Heeft goede rollen geacteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we het al over Robin Williams gehad en gezegd dat hij eigenlijk niet grappig was?
Niet echt uitgebreid, vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we het al over Robin Williams gehad en gezegd dat hij eigenlijk niet grappig was?
Had het er vandaag met een collega over dat ik volgens mij nooit een film van hem heb afgekekenquote:
Ik vond hem in The Crazy Ones wel weer supergrappig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Good Will Hunting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had het er vandaag met een collega over dat ik volgens mij nooit een film van hem heb afgekeken
Daar vond ik hem zowaar te pruimen maar meer dan 'te pruimen' kan ik er niet van maken, van die hele serie niet trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond hem in The Crazy Ones wel weer supergrappig.
verdwaald?quote:
Mijn eigen kantoor zit in Groningen. Vandaag review.quote:
Amsterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn eigen kantoor zit in Groningen. Vandaag review.
En ja, dat is een tikkie verdeeld over Nederland, kantoor in Groningen, wonen in Zwolle en werken in Amsterdam.
Dat lelijke beest dat niet in staat is om een emotionele band te vormen met z'n eigenaar. Neem dan gewoon een stuk steen.quote:
Of een manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lelijke beest dat niet in staat is om een emotionele band te vormen met z'n eigenaar. Neem dan gewoon een stuk steen.
Als je het hem hebt zien doen, komt het gewoon goed. Zo'n overschrijving kun je ook niet storneren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Heb ik gisteren een laptop verkocht, net jochie kwam hem ophalen, heb hem zien betalen met mobiel internet (rabo) en zal ook allemaal wel kloppen verder, maar het geld staat er nu nog niet op (wat denk ik wel klopt tussen 2 banken in) maar het voelt toch een beetje kut.
waarom?quote:
Niet? Why not?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n overschrijving kun je ook niet storneren.
Nee, ik weet ook dat die banken er gewoon lang over doen, maar ik vind het gewoon irritant dat het geld er nu nog niet op staat, hij maakte het gisteren rond 20:00 over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het hem hebt zien doen, komt het gewoon goed. Zo'n overschrijving kun je ook niet storneren.
Zit je bij een bank of de ING?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook dat die banken er gewoon lang over doen, maar ik vind het gewoon irritant dat het geld er nu nog niet op staat, hij maakte het gisteren rond 20:00 over.
Tis toch geld zullen we maar zeggen.
ING.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit je bij een bank of de ING?
Ja, het blijft achterlijk, maar daarvoor moet je bij de ING zijn, die houden het extra lang vastquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ING.
Dus het is ook gewoon "normaal" zo'n vertraging, maar blijft achterlijk.
Rente vangen over geld wat niet van hen isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het blijft achterlijk, maar daarvoor moet je bij de ING zijn, die houden het extra lang vast
Ja, lekker rente trekkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het blijft achterlijk, maar daarvoor moet je bij de ING zijn, die houden het extra lang vast
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat was best een leuke stroomstoring gisteren....not. Ik had willen pakken
heb je al iets anders gevonden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Barbusse het volgende:
Mijn spullenquote:
Nee, ik trek zolang even bij een maat in. Kan ik op mijn gemakje verder zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je al iets anders gevonden?
Ja, zo komen we natuurlijk niet he? Levensgevaarlijk derde wereldlandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn spullenAlgehele stroomstoring van iets voor acht tot half twee, zelfs het vliegveld werd gesloten
Kaarslicht voldoet prima ervoor hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Barbusse het volgende:
vol katholieken...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo komen we natuurlijk niet he? Levensgevaarlijk derde wereldland.
Joh, live a littlequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo komen we natuurlijk niet he? Levensgevaarlijk derde wereldland.
Dat klopt, ware het niet dat mijn ex vrijwel alle kaarsen reeds heeft gepaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kaarslicht voldoet prima ervoor hoor
Nou okquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joh, live a littleBen maar een wandeling gaan maken en heb een biertje gedaan op een terras. Was erg sfeervol met al het kaarslicht.
[..]
Dat klopt, ware het niet dat mijn ex vrijwel alle kaarsen reeds heeft gepakt
Gezelligquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Teller staat nog steeds op 2, een derde wil wel, maar die heeft al vakantieplannen.
Met 2 wordt het even tricky, denk niet dat ik met haar zo uit het niets opeens op vakantie zal gaan, zo goed ken ik dr nietquote:
ben je nu al een groepsreis naar barbusse aan het plannen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 2 wordt het even tricky, denk niet dat ik met haar zo uit het niets opeens op vakantie zal gaan, zo goed ken ik dr niet.
Maar we wachten nog op reactie van wat mensen.
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je nu al een groepsreis naar barbusse aan het plannen?
Wel nodig ook na de renovatiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Mooi man. Extra geld in je pocket!
waar blijft mijn uitnodiging danquote:
Het is niet met FOK!kersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar blijft mijn uitnodiging dan
Als dat niet ballen wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet met FOK!kers.
Er riep iemand dat ze in September op vakantie wou in de groepswhatsapp, dus ik riep Malta als suggestie en dat werd opgepikt als positief.
Maar voorlopig is het dus dat meisje en ik.
Nou ja, ik ken dr dus niet zo heel goed, dus denk niet dat als er niemand anders meer reageert dat ze met mij alleen op vakantie gaatquote:
Wat een watjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken dr dus niet zo heel goed, dus denk niet dat als er niemand anders meer reageert dat ze met mij alleen op vakantie gaat.
kan dan niet iemand in die auto rijden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Gaan we morgen met 4 man naar de sauna. De andere 3 hebben allemaal een stationwagon. Ik heb een 106. Dus tsja.. Één van de stations is een leasebak, dus je zou zeggen, makkelijke keuze. Echter, die kerel die die auto heeft, mag niet autorijden (1ste jaar epilepsie).
Interessante discussie
Misschien ook wel hoor, maar zover waren we nog niet gisterenquote:
Er komt nog één iemand uit die wijk, dus waarschijnlijk wel, maar we zijn nog aan het stegellen (diegene mag dan ook niet drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan dan niet iemand in die auto rijden?
je gaat toch naar de sauna? Niet naar de kroeg of zo...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komt nog één iemand uit die wijk, dus waarschijnlijk wel, maar we zijn nog aan het stegellen (diegene mag dan ook niet drinken)
Niet alleen in de kroeg heb je bier. Een speciaal biertje of twee is hartstikke lekker in de sauna. Dan nog mag je wel autorijden, maar niet iedereen wil datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gaat toch naar de sauna? Niet naar de kroeg of zo...
Meer detailsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:42 schreef Belsezar het volgende:
Hey HW, ik zit nog steeds te kutten met thunderbird, heb jij enig idee?
DIG / Probleem met account instellen op Thunderbird
Edit: nvmquote:
Gaat wel lastig worden zoquote:
Ik hoop dat dit geen metafoor is.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit geen metafoor is.
Ik dacht dat je meer info sarcastisch bedoeldequote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer info sarcastisch bedoelde
Wat zou je nog meer moeten weten?
POP3-server: pop.vevida.comquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. gewoon meer qua servernamen en hostingbedrijf, wat je al getest hebt (webmail?) etc.
Ja, niet hier, in dat topic sjapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
POP3-server: pop.vevida.com
SMTP-server: smtp.vevida.com
IMAP-server: imap.vevida.com
Ik ga nu naar een collega, wie weet kan hij mij verder helpen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit geen metafoor is.
Kano, roeiboot, stoomschipquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog nooit iemand het 'haar trein' horen noemen
nee, daarom was ik ook bangquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Slechts bewaarde geheim van het westelijk halfrond in dit gevalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Of zoals pas in R&P:
"Haar geheimpje van voren"![]()
.
treintunnel dan misschien.. maar wat voor licht is er dan aan het einde?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ochheerejezus.....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Of zoals pas in R&P:
.
Een "wondertje" natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef clevy het volgende:
[..]
treintunnel dan misschien.. maar wat voor licht is er dan aan het einde?
mijn foef? Je zult verbaasd zijn hoe weinig mensen die hebben gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slechts bewaarde geheim van het westelijk halfrond in dit geval
ik vind het wel liefquote:
Ik zeg het niet, ik zeg het niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn foef? Je zult verbaasd zijn hoe weinig mensen die hebben gezien
echt hoor!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, ik zeg het niet!.
.
ja, ik geloof je wel, alleen mijn reden is stukken minder aardig dan de jouwe gok ikquote:
Ik vind het een beetje Ted Bundy-achtig psychopatisch overkomen......quote:
Het was ook echt een enorme creep qua taalgebruik en opvattingen, maar goed, welkom op FOK!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Ted Bundy-achtig psychopatisch overkomen......
Daar kun je er niet genoeg van hebben natuurlijk, wij moeten ook kunnen lachenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was ook echt een enorme creep qua taalgebruik en opvattingen, maar goed, welkom op FOK!.
Idd, het is en blijft een doorlopende bron van vermaak, als je weet waar je moet zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kun je er niet genoeg van hebben natuurlijk, wij moeten ook kunnen lachen
NWS is daar vaak wel een goede bron voor....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is en blijft een doorlopende bron van vermaak, als je weet waar je moet zoeken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Of zoals pas in R&P:
.
Dat is soms gewoon eng af en toe. Zelfs moslims die hier al 10 jaar meeposten lijken de ISIS kant te kiezen. Leuk man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NWS is daar vaak wel een goede bron voor....
Ach, aan iedere zijde heb je extremen. Vind je dat Israel te hard tekeer gaat in Gaza: "Jodenhater!" Vind je wat Israel doet de enige oplossing die zij hebben: "Nazi!"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is soms gewoon eng af en toe. Zelfs moslims die hier al 10 jaar meeposten lijken de ISIS kant te kiezen. Leuk man.
True, maar medestanders van ISIS mogen van mij meteen die kant op om lekker mee te vechten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, aan iedere zijde heb je extremen. Vind je dat Israel te hard tekeer gaat in Gaza: "Jodenhater!" Vind je wat Israel doet de enige oplossing die zij hebben: "Nazi!"
Die ISIS gasten zijn een stel psychopaten...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar medestanders van ISIS mogen van mij meteen die kant op om lekker mee te vechten.
Zag hem jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
HW, pareltje! NWS / Zeemeerminnen en dat soort dingen
Als je tegen ISIS ben ben je ook meteen een nazi en extreem-rechts.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, aan iedere zijde heb je extremen. Vind je dat Israel te hard tekeer gaat in Gaza: "Jodenhater!" Vind je wat Israel doet de enige oplossing die zij hebben: "Nazi!"
Ik hou van FOK!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
HW, pareltje! NWS / Zeemeerminnen en dat soort dingen
Idd, ik ben dus al door een NWS-mod als extremist aangeduidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je tegen ISIS ben ben je ook meteen een nazi en extreem-rechts.. Heerlijke manier om mensen monddood te maken.
Jij bent erger dan Hitler.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik ben dus al door een NWS-mod als extremist aangeduid.
Ja, jammer dat ik nog leef!quote:
We zijn gewoon allemaal vieze vuile rotnazisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je tegen ISIS ben ben je ook meteen een nazi en extreem-rechts.. Heerlijke manier om mensen monddood te maken.
Ik moest de OP serieus tweemaal lezenquote:
NIETquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
We zijn gewoon allemaal vieze vuile rotnazis
Dat maakt je opper-illuminatie-nazitm!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ach komop zeg, 1 hakenkruis-tattoo op mijn reet maakt me nog geen nazi.
Ik hoop toch zo dat die illuminatie-zooi allemaal echt is, ik kan niet wachten om lid te wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt je opper-illuminatie-nazitm!
Om lid te worden moet je babies eten las ik op een betrouwbare sitequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die illuminatie-zooi allemaal echt is, ik kan niet wachten om lid te worden.
Dan ben ik al lidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om lid te worden moet je babies eten las ik op een betrouwbare site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |