Voor mijn werk moet ik een email account instellen op een windows 7 pc. Ik heb dit nog nooit gedaan en ik denk dat ik wat fout doe, dit is de situatie:
Ik heb 3 serveradressen: SMTP, IMAP en POP3. Deze doen het ook allemaal naar behoren aangezien ik ze met online server checks heb nagekeken.
Bij het starten van thunderbird en aanmaken van een account heb ik het emailadres ingevoerd en werden er automatisch de correcte servers gezocht en ingevuld.
Vervolgens ga ik ik naar postvak in en vraagt thunderbird om het wachtwoord, deze vul ik in en dan krijg ik inloggen op server imap is mislukt.
Ik dacht, ik probeer het anders ik kijk even of ik het account anders kan benaderen en probeerde ik dus via mijn mobieltje het account te benaderen, wederom alles netjes ingevuld en bij het inloggen krijg ik server geeft geen reactie.
Dus ik heb het op 2 manieren geprobeerd en beide mislukt terwijl alle servers volgens de online checks correct functioneren.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 13-08-2014 00:51:16 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.