abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143350523
Voor mijn werk moet ik een email account instellen op een windows 7 pc. Ik heb dit nog nooit gedaan en ik denk dat ik wat fout doe, dit is de situatie:

Ik heb 3 serveradressen: SMTP, IMAP en POP3. Deze doen het ook allemaal naar behoren aangezien ik ze met online server checks heb nagekeken.

Bij het starten van thunderbird en aanmaken van een account heb ik het emailadres ingevoerd en werden er automatisch de correcte servers gezocht en ingevuld.

Vervolgens ga ik ik naar postvak in en vraagt thunderbird om het wachtwoord, deze vul ik in en dan krijg ik inloggen op server imap is mislukt.

Ik dacht, ik probeer het anders ik kijk even of ik het account anders kan benaderen en probeerde ik dus via mijn mobieltje het account te benaderen, wederom alles netjes ingevuld en bij het inloggen krijg ik server geeft geen reactie.

Dus ik heb het op 2 manieren geprobeerd en beide mislukt terwijl alle servers volgens de online checks correct functioneren.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 13-08-2014 00:51:16 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_143355320
Heb je de juiste poorten ingesteld in Thunderbird voor TLS/SSL?
pi_143355995
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Stratocruiser het volgende:
Heb je de juiste poorten ingesteld in Thunderbird voor TLS/SSL?
Ik heb bij TLS/SSL poort 993 gebruikt en ook STARTTLS poort 143 geprobeerd.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_143375541
Lijkt toch op verkeerde accountinformatie eigenlijk, of een disabled account door teveel verkeerde aanmeldpogingen oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143375701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt toch op verkeerde accountinformatie eigenlijk, of een disabled account door teveel verkeerde aanmeldpogingen oid.
Over een uurtje heb ik een afspraak met de betreffende persoon, ik vraag hem wel waar het fout gaat.
pi_143377066
https://webmail.vevida.com/

Als je hier kan inloggen met de gegevens zou het moeten werken, maar ik gok dat je dat ook niet lukt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143382426
Is inmiddels opgelost, mag een slotje hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')