Insomnia heb ik wel gezien trouwens, maar ook alleen vanwege Al Pacino.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nooit Mrs Doubtfire gezien? Of Good Will Hunting? Of Dead Poets Society?
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.quote:
Oooh drama films dan moet ik altijd huilen enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee niet? Waarom sta ik dan bekend als eendgrappenmaker112, stomme klootviool.
???quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn
Rustig maar hè, laten we elkaars mening respecteren en verder gaan met ons leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn
JA! Vooral mijn moeder was/is ook waanzinnig weg van deze film.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.
quote:Williams was found unconscious in his home in unincorporated Tiburon, California, at around 11:55 a.m. PDT on August 11, 2014, and was pronounced dead at 12:02 p.m.[78] The Marin County Coroner Division suspects the death to be suicide by asphyxia, pending investigation.[79] A forensic examination and postliminary toxicology test is scheduled for August 12, 2014.[78] According to his publicist, Williams was "battling severe depression" in the time before his death, though his publicist would not confirm the reports that the death was suicide.[80]
Nope...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Jumanji moet je toch wel gezien hebben...
Jaa, die ken ik beide welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:46 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
De geest in de Aladdin-tekenfilms? Teddy Roosevelt in Night At The Museum?
Eindelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaa, die ken ik beide wel. En Insomnia dus.
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Dacht eerst dat het die zanger wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moest serieus google gebruiken voor deze man en nog heb ik amper een idee wie het is...
Jij suggereert dus dat zijn zelfmoord een weloverwogen beslissing is geweest en dat hij een egoïstische lul is aangezien het hem niet uitmaakte dat hij zijn dochter en andere naasten in de steek laat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.
ga je schamen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moest serieus google gebruiken voor deze man en nog heb ik amper een idee wie het is...
De kans dat hij in een vrolijke bui dacht : "Laat ik er vandaag ééns een eind aan maken", schat ik bijzonder klein jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij suggereert dus dat zijn zelfmoord een weloverwogen beslissing is geweest en dat hij een egoïstische lul is aangezien het hem niet uitmaakte dat hij zijn dochter en andere naasten in de steek laat.
Weet jij veel waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Misschien was hij op dat moment psychotisch of zo depressief dat hij dacht zijn naasten juist een dienst te bewijzen door er niet meer te zijn.
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Ze weet nog beter dan ik wat er voor hem allemaal was om voor te leven dus ik denk dat je daar toch iets minder stellig in kunt zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze weet in elk geval meer van zijn/het leven dan jij
dat laatste ben ik niet met je eens. Ik zie mezelf absoluut geen zelfmoord plegen, maar ik kan wel begrijpen dat mijn moeder de pijn niet meer kon verdragen. Waarschijnlijk was zij ook depressief (was oa ook verslaafd aan alcohol) en nu ruim tien jaar later begrijp ik pas dat dat waarschijnlijk kwam omdat ze continu pijn had en de reguliere pijnstillers hun werk niet meer deden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Ze weet nog beter dan ik wat er voor hem allemaal was om voor te leven dus ik denk dat je daar toch iets minder stellig in kunt zijn
De enige reden die er te bedenken valt waarom mensen met alle geweld een zelfmoord willen goedpraten is omdat ze zichzelf er ook toe in staat achten. De figuren die nu al moeite hebben om te zien dat het leven waard is om geleefd te worden en i.p.v. daar naar op zoek te gaan liever vast beginnen met goedpraten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 05:07 schreef KaoloJoeka het volgende:
RIP Robbie Williams. Je muziek was heel mooi!
Op dat eerste ga ik niet inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat laatste ben ik niet met je eens. Ik zie mezelf absoluut geen zelfmoord plegen, maar ik kan wel begrijpen dat mijn moeder de pijn niet meer kon verdragen. Waarschijnlijk was zij ook depressief (was oa ook verslaafd aan alcohol) en nu ruim tien jaar later begrijp ik pas dat dat waarschijnlijk kwam omdat ze continu pijn had en de reguliere pijnstillers hun werk niet meer deden.
Nu zal Robin Williams niet jarenlang met ondraaglijke fysieke pijn hebben rondgelopen, maar als hij zó depressief was dat hij geen andere uitweg meer heeft gezien, dan heb ik daar begrip voor.
Ja echt heel komisch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]ik zat er al op te wachten.
Zonde was 1 van de betere komische acteurs uit Amerika.
Je begrijpt niet dat depressie een ziekte is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Op dat eerste ga ik niet in
Voor mensen, die zoveel mee hebben in het leven en dan depressief worden met zelfmoord tot gevolg, heb ik geen begrip.
Zwaar leven zal je hebben als je dingen zoals ziektes niet begrijpt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef the-eye het volgende:
Voor mensen, die zoveel mee hebben in het leven en dan depressief worden met zelfmoord tot gevolg, heb ik geen begrip.
Ja een welvaartsziektequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat depressie een ziekte is?
Volgens mij speelt ook erg mee dat deze mensen creatieve beroepen hebben. Om creatief te kunnen zijn, moet je vaak al wel een bepaalde "gevoeligheid" hebben. Diezelfde gevoeligheid vergroot ook de kans op allerlei geestelijke ellende volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:11 schreef Werkman het volgende:
Ik raak er toch steeds meer van overtuigd dat de mens niet gemaakt is om met roem en rijkdom om te gaan en dat drank en drugs je zelfs met vertragend effect na jaren nog gigantisch na de klote kunnen helpen.![]()
Goede komiek, zal hem missen. R.I.P.
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappenquote:
Laat gewoon, dat soort mensen weet niet beter. Tot ze zelf een keer dat soort shit van dichtbij meemaken natuurlijk, dan komt het dubbel zo hard aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappen
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappen
Ja, (alcohol)verslaving is een ziekte. Een geestesziekte. En die kan genezen worden, maar er zal altijd een kans op terugval bestaan, net zoals kanker terug kan keren, ook al ben je genezen verklaard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?
Jullie snotneuzen weten niet beter dus ik moet het je maar niet kwalijk nemen. Opgevoed met de gedachte dat geen enkel falen aan de mens te wijten is maar als een ziekte afgedaan kan worden.
Ik heb deze quote van wiki:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, (alcohol)verslaving is een ziekte. Een geestesziekte. En die kan genezen worden, maar er zal altijd een kans op terugval bestaan, net zoals kanker terug kan keren, ook al ben je genezen verklaard.
Ziekte of falen? Maakt het echt wat uit? Maakt dat de ellende van zo iemand (en de ellende voor de nabestaanden) minder groot ofzo als je er aan ander "labeltje" op plakt? Ik denk zelf dat een verkéérd "labeltje" de ellende alleen maar gróter kan maken. Hoe dan ook, ik neem aan dat zelfs types zoals jij niet met droge ogen durven te beweren dat er een zekere lol uit zelfmoord (willen) plegen te behalen valtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?
Jullie snotneuzen weten niet beter dus ik moet het je maar niet kwalijk nemen. Opgevoed met de gedachte dat geen enkel falen aan de mens te wijten is maar als een ziekte afgedaan kan worden.
Nee, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ziekte of falen? Maakt het echt wat uit? Maakt dat de ellende van zo iemand (en de ellende voor de nabestaanden) minder groot ofzo als je er aan ander "labeltje" op plakt? Ik denk zelf dat een verkéérd "labeltje" de ellende alleen maar gróter kan maken. Hoe dan ook, ik neem aan dat zelfs types zoals jij niet met droge ogen durven te beweren dat er een zekere lol uit zelfmoord (willen) plegen te behalen valt
Prima, laten we jouw redenering even volgen. Zo iemand heeft het helemaal zelf in de hand dat hij zich zo waanzinnig kut voelt. Toch lukt het iemand blijkbaar écht niet omdat kut gevoel weg te krijgen, want iemand pleegt uiteindelijk zelfmoord. Zelfmoord dus... hoogstwaarschijnlijk zo'n beetje de moeilijkste daad die iemand kan verrichten, want zelfmoord plegen gaat tegen het allesoverheersende overlevingsinstinct van mensen (en ook dieren) in. Dat is niet de "easy way out", dat is de "hard way out". Wat is -in vredesnaam- het nut van zo'n houding als die van jou binnen dat plaatje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.
Ziekte of falen is nu net dat verschil waarbij we de eigen verantwoordelijkheid inwisselen voor de slachtofferrol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |