Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef the-eye het volgende:
Rijk, succesvol en gezond en dan nog blijkbaar jezelf zo zielig vinden dat je er een eind aan maakt.
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, de idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnen hier alle flauwe grapjes over zijn dood gepost worden? In dat geval terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, die idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.Maar goed dat ik hier niet zo geliefd ben dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
dit. maar ssst we moeten medelijden met hem hebben en "gecondoleerd" schrijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef the-eye het volgende:
Rijk, succesvol en gezond en dan nog blijkbaar jezelf zo zielig vinden dat je er een eind aan maakt.
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.
watte!!! HIJ HEEFT NOG ZORGPLICHT OOK....alhoewel hij zal wel geld aan haar nalaten. desondanks moet ik er niet aan denken dat mijn vader niet elke ochtend voor mij volkorenbrood gaat kopen, dat hij niet wanneer ik roep: breng me naar de stad gelijk mij met de auto naar de stad brengt. Of zoals gisteren toen hij nog naar zijn werk moest om 10:00....dat ik om half tien nog wou winkelen en hij me in razende tempo naar de supermarkt heeft gebracht en weer thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.
Zijn serie liep niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnen hier alle flauwe grapjes over zijn dood gepost worden? In dat geval terechte klacht.
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
watte!!! HIJ HEEFT NOG ZORGPLICHT OOK....alhoewel hij zal wel geld aan haar nalaten. desondanks moet ik er niet aan denken dat mijn vader niet elke ochtend voor mij volkorenbrood gaat kopen, dat hij niet wanneer ik roep: breng me naar de stad gelijk mij met de auto naar de stad brengt. Of zoals gisteren toen hij nog naar zijn werk moest om 10:00....dat ik om half tien nog wou winkelen en hij me in razende tempo naar de supermarkt heeft gebracht en weer thuis.
omdat ik geband wil worden, maar littlerabbit weg is zie ik net.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?
nou ja ik leeg mijn geschiedenis en vertrek zelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:22 schreef Pulzzar het volgende:
Wat triest!
Ik had juist de indruk dat het goed met hem ging dankzij die serie op Comedy Central.
Ik las net ergens dat die serie al was gecanceld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:22 schreef Pulzzar het volgende:
Wat triest!
Ik had juist de indruk dat het goed met hem ging dankzij die serie op Comedy Central.
Was echt een slechte serie hoorde ik overal, zelf wel eens gekeken maar vond het net zo kansloos als die andere programma's op comedy central zoals scrubsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:45 schreef BlueMage het volgende:
The Crazy Ones is gecanceld na 1 seizoen staat op wikipedia, lijkt me dat het niet echt goed liep dan?
Jij snapt er werkelijk geen reet van he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef the-eye het volgende:
Hater. Scrubs is fucking awesome.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was echt een slechte serie hoorde ik overal, zelf wel eens gekeken maar vond het net zo kansloos als die andere programma's op comedy central zoals scrubs
Haten op scrubs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was echt een slechte serie hoorde ik overal, zelf wel eens gekeken maar vond het net zo kansloos als die andere programma's op comedy central zoals scrubs
Lijkt me wel, ze weet in elk geval meer van zijn/het leven dan jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.
Ja klopt downies vinden dat een leuk programmaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:48 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Hater. Scrubs is fucking awesome.
Je moeder is een downie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja klopt downies vinden dat een leuk programma
Voor de zelfmoord zelf hielp het niet lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:51 schreef BlueMage het volgende:
Blijft toch triest dat iemand zo depressief is dat ie echt geen andere mogelijkheid ziet dan er maar 'n eind aan te maken. Ik heb dat ook wel eens gehad hoor dat ik niet echt het idee had dat verder leven nog veel zin had maar ik stelde dan altijd het moment om echt zelfmoord te plegen uit, hielp altijd goed.
Nee hoor mijn moeder is een normale lieve vrouw van middelbare leeftijd dus beter kom je niet praten.quote:
Dat denk jij alleen je weet niet beter. Haten op Scrubs een van de meest geniale comedies ooit gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee hoor mijn moeder is een normale lieve vrouw van middelbare leeftijd dus beter kom je niet praten.
Grappig, dat is precies wat een downie zou zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:59 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Dat denk jij alleen je weet niet beter. Haten op Scrubs een van de meest geniale comedies ooit gemaakt
Nee ok, die is nog even uitgesteld voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor de zelfmoord zelf hielp het niet lijkt me?
Goede zaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee ok, die is nog even uitgesteld voor onbepaalde tijd.
Je hebt gewoon geen gevoel voor humor domme droogkloot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Grappig, dat is precies wat een downie zou zeggen.
Jullie pas wel bij elkaar, ik zeg je het gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja precies, wat zou deadprez zonder mij moeten?!
Ik weet, helaas heb ik ook 'n leven buiten internet en ben ik al bezet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie pas wel bij elkaar, ik zeg je het gewoon eerlijk.
Nee niet? Waarom sta ik dan bekend als eendgrappenmaker112, stomme klootviool.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:03 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen gevoel voor humor domme droogkloot.
Hij ook maarja alles kan kapot als dit match made in heaven is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet, helaas heb ik ook 'n leven buiten internet en ben ik al bezet.
Nooit Mrs Doubtfire gezien? Of Good Will Hunting? Of Dead Poets Society?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moest serieus google gebruiken voor deze man en nog heb ik amper een idee wie het is...
nee, sorry...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nooit Mrs Doubtfire gezien? Of Good Will Hunting? Of Dead Poets Society?
Insomnia heb ik wel gezien trouwens, maar ook alleen vanwege Al Pacino.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nooit Mrs Doubtfire gezien? Of Good Will Hunting? Of Dead Poets Society?
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.quote:
Oooh drama films dan moet ik altijd huilen enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee niet? Waarom sta ik dan bekend als eendgrappenmaker112, stomme klootviool.
???quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn
Rustig maar hè, laten we elkaars mening respecteren en verder gaan met ons leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Haha ja bekend door een stelletjes downies ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn
JA! Vooral mijn moeder was/is ook waanzinnig weg van deze film.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft geen sorry te zeggen maar al die films zijn zeker wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter The Fisher King.
quote:Williams was found unconscious in his home in unincorporated Tiburon, California, at around 11:55 a.m. PDT on August 11, 2014, and was pronounced dead at 12:02 p.m.[78] The Marin County Coroner Division suspects the death to be suicide by asphyxia, pending investigation.[79] A forensic examination and postliminary toxicology test is scheduled for August 12, 2014.[78] According to his publicist, Williams was "battling severe depression" in the time before his death, though his publicist would not confirm the reports that the death was suicide.[80]
Nope...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Jumanji moet je toch wel gezien hebben...
Jaa, die ken ik beide welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:46 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
De geest in de Aladdin-tekenfilms? Teddy Roosevelt in Night At The Museum?
Eindelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaa, die ken ik beide wel. En Insomnia dus.
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Dacht eerst dat het die zanger wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moest serieus google gebruiken voor deze man en nog heb ik amper een idee wie het is...
Jij suggereert dus dat zijn zelfmoord een weloverwogen beslissing is geweest en dat hij een egoïstische lul is aangezien het hem niet uitmaakte dat hij zijn dochter en andere naasten in de steek laat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
ga je schamen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De kans dat hij in een vrolijke bui dacht : "Laat ik er vandaag ééns een eind aan maken", schat ik bijzonder klein jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij suggereert dus dat zijn zelfmoord een weloverwogen beslissing is geweest en dat hij een egoïstische lul is aangezien het hem niet uitmaakte dat hij zijn dochter en andere naasten in de steek laat.
Weet jij veel waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. Misschien was hij op dat moment psychotisch of zo depressief dat hij dacht zijn naasten juist een dienst te bewijzen door er niet meer te zijn.
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Ze weet nog beter dan ik wat er voor hem allemaal was om voor te leven dus ik denk dat je daar toch iets minder stellig in kunt zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze weet in elk geval meer van zijn/het leven dan jij
dat laatste ben ik niet met je eens. Ik zie mezelf absoluut geen zelfmoord plegen, maar ik kan wel begrijpen dat mijn moeder de pijn niet meer kon verdragen. Waarschijnlijk was zij ook depressief (was oa ook verslaafd aan alcohol) en nu ruim tien jaar later begrijp ik pas dat dat waarschijnlijk kwam omdat ze continu pijn had en de reguliere pijnstillers hun werk niet meer deden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Ze weet nog beter dan ik wat er voor hem allemaal was om voor te leven dus ik denk dat je daar toch iets minder stellig in kunt zijn
De enige reden die er te bedenken valt waarom mensen met alle geweld een zelfmoord willen goedpraten is omdat ze zichzelf er ook toe in staat achten. De figuren die nu al moeite hebben om te zien dat het leven waard is om geleefd te worden en i.p.v. daar naar op zoek te gaan liever vast beginnen met goedpraten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 05:07 schreef KaoloJoeka het volgende:
RIP Robbie Williams. Je muziek was heel mooi!
Op dat eerste ga ik niet inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat laatste ben ik niet met je eens. Ik zie mezelf absoluut geen zelfmoord plegen, maar ik kan wel begrijpen dat mijn moeder de pijn niet meer kon verdragen. Waarschijnlijk was zij ook depressief (was oa ook verslaafd aan alcohol) en nu ruim tien jaar later begrijp ik pas dat dat waarschijnlijk kwam omdat ze continu pijn had en de reguliere pijnstillers hun werk niet meer deden.
Nu zal Robin Williams niet jarenlang met ondraaglijke fysieke pijn hebben rondgelopen, maar als hij zó depressief was dat hij geen andere uitweg meer heeft gezien, dan heb ik daar begrip voor.
Ja echt heel komisch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]ik zat er al op te wachten.
Zonde was 1 van de betere komische acteurs uit Amerika.
Je begrijpt niet dat depressie een ziekte is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Op dat eerste ga ik niet in
Voor mensen, die zoveel mee hebben in het leven en dan depressief worden met zelfmoord tot gevolg, heb ik geen begrip.
Zwaar leven zal je hebben als je dingen zoals ziektes niet begrijpt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef the-eye het volgende:
Voor mensen, die zoveel mee hebben in het leven en dan depressief worden met zelfmoord tot gevolg, heb ik geen begrip.
Ja een welvaartsziektequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat depressie een ziekte is?
Volgens mij speelt ook erg mee dat deze mensen creatieve beroepen hebben. Om creatief te kunnen zijn, moet je vaak al wel een bepaalde "gevoeligheid" hebben. Diezelfde gevoeligheid vergroot ook de kans op allerlei geestelijke ellende volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:11 schreef Werkman het volgende:
Ik raak er toch steeds meer van overtuigd dat de mens niet gemaakt is om met roem en rijkdom om te gaan en dat drank en drugs je zelfs met vertragend effect na jaren nog gigantisch na de klote kunnen helpen.![]()
Goede komiek, zal hem missen. R.I.P.
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappenquote:
Laat gewoon, dat soort mensen weet niet beter. Tot ze zelf een keer dat soort shit van dichtbij meemaken natuurlijk, dan komt het dubbel zo hard aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappen
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan bepaalde stofjes in de hersenen, maar van iemand die zoveel poep praat verwacht ik niet dat je het ooit zal snappen
Ja, (alcohol)verslaving is een ziekte. Een geestesziekte. En die kan genezen worden, maar er zal altijd een kans op terugval bestaan, net zoals kanker terug kan keren, ook al ben je genezen verklaard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?
Jullie snotneuzen weten niet beter dus ik moet het je maar niet kwalijk nemen. Opgevoed met de gedachte dat geen enkel falen aan de mens te wijten is maar als een ziekte afgedaan kan worden.
Ik heb deze quote van wiki:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, (alcohol)verslaving is een ziekte. Een geestesziekte. En die kan genezen worden, maar er zal altijd een kans op terugval bestaan, net zoals kanker terug kan keren, ook al ben je genezen verklaard.
Ziekte of falen? Maakt het echt wat uit? Maakt dat de ellende van zo iemand (en de ellende voor de nabestaanden) minder groot ofzo als je er aan ander "labeltje" op plakt? Ik denk zelf dat een verkéérd "labeltje" de ellende alleen maar gróter kan maken. Hoe dan ook, ik neem aan dat zelfs types zoals jij niet met droge ogen durven te beweren dat er een zekere lol uit zelfmoord (willen) plegen te behalen valtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?
Jullie snotneuzen weten niet beter dus ik moet het je maar niet kwalijk nemen. Opgevoed met de gedachte dat geen enkel falen aan de mens te wijten is maar als een ziekte afgedaan kan worden.
Nee, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ziekte of falen? Maakt het echt wat uit? Maakt dat de ellende van zo iemand (en de ellende voor de nabestaanden) minder groot ofzo als je er aan ander "labeltje" op plakt? Ik denk zelf dat een verkéérd "labeltje" de ellende alleen maar gróter kan maken. Hoe dan ook, ik neem aan dat zelfs types zoals jij niet met droge ogen durven te beweren dat er een zekere lol uit zelfmoord (willen) plegen te behalen valt
Prima, laten we jouw redenering even volgen. Zo iemand heeft het helemaal zelf in de hand dat hij zich zo waanzinnig kut voelt. Toch lukt het iemand blijkbaar écht niet omdat kut gevoel weg te krijgen, want iemand pleegt uiteindelijk zelfmoord. Zelfmoord dus... hoogstwaarschijnlijk zo'n beetje de moeilijkste daad die iemand kan verrichten, want zelfmoord plegen gaat tegen het allesoverheersende overlevingsinstinct van mensen (en ook dieren) in. Dat is niet de "easy way out", dat is de "hard way out". Wat is -in vredesnaam- het nut van zo'n houding als die van jou binnen dat plaatje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.
Ziekte of falen is nu net dat verschil waarbij we de eigen verantwoordelijkheid inwisselen voor de slachtofferrol
Robin Williams niet kennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef ntm het volgende:
Ik kende hem eigenlijk niet eensMisschien van voor mijn generatie. Iedereen nu R.I.P op facebook voor een dag en morgen weer zoals gewoonlijk alsof er niks gebeurd is, zoals elke celeb.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef ntm het volgende:
Ik kende hem eigenlijk niet eensMisschien van voor mijn generatie. Iedereen nu R.I.P op facebook voor een dag en morgen weer zoals gewoonlijk alsof er niks gebeurd is, zoals elke celeb.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.
Exact ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumanji, jeugdsentiment. Tig keer gekeken. Een groot gemis. Held
Verslaving is idd een ziekte jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verslaving is idd een ziekte ja
Jij voelt je wel superieur he?![]()
Ja is ook zo...elke keer weeg ga ik erop in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef renwan het volgende:
Vervelend voor de nabestaanden en alles maar ik vond het toch echt een verschrikkelijke acteur
Mwoah....ik denk zelf dat die gast met een flink aantal jaar dagelijks amphetamine gebruik, een jaar of drie fulltime coke en meer dan 30 jaar cannabiservaring toch wel enigszins weet waar hij over praat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praat
het is etcquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
held![]()
peter pan, jumanji, stem van geest in aladin ect ect![]()
rip
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, de idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.De slechten krijgen echt hun straf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goeien zijn juist minder lang op aarde omdat het zo'n verdorven plek is.Gr gr. de KLB Keizer
Gekke christen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
De slechten krijgen echt hun straf wel.
De goeien zijn juist minder lang op aarde omdat het zo'n verdorven plek is.
Heul niet, vandaag in de stromende regen nog moeten werken.quote:
dat buitje stromende regen noemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heul niet, vandaag in de stromende regen nog moeten werken.
Dat klopt dan wel weer ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat buitje stromende regen noemen
maar ok, gekke bankhanger dan
Volgens mij ben jij de snotneus hier, want jij begrijpt er niks van. Ten eerste omdat je materieel bezit en succes relateert aan geluk. Iemand die meer verdient, is dus in jouw ogen automatisch gelukkiger dan iemand met een minder groot inkomen. Denk je echt dat filmsterren allemaal zo gelukkig zijn? Ze hebben misschien veel geld, maar moeten daar veel privacy en vrije tijd voor inleveren en worden geleefd door een imago wat ze hoog moeten houden. Wanneer ze fouten in het leven maken - zoals ieder mens die maakt - wordt dat in tegenstelling tot de meeste mensen aan de grote klok gehangen en iedereen heeft er vervolgens een mening over. Dat kan nogal wat stress geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Misschien eerst goed lezen en dan reageren zonder mij woorden in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de snotneus hier, want jij begrijpt er niks van. Ten eerste omdat je materieel bezit en succes relateert aan geluk. Iemand die meer verdient, is dus in jouw ogen automatisch gelukkiger dan iemand met een minder groot inkomen. Denk je echt dat filmsterren allemaal zo gelukkig zijn? Ze hebben misschien veel geld, maar moeten daar veel privacy en vrije tijd voor inleveren en worden geleefd door een imago wat ze hoog moeten houden. Wanneer ze fouten in het leven maken - zoals ieder mens die maakt - wordt dat in tegenstelling tot de meeste mensen aan de grote klok gehangen en iedereen heeft er vervolgens een mening over. Dat kan nogal wat stress geven.
Ten tweede; ik zei al reeds dat ieder mens weleens fouten maakt. Niemand is perfect. Robin Williams heeft dus de zwakte verslavingsgevoelig te zijn, waardoor hij verslaafd raakte aan de alcohol en daarom in jouw ogen gefaald heeft. Ik vind jou een grote faalhaas, omdat jij een zeer gebrekkig empathisch vermogen hebt. Ga jij maar lekker door met zwartwit en veroordelend denken, totdat jij erachter komt dat het leven toch een stuk gecompliceerder en moeilijker is dan jij dacht en dat jij van de mensen die jij nu vindt falen nog een hoop kan leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |