Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef the-eye het volgende:
Rijk, succesvol en gezond en dan nog blijkbaar jezelf zo zielig vinden dat je er een eind aan maakt.
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, de idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnen hier alle flauwe grapjes over zijn dood gepost worden? In dat geval terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, die idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.Maar goed dat ik hier niet zo geliefd ben dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
dit. maar ssst we moeten medelijden met hem hebben en "gecondoleerd" schrijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef the-eye het volgende:
Rijk, succesvol en gezond en dan nog blijkbaar jezelf zo zielig vinden dat je er een eind aan maakt.
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.
watte!!! HIJ HEEFT NOG ZORGPLICHT OOK....alhoewel hij zal wel geld aan haar nalaten. desondanks moet ik er niet aan denken dat mijn vader niet elke ochtend voor mij volkorenbrood gaat kopen, dat hij niet wanneer ik roep: breng me naar de stad gelijk mij met de auto naar de stad brengt. Of zoals gisteren toen hij nog naar zijn werk moest om 10:00....dat ik om half tien nog wou winkelen en hij me in razende tempo naar de supermarkt heeft gebracht en weer thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach... Wie weet kan z'n dochter meer begrip voor z'n actie opbrengen. Z'n dochter, waarvan hij op 31 juli nog op z'n twitter account meldt dat ze 25 is geworden en die hem nu van de week mag gaan begraven.
Zijn serie liep niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnen hier alle flauwe grapjes over zijn dood gepost worden? In dat geval terechte klacht.
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
watte!!! HIJ HEEFT NOG ZORGPLICHT OOK....alhoewel hij zal wel geld aan haar nalaten. desondanks moet ik er niet aan denken dat mijn vader niet elke ochtend voor mij volkorenbrood gaat kopen, dat hij niet wanneer ik roep: breng me naar de stad gelijk mij met de auto naar de stad brengt. Of zoals gisteren toen hij nog naar zijn werk moest om 10:00....dat ik om half tien nog wou winkelen en hij me in razende tempo naar de supermarkt heeft gebracht en weer thuis.
omdat ik geband wil worden, maar littlerabbit weg is zie ik net.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?
nou ja ik leeg mijn geschiedenis en vertrek zelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ugh waarom moet zo'n troll dit topic nou weer volledig verkloten?
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:22 schreef Pulzzar het volgende:
Wat triest!
Ik had juist de indruk dat het goed met hem ging dankzij die serie op Comedy Central.
Ik las net ergens dat die serie al was gecanceld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:22 schreef Pulzzar het volgende:
Wat triest!
Ik had juist de indruk dat het goed met hem ging dankzij die serie op Comedy Central.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |