quote:The county coroner's office suspects a suicide
The comedian and actor Robin Williams has died at 63, according to police in Marin County, Calif.
A statement from the assistant chief deputy coroner of Marin County announced on Monday that the division suspects the death to be a suicide due to asphyxia, but a comprehensive investigation must be completed before a final determination is made.
Robin Williams passed away this morning. He has been battling severe depression of late, read an official statement. This is a tragic and sudden loss. The family respectfully asks for their privacy as they grieve during this very difficult time.
Nee, gek is dat. Je verwacht het niet van zo iemand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef snakelady het volgende:
En dan op zo'n manier, zo zie je maar dat de meest vrolijk ogende mensen niet altijd gelukkig zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was net weer aan het genieten van hem in die toch matige serie "the crazy ones".
Was een jeugdheld wel.
Vond je dat echt? Hij was een komiek, maar nee... vond hem juist altijd zo'n trieste blik hebben. Leek me wel een sympathieke man en een prima acteur ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef snakelady het volgende:
En dan op zo'n manier, zo zie je maar dat de meest vrolijk ogende mensen niet altijd gelukkig zijn.
Ja, in interviews enz. kwam hij toch ook wel vrolijk over.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vond je dat echt? Hij was een komiek, maar nee... vond hem juist altijd zo'n trieste blik hebben. Leek me wel een sympathieke man en een prima acteur ook.
R.I.P. Robin.
Ja, ik heb hem ook wel eens in interviews gezien en snap wel wat je bedoelt, maar ik zag tegelijkertijd toch altijd zo'n gevoelige, trieste blik in zijn ogen. Overigens makkelijk lullen nu natuurlijk, maar is echt zo. Ik wil overigens alleen maar zeggen dat ik hem nooit zo heel gelukkig vond ogen, ondanks zijn verdere gedrag. Nooit vérder bij stil gestaan in de zin dat ik dacht/wist dat hij echt depressief was ofzo, wat nu helaas dus wel het geval blijkt te zijn geweest...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, in interviews enz. kwam hij toch ook wel vrolijk over.
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook wel eens in interviews gezien en snap wel wat je bedoelt, maar ik zag tegelijkertijd toch altijd zo'n gevoelige, trieste blik in zijn ogen. Overigens makkelijk lullen nu natuurlijk, maar is echt zo. Ik wil overigens alleen maar zeggen dat ik hem nooit zo heel gelukkig vond ogen, ondanks zijn verdere gedrag. Nooit verder bij stil gestaan in de zin dat ik dacht/wist dat hij echt depressief was ofzo, wat nu helaas dus wel het geval blijkt te zijn geweest...
Nah ja, niet echt dus (moet nog met zekerheid worden vastgesteld dat het idd om zelfmoord gaat, maar hij kampte in ieder geval met een ernstige depressie volgens de berichtgeving)... helaas...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.
Dat zegt helaas niet zoveel, iemand kan soms heel goed acteren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.
Soms even vrolijk gedragen in het bijzijn van anderen en niemand die ziet dat hij eigenlijk depressief is. De situatie was dus duidelijk anders als hij thuis was, of alleen. Het was wachten op een ernstige terugval. Beetje Antonie Kamerling achtig dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah ja, niet echt dus (moet nog met zekerheid worden vastgesteld dat het idd om zelfmoord gaat, maar hij kampte in ieder geval met een ernstige depressie volgens de berichtgeving)... helaas...
Een goede acteur dus, die zelfs zijn collega's om de tuin leidt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
ongrijpbare ziekte..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:21 schreef Harvest89 het volgende:
Weer een slachtoffer van een hele erge ziekte.![]()
Als kind vond ik zijn films geweldig.![]()
Kan nu ook nog met plezier naar veel films van hem kijken.
RIP
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:41 schreef Copycat het volgende:
Dead Poets Society was wel mijn favoriet.
Robin Williams vergelijken met een soapiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Soms even vrolijk gedragen in het bijzijn van anderen en niemand die ziet dat hij eigenlijk depressief is. De situatie was dus duidelijk anders als hij thuis was, of alleen. Het was wachten op een ernstige terugval. Beetje Antonie Kamerling achtig dit.
Anthonie verdiend wel iets meer krediet dan dit, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Robin Williams vergelijken met een soapie
Jep. Eén van de beste acteurs, kennelijk ook off screen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:07 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Een goede acteur dus, die zelfs zijn collega's om de tuin leidt.
Jammer genoeg denken de meeste mensen nog steeds dat mensen met een depressie zielige hoopjes ellende zijn op een ziekenhuisbed, volgestopt met medicijnen... je kan de boel gemakkelijk flessen hoor.
er zijn ook nog 2 zoonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van de generatie die opgroeide met Mork & Mindy, na-nu, na-nu. Daarna jarenlang van veel films van Williams genoten. Dead Poets Society was wel mijn favoriet.
De laatste jaren kwam het succes allemaal wat minder makkelijk, volgens mij is die laatste serie The Crazy Ones, ook na een seizoen gecanceld. En dan kan een sluimerende depressie weer meedogenloos de kop op steken.
Treurig. Vooral ook voor zijn vrouw en dochter die hij achterlaat.
Dat wist ik niet, voor hen is het even zo treurig.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)films-op-komst.dhtml
quote:Hij was één van de weinige mensen die het verdienden om genie genoemd te worden.'
twitter:TheAcademy twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 02:56:06Genie, you're free. http://t.co/WjA9QuuldD reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]twitter:TheAcademy twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 02:56:06Genie, you're free. http://t.co/WjA9QuuldD reageer retweet
Ik had dat ook wel een beetje. Vond hem in interviews en dergelijke nooit zo heel prettig om naar te kijken omdat ik altijd het gevoel had dat hij zichzelf overschreeuwde. Dát is dan misschien ook wel zo wanneer je eigenlijk hartstikke depressief bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook wel eens in interviews gezien en snap wel wat je bedoelt, maar ik zag tegelijkertijd toch altijd zo'n gevoelige, trieste blik in zijn ogen. Overigens makkelijk lullen nu natuurlijk, maar is echt zo. Ik wil overigens alleen maar zeggen dat ik hem nooit zo heel gelukkig vond ogen, ondanks zijn verdere gedrag. Nooit vérder bij stil gestaan in de zin dat ik dacht/wist dat hij echt depressief was ofzo, wat nu helaas dus wel het geval blijkt te zijn geweest...
wist ik voor vandaag ook niet hoor, maar ik las het ergensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, voor hen is het even zo treurig.
quote:Robin Williams protected his children by creating a trust, but he had the suspicions of a parent who worried the kids would squander the money when they were young.
TMZ has obtained Robin's trust ... which was created in 2009. Under the trust, his kids, 22-year-old Cody, 25-year-old Zelda and 31-year-old Zachary received money ... but in steps.
When each turned 21 they got 1/3 of the share. When they turned 25 they got half of what remained. When they turned 30 they each got their full share.
The trust was not dependent on Robin's death. The kids received their money, although Cody and Zelda have not been paid in full because of their age.
We do not know how much money was in the trust. We're told Robin had a significant amount of money outside the trust and his current wife, Susan Schneider, will almost certainly receive a significant amount.
As for how much Robin was worth ... there were estimates approaching $130 million in 2012. But in 2013 Robin did an interview saying he was on the verge of bankruptcy because of his 2 costly divorces.
Robin said at the time he was selling his $35 million estate to become solvent again.
Dat vond ik inderdaad ook een erg sterke film, ben toen een tijdje erg gefascineerd geraakt door Oliver Sacks. Maar vond wel dat vooral De Niro de film droeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
Ik hoor écht niemand over deze film en die vond in juist zo indrukwekkend![]()
twitter:zeldawilliams twitterde op woensdag 13-08-2014 om 07:49:39I'm sorry. I should've risen above. Deleting this from my devices for a good long time, maybe forever. Time will tell. Goodbye. reageer retweet
Iemand die zichzelf opgehangen heeft met striemen om z'n nek. Had wat weg van Robin, maar het is hem niet.quote:
Ja en vreemd genoeg was het, na Mork natuurlijk, de eerste film die bij mij opkwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook een erg sterke film, ben toen een tijdje erg gefascineerd geraakt door Oliver Sacks. Maar vond wel dat vooral De Niro de film droeg.
bah, wat smakeloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf opgehangen heeft met striemen om z'n nek. Had wat weg van Robin, maar het is hem niet.
En dat dan ook naar de dochter sturen. Hoe harteloos en wreed ben je dan.quote:
Jezus het is al erg genoeg dat ze haar vader op deze manier verloren heeft en dan nog zoiets sturen ook naar gewoon de familieleden ....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf opgehangen heeft met striemen om z'n nek. Had wat weg van Robin, maar het is hem niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef FredVleespet het volgende:
Er circuleert een foto van hem op internet (niet zeker of het echt is, schijnt fake te zijn). Heeft iemand het naar z'n dochter gestuurd via twitter.
twitter:zeldawilliams twitterde op woensdag 13-08-2014 om 07:49:39I'm sorry. I should've risen above. Deleting this from my devices for a good long time, maybe forever. Time will tell. Goodbye. reageer retweet
Hele mooie film! Weet nog dat ik 'm voor het eerst zag; heb daarna meteen een aantal boeken van Oliver Sacks gelezen. Fascinerend!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Greys het volgende:
Morgen 'Awakenings' op RTL8.
Voor degenen die hem nog niet zagen: doen!
haha prachtigquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik heb alleen de Nederlandse versie van Aladin gezien
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
gauw de engelse versie kijken dan
Thx, nooit gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Greys het volgende:
Hij heeft daarin zó'n andere rol dan ik over het algemeen van hem gewend was.quote:
Ik zal je zeggen: Ken eigenlijk alleen Mrs. Doubtfire, Jumanji, Good Will Hunting een beetje, Hook en Aladdin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft daarin zó'n andere rol dan ik over het algemeen van hem gewend was.
Je gaat geen spijt krijgen
Ik weet alleen nog dat ik dat idd wel een hele goede film vond. Verder weet ik er niks meer van eigenlijk (ja heel vaagjes wel iets over het verhaal). Misschien ook maar eens opnieuw kijken (vanavond lukt niet, maar andere keer)!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft daarin zó'n andere rol dan ik over het algemeen van hem gewend was.
Je gaat geen spijt krijgen
Ik weet ook bijna niets meer, dus ik zit weer te kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik dat idd wel een hele goede film vond. Verder weet ik er niks meer van eigenlijk (ja heel vaagjes wel iets over het verhaal). Misschien ook maar eens opnieuw kijken (vanavond lukt niet, maar andere keer)!
quote:Robin Williams Had Parkinson’s Disease, Wife Says
LOS ANGELES — The wife of Robin Williams says he was in the stages of Parkinson's disease and was sober at the time of his apparent suicide.
In a statement Thursday, Susan Schneider said that Williams was struggling with depression, anxiety and the early stages of Parkinson's when he was found dead earlier this week..
The wife of the actor-comedian said he was not ready to share his Parkinson's diagnosis publicly.
Zeker!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Felixa het volgende:
Robin Williams was goed in deze film maar Robert de Niro eigenlijk nog veel beter, vind ik.
Ah.. ik heb hem zojuist gezien! Gedownload, had niet gedacht dat ze juist die zoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Greys het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |