quote:The county coroner's office suspects a suicide
The comedian and actor Robin Williams has died at 63, according to police in Marin County, Calif.
A statement from the assistant chief deputy coroner of Marin County announced on Monday that the division suspects the death to be a suicide due to asphyxia, but a comprehensive investigation must be completed before a final determination is made.
Robin Williams passed away this morning. He has been battling severe depression of late, read an official statement. This is a tragic and sudden loss. The family respectfully asks for their privacy as they grieve during this very difficult time.
Nee, gek is dat. Je verwacht het niet van zo iemand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef snakelady het volgende:
En dan op zo'n manier, zo zie je maar dat de meest vrolijk ogende mensen niet altijd gelukkig zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was net weer aan het genieten van hem in die toch matige serie "the crazy ones".
Was een jeugdheld wel.
Vond je dat echt? Hij was een komiek, maar nee... vond hem juist altijd zo'n trieste blik hebben. Leek me wel een sympathieke man en een prima acteur ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef snakelady het volgende:
En dan op zo'n manier, zo zie je maar dat de meest vrolijk ogende mensen niet altijd gelukkig zijn.
Ja, in interviews enz. kwam hij toch ook wel vrolijk over.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vond je dat echt? Hij was een komiek, maar nee... vond hem juist altijd zo'n trieste blik hebben. Leek me wel een sympathieke man en een prima acteur ook.
R.I.P. Robin.
Ja, ik heb hem ook wel eens in interviews gezien en snap wel wat je bedoelt, maar ik zag tegelijkertijd toch altijd zo'n gevoelige, trieste blik in zijn ogen. Overigens makkelijk lullen nu natuurlijk, maar is echt zo. Ik wil overigens alleen maar zeggen dat ik hem nooit zo heel gelukkig vond ogen, ondanks zijn verdere gedrag. Nooit vérder bij stil gestaan in de zin dat ik dacht/wist dat hij echt depressief was ofzo, wat nu helaas dus wel het geval blijkt te zijn geweest...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, in interviews enz. kwam hij toch ook wel vrolijk over.
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook wel eens in interviews gezien en snap wel wat je bedoelt, maar ik zag tegelijkertijd toch altijd zo'n gevoelige, trieste blik in zijn ogen. Overigens makkelijk lullen nu natuurlijk, maar is echt zo. Ik wil overigens alleen maar zeggen dat ik hem nooit zo heel gelukkig vond ogen, ondanks zijn verdere gedrag. Nooit verder bij stil gestaan in de zin dat ik dacht/wist dat hij echt depressief was ofzo, wat nu helaas dus wel het geval blijkt te zijn geweest...
Nah ja, niet echt dus (moet nog met zekerheid worden vastgesteld dat het idd om zelfmoord gaat, maar hij kampte in ieder geval met een ernstige depressie volgens de berichtgeving)... helaas...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.
Dat zegt helaas niet zoveel, iemand kan soms heel goed acteren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
De acteurs met wie hij samenwerkte, noemen hem de meest vrolijke persoon die ze kennen. Zegt toch wel iets lijkt me.
Soms even vrolijk gedragen in het bijzijn van anderen en niemand die ziet dat hij eigenlijk depressief is. De situatie was dus duidelijk anders als hij thuis was, of alleen. Het was wachten op een ernstige terugval. Beetje Antonie Kamerling achtig dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah ja, niet echt dus (moet nog met zekerheid worden vastgesteld dat het idd om zelfmoord gaat, maar hij kampte in ieder geval met een ernstige depressie volgens de berichtgeving)... helaas...
Een goede acteur dus, die zelfs zijn collega's om de tuin leidt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |