Vreemd, ik draai 0.24.2.559 maar ik heb ze niet als stock parts.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nee, deze zit al in 0.24.2 als stock parts. Wel vet, de hele reeks van deze vorm is geupdate binnen de stock-part serie.
Je hebt gelijk, heel scherp, ze zitten in de Spaceplane Plus mod. Blijkbaar hebben ze een deal dat ze de mod-parts mogen overnemen in de volgende versie van KSP.quote:Op maandag 1 september 2014 00:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vreemd, ik draai 0.24.2.559 maar ik heb ze niet als stock parts.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/content/302-The-0-25-Planquote:The 0.25 Plan
by
Maxmaps
Published on 30th August 2014 02:30
88 Comments Comments
http://i.imgur.com/uBDZY3Z.jpg
Hey guys. It’s time we show you our grand plan for update 0.25.
Now, we want to make something crystal clear before we carry on. This is a plan, and to borrow a quote from military history; No plan survives contact with the enemy. The enemy here aren't mongol hordes, chichimeca raiders or Ghandi’s nuclear missiles (Civ 5 bitterness aside). The enemy are bugs. The enemy are features ending up not as cool or fun as they were on paper. Or art assets more complex than drafted or code conflicts. Thus, we have to adapt. Maybe a feature is cut, or a new one pops up. Or the plan for something goes into a radically different direction.
I’ll give you a small example. The game mechanics planned for the Admin Facility in were originally far simpler (somewhat similar to the Market from Age of Empires) and not very interesting overall. We redesigned them into a proper gameplay-enhancing set of mechanics that we are confident will be much more interesting than what we had before, which wasn’t much more than a UI to convert one currency into another. The bottom line is, things change, so please don’t take this list as is and understand that our ideas are likely to continue evolving. This list here has merely our current goals at the time of this post.
So, without further ado, here’s the (current) plan:
Administration Building
A new facility at KSC which will allow you to choose from a set of Strategies to boost certain areas of your space program, usually at the expense of some other area. Start an Unpaid Internship Program to increase your Science gains at the cost of Reputation, or take up an Open Source Technologies Initiative to boost your Reputation gains at the cost of decreased Science rewards. All these combinations will be possible using Strategies, along with many more. Also, Strategies are fully mod-enabled and new ones can be added very easily. Just keep in mind, however, you can only take up a limited amount of strategies at a time, so choose wisely.
New effects
We’ve done a huge overhaul on particle and sound fx. We’ve got much better-looking and better-sounding explosions and rocket effects coming.
Spaceplane Part Overhaul
We are adding several new parts, along with the integration of fan-favorite mod Spaceplane Plus.
Accessibility improvements
More markers on your navball and a pointer to where your node is?A way to transfer Kerbals without them leaving their craft? A button to push your thrust all the way to 100%? We’re adding all that.
Kerbal Experience
Recovering Kerbals will now reward your reputation based on where they’ve been (and what they’ve done there), and their accomplishments will be stored in persistent ‘career’ logs for each crewmember.
Difficulty panel
We’re setting up a much needed Difficulty Options panel, to allow you to set up the game to your liking. Does reverting flights make everything too easy? Try disabling that to see what playing with no room for error feels like. Are you constantly broke without cash to continue? Give yourself some extra boost off the start by increasing your starting Funds. The list of tweakable options goes on, but you get the idea.
quote:Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
http://forum.kerbalspaceprogram.com/content/302-The-0-25-Plan
Spuit 11.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor in 0.25 als ik deze post mag geloven. Ziet er wel tof uit imo.
Niet de beta?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:58 schreef zyx1981 het volgende:
De nieuwe B9, versie 5.0, is uit.
http://kerbal.curseforge.com/ksp-mods/223932-b9-aerospace-5-0
Buy you must, my young padawan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef jogy het volgende:
Ik weet gewoon dat ik hard ga falen in dit spel maar het blijft maar aan me trekken dat ik het moet kopen.
Die NavBall heeft me ook wel een tijd gekost voor ik hem goed doorhad; zeker bij het onderscheppen van een object in een orbit is het wel erg abstract af en toe. Hou vol, een maand of twee later begint het een erg leuk spel te worden. Beetje alsof je een megadoos met digitale lego hebt, en alles functioneert ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:43 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind nog steeds dat er meer en beere uitleg in het spel moet komen.. hoe de nav-ball werkt bijv en hoe je handelingen automatisch kan laten gaan, het docken bijv.
Bij het in de ruimte brengen van een raket doe ik maar wat verschuif wat aan dat roze icoontje, die gele en die blauwe maar geen idee wat het doet..
Een goede tutorial mist nog..
En dan kan men wel doorverwijzen naar wikipagina's, maar daar word je soms ook niet veel wijzer van.
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:45 schreef zyx1981 het volgende:
[...] Hou vol, een maand of twee later begint het een erg leuk spel te worden.[...]
3 miljoen electric charge.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
Mijn 2e B9_5.0 baksel.
De 1e poging wilde ik in de vliegtuighangar bouwen... maar non de ju, wat is die klushut klein. Al bij 5 onderdelen krijg je de cam er enkel met moeite omheen.
Ik dacht, laat ik bescheiden beginnen, door niet direct de allergrootste parts te pakken.![]()
Deze kleine schoonheid weegt niet veel meer dan 2200 ton, bij de start dan he.
[ afbeelding ]
Onderweg omhoog... gaat niet heel snel. Tering, alsof je Grootmoeders kledingkast staat te versjouwen.En hij zuipt als een ketter.
![]()
[ afbeelding ]In single stage 700 ton (leeg) naar 150km
![]()
En zonder peut en niet in een orbit, maar dat boeit niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik clicte als een kind in een snoepwinkel wat cool lijkende onderdelen aan elkaar. Pas toen hij zo hard leegliep qua brandstof, viel me op dat ik wat verkeerde verhoudingen had meegenomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
3 miljoen electric charge.Vind je het gek dat dat ding zo zwaar is. Een grote batterij man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef zyx1981 het volgende:
Hamvraag: hoe ver komt een toestel wat 11 miljoen kost en 6000 ton weegt?Daarom struts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Orbit gehaald.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef SiGNe het volgende:
inderdaad.. da's mij dan toch een iets te hoge learning curve.
Ach na een uur of 10 heb je het wel doorquote:
Handmatig krijg ik dingen wel de lucht in maar een vlucht programmeren met die navball of enig gekloot ermee gaat altijd mis.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Ach na een uur of 10 heb je het wel door
Misschien niet de meer ingewikkelde dingen, maar wel vliegen en navigeren.
Docken blijft lastig zonder mods.
Hoe bedoel je programmeren met de navball? Heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Handmatig krijg ik dingen wel de lucht in maar een vlucht programmeren met die navball of enig gekloot ermee gaat altijd mis.
maar goed, KSP is natuurlijk ook nog behoorlijk beta eigenlijk, al zouden ze meer aan het game-element mogen werken.
Dat je aan bijv het roze icoontje trekt met de muis om zo een baan om een planeet "voorgeprogrameerd" te zien.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hoe bedoel je programmeren met de navball? Heb je een voorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |