Eerst maar ns uitzoeken wat Apoapsis en Periapsis betekenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://wiki.kerbalspacepr(...)ow_to_Get_into_Orbit
Veel succes.
De één is het dichtstbijzijnde punt in orbit, de andere het verste punt in orbit. Welke welke is, geen idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eerst maar ns uitzoeken wat Apoapsis en Periapsis betekenen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, raketten zijn veel makkelijker als ik dit zo allemaal lees.Helemaal gelezen. Wist het bijna allemaal al maar alsnog worth it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vliegtuigen bouwen is gewoon leuker in KSP omdat het zo vaak mis gaat.
It's the kerbal way!
Altijd Jeb meenemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef DeHovenier het volgende:
Maakt t uit welk astronaut je neemt? Qua courage of stupidity.
Tragisch gesneuveld toen hij een vliegtuig bestuurde wat over de landingsbaan ging dansen met hoge snelheid.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tragisch gesneuveld toen hij een vliegtuig bestuurde wat over de landingsbaan ging dansen met hoge snelheid.
En daarom moet je dus ook gewoon de tutorial van de wiki volgen.quote:
De poster bedoelde `Dit is mijn stokpaartje´ in plaats van stock parts...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De wiki claimt dat het enkel van stock parts is gebouwd, maar waar komen die vleugels vandaan dan?
Na een tijdje staan Kerbals weer op uit de dood.quote:
Die nieuwe B9 is ubervetquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:27 schreef Kutmanager het volgende:
Echt absurd dit.Als ie uit experimental is meteen downloaden.
Nee, deze zit al in 0.24.2 als stock parts. Wel vet, de hele reeks van deze vorm is geupdate binnen de stock-part serie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Reintji het volgende:
Nieuwe standaard parts?!
[ afbeelding ]
Binnen 20m zijn en dan [ of ]quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
Jongens, hoe red je een Kerbal die in een baan rond Kerbin is? Dus alleen de Kerbal, er is geen schip. Ik ben nu in de buurt, maar nu zweeft hij daar maar en weet ik niet hoe ik hem binnen moet krijgen.Ik kan die Kerbal ook niet besturen voor een EVA flight.
Nice, gelukt nu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Binnen 20m zijn en dan [ of ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |