Niet helemaal waar, beste is om de telefoon pas aan de oplader te hangen zodra het een melding geeft dat er nog maar xx aantal procent over is. Bij android krijg je een melding bij 14/15 en 4/5%.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is sowieso beter om je telefoon bijna helemaal leeg te laten lopen en dan pas weer op te laden.
Dat noem ik bijna leeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, beste is om de telefoon pas aan de oplader te hangen zodra het een melding geeft dat er nog maar xx aantal procent over is. Bij android krijg je een melding bij 14/15 en 4/5%.
Oh. Hij zegt dat de laatste updates al geinstalleerd zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Twi, ik heb die optie helemaal niet.
Misschien moet ik eerst mijn Android versie maar eens updaten.
Raar, de S3 mini zou gewoon op 4.3 moeten kunnen draaien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Hij zegt dat de laatste updates al geinstalleerd zijn.
Mijn telefoon vindt blijkbaar van niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Raar, de S3 mini zou gewoon op 4.3 moeten kunnen draaien.
branded toestel van een provider?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt blijkbaar van niet.
quote:Mijn man heeft vorige week een sollicitatiegesprek gehad voor een soortgelijke functie die nu heeft.
Het gesprek ging volgens hem heel goed en ze gaven aan dat er zeker raakvlakken waren. Maw ze klonken enthousiast en gaven aan dat ze nog wel wat kandidaten hebben. Hij zou vandaag gebeld worden.
Hij is dus gebeld en is afgewezen vanwege zijn hobby's (?)
Tijdens het gesprek is niet gesproken over zijn hobby's. Op zijn cv staat helemaal onderin bij hobby: lezen, vissen en tafeltennis.
Ze vonden dat zijn hobby's wellicht een belemmering zouden zijn om zijn functie uit te oefenen.
Man denkt erover om morgen terug te bellen en te vragen naar de echte reden, want hij kan niet geloven dat hij hierom is afgewezen.
Wat denken jullie? verstandig om even terug te bellen?
Of mensen die de hele dag naar complimentjes vissen bah bah.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die tafeltennissen he.
Heb je niks aan in je bedrijf.
Ik zou je ook direct ontslaan als je aan nordic walken doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of mensen die de hele dag naar complimentjes vissen bah bah.
Indirect racistische reactie naar Chinezen!111quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die tafeltennissen he.
Heb je niks aan in je bedrijf.
Kut.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou je ook direct ontslaan als je aan nordic walken doet.
Of voor je lol gaat fietsen.
Ik ben gek op chineesquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Indirect racistische reactie naar Chinezen!111
Jij kunt het misschien nog goed maken door koffie te gaan halen.quote:
Minder Fok!sters hosselen via WhatsApp.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:02 schreef yats het volgende:
Dat probleem van bambi komt me bekend voor. Ik heb mijn telefoon nu al voor de tweede keer leeg vandaag
Zeg dat welquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:12 schreef twi het volgende:
[..]
Minder Fok!sters hosselen via WhatsApp.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:12 schreef twi het volgende:
[..]
Minder Fok!sters hosselen via WhatsApp.
Ik las hetquote:
mijn hele facebook stond er vol mee ik kon er niet echt om heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het op de wc vanmorgen om 5 uur.
Mijn vader had een briefje achtergelaten op tafel met "Robin Williams overleden. Waarschijnlijk zelfmoord." Op eenzelfde manier kwam ik achter de dood van Steve Irwin, Michael Jackson, Philip Seymour Hoffman en nog wat anderen. Hij gaat altijd als laatste naar bed, namelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het op de wc vanmorgen om 5 uur.
Ow ja, krijgen we dat ook weer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn hele facebook stond er vol mee ik kon er niet echt om heen
Van Philip Seymour Hoffman moest ik echt hard denken wie dat ook alweer was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader had een briefje achtergelaten op tafel met "Robin Williams overleden. Waarschijnlijk zelfmoord." Op eenzelfde manier kwam ik achter de dood van Steve Irwin, Michael Jackson, Philip Seymour Hoffman en nog wat anderen. Hij gaat altijd als laatste naar bed, namelijk.
en natuurlijk zullen ze ook wel wat films van hem gaan uitzendenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow ja, krijgen we dat ook weer.
[..]
Van Philip Seymour Hoffman moest ik echt hard denken wie dat ook alweer was.
Oh, dat mag van mij wel. Zitten wel wat leuke films tussen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
en natuurlijk zullen ze ook wel wat films van hem gaan uitzenden
Sorry hier moest ik gewoon een berichtje van plaatsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow ja, krijgen we dat ook weer.
Ga je schamen Kaneel.quote:Van Philip Seymour Hoffman moest ik echt hard denken wie dat ook alweer was.
oow dat zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij wel. Zitten wel wat leuke films tussen.
Kan me hem alleen herinneren uit The Big Lebowskiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry hier moest ik gewoon een berichtje van plaatsen.
[..]
Ga je schamen Kaneel.
Ik ken hem ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry hier moest ik gewoon een berichtje van plaatsen.
[..]
Ga je schamen Kaneel.
Dat kan echt niet kaneel. Ondanks dat de naam misschien niet zo bekend is was zijn gezicht dat toch zeker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Philip Seymour Hoffman moest ik echt hard denken wie dat ook alweer was.
ik heb echt geen enkele film met hem ooit gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan echt niet kaneel. Ondanks dat de naam misschien niet zo bekend is was zijn gezicht dat toch zeker.
Ok, misschien is het niet heel fair om mij als filmliefhebber te vergelijken met mensen die minder gek van films zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt geen enkele film met hem ooit gezien
ik kijk heel sporadisch films en ik kijk vaak onbekende underground filmsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, misschien is het niet heel fair om mij als filmliefhebber te vergelijken met mensen die minder gek van films zijn.
Wij zijn gewoon de eckte eckte kenners.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan echt niet kaneel. Ondanks dat de naam misschien niet zo bekend is was zijn gezicht dat toch zeker.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon de eckte eckte kenners.
Wat noem jij slechte films? Misschien zijn ze niet zo slecht als je denkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, ik kijk alleen slechte films
Ik ook een afwijzing. Voor een simpel bijbaantje, maar toch. Ook vanwege leeftijd denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Bij t-mobile afgewezen wegens te weinig ervaring
6 jaar is ook niet veel natuurlijk.
Zeg dan gewoon eerlijk dat je jonger dan 23 zoekt omdat goedkoper.
Adam's Apple is leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kijk heel sporadisch films en ik kijk vaak onbekende underground films
Ach, ik ben ooit eens afgewezen wegens te veel ervaringquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Bij t-mobile afgewezen wegens te weinig ervaring
6 jaar is ook niet veel natuurlijk.
Zeg dan gewoon eerlijk dat je jonger dan 23 zoekt omdat goedkoper.
Ja dat heb ik ook al eens gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ben ooit eens afgewezen wegens te veel ervaring_!
Ze moeten wel, anders kunnen ze worden aangepakt wegens discriminatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan er achteraf ook altijd wel om lachen.
Maar kom dan niet met zo'n achterlijke reden.
Maar ja, dan blijven we nog maar even in de bouw hangen, en ondertussen de plannen voor mezelf wat verder uitwerken.
Precies! Zolang er maar genoeg binnen komt voor de vaste lasten zou ik me niet zo druk maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan er achteraf ook altijd wel om lachen.
Maar kom dan niet met zo'n achterlijke reden.
Maar ja, dan blijven we nog maar even in de bouw hangen, en ondertussen de plannen voor mezelf wat verder uitwerken.
Om wat voor functies ging dat danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ooit afgewezen omdat ik te licht zou zijn voor 1 functie en te zwaar voor de ander.
Dat je er dan een combi van maakt...
Gooi het dan voor mijn part op dat de vacature niet meer beschikbaar is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders kunnen ze worden aangepakt wegens discriminatie.
ik zal em wel eens checkenquote:
Nou maak me wel druk, zo kom je ook niet verder natuurlijk. En heb nog steeds wel wat meer ambitie dan in de bouw rondlopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Zolang er maar genoeg binnen komt voor de vaste lasten zou ik me niet zo druk maken.
Ja, misschien dat ze een bulk sollicitanten hetzelfde mailtje sturen of zo. Vind het ook behoorlijk dom overkomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gooi het dan voor mijn part op dat de vacature niet meer beschikbaar is.
Maar niet op ervaring als ik al 6+ jaar in die branche werkzaam ben.
Matige grap Faxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vond Rock DJ wel een leuk nummer... Rip
Open opnieuw een kroeg. Lijkt mij echt tof, een eigen kroeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou maak me wel druk, zo kom je ook niet verder natuurlijk. En heb nog steeds wel wat meer ambitie dan in de bouw rondlopen.
En niet eens qua salaris.
Niet de beste tijd voor nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Open opnieuw een kroeg. Lijkt mij echt tof, een eigen kroeg.
Het is voor geen enkel werk de beste tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de beste tijd voor nu.
Maar het is wel tof, al is het wel ontzettend hard werken.
Uitzendbureau's doen het goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is voor geen enkel werk de beste tijd.
Helpdesk en 2e lijns. Prima om te combineren juistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om wat voor functies ging dat dan.
Op NU.nl stond een verkeerde naam bij het bericht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vond Rock DJ wel een leuk nummer... Rip
Tja, ik heb in mijn huidige situatie misschien ook makkelijk praten. Al herken ik dat 'niet vooruit komen' wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou maak me wel druk, zo kom je ook niet verder natuurlijk. En heb nog steeds wel wat meer ambitie dan in de bouw rondlopen.
En niet eens qua salaris.
Check, maar dan bij HBO overgekwalificeerd en te weinig ervaring voor een universitaire functie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
En ook na mijn afstuderen: 'Sorry, u bent overgekwalificeerd voor deze functie'
Te weinig ervaring (geen) voor HBO baan, overgekwalificeerd voor MBO functies
Zit in zelfde schuitjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
En ook na mijn afstuderen: 'Sorry, u bent overgekwalificeerd voor deze functie'
Te weinig ervaring (geen) voor HBO baan, overgekwalificeerd voor MBO functies
Wat slecht!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef artelligence het volgende:
Ik heb eens een mailtje gehad met afwijzing die naar ong. 25 sollicitanten tegelijk is verstuurd :/ Ik kon gewoon zien wie er gesolliciteerd had en andersom.
Welkomquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Wat slecht!![]()
Maar ik ken de situatie al te goed.
Sorry, ik blaas de regenwolken de volgende keer wel richting het noorden.quote:
Maar, te licht en te zwaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helpdesk en 2e lijns. Prima om te combineren juist. Zal wel een loonkwestie geweest zijn.
Het is zuidwestquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik blaas de regenwolken de volgende keer wel richting het noorden.
Graag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik blaas de regenwolken de volgende keer wel richting het noorden.
Dat weet jij alleen. Ik heb geen benul van windrichtingenquote:
Blaas even mee de andere kant op dan. Hier kwam het een uur geleden met bakken uit de lucht.quote:
Welkom terugquote:
Vrouwen kunnen ook zwaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een vrouw. Een vrouwelijke neger.
Je kan braaf zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben toch braaf, zonder stomme smileys?
Of jij snapt mijn grap niet, of ik de jouwe nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Alsof juist ik dat niet weet.
Ik snap jouw grap dan denk ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of jij snapt mijn grap niet, of ik de jouwe niet
Jij bent toch niet zwaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Alsof juist ik dat niet weet.
Schatje, niet iedereen is geschikt voor faxismequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap jouw grap dan denk ik niet.
Dat was niet te zien zaterdagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat kilo's teveel hoor.
De naam zegt het al, maar ik ben MiszSpace.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Immer gerade aus!
Dat kan ik beamen.quote:
Hij was te licht..... licht/donker.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap jouw grap dan denk ik niet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
De naam zegt het al, maar ik ben MiszSpace.Ik ben studente en druk bezig met afstuderen.
Zijn er nog vragen?Kom je mee naar de volgende meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben Kaneel. Woon in het westen, vlakbij de zee. Ik lust geen vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo Kaneel
Stel jezelf even netjes voor
Stronken jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Viro het volgende:
Viro hier
Kotsstronken op meets is een nauwkeurig omschrijving voor mij
Welkom hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Kaneel. Woon in het westen, vlakbij de zee. Ik lust geen vis.
Hangt er van af. Komen er knappe dames?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welkom hier.
Kom je ook naar de volgende meet?
Vorige meet waren er alleen maar knappe damesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Komen er knappe dames?
Ik denk het wel, die zijn er op elke meet nog geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Komen er knappe dames?
Er waren ook heren Fax.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vorige meet waren er alleen maar knappe dames
kan je geen maat houden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Viro het volgende:
Viro hier
Kotsstronken op meets is een nauwkeurig omschrijving voor mij
Ken je haar überhaupt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
LeukWelke stad heeft jouw voorkeur?
Top. Wie zijn deze knappe dames? Op die manier kan ik alvast een beetje flirtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die zijn er op elke meet nog geweest.
Nooit geweten dat ik er zo vrouwelijk uit zagquote:
Vooral die baard doet het 'm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ik er zo vrouwelijk uit zag
Sorry Kaneel, every man for himself.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top. Wie zijn deze knappe dames? Op die manier kan ik alvast een beetje flirten
Fair enough.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Kaneel, every man for himself.
Als ik dat hier zeg hosselt Faxie ze
Ik kan je wel de tip geven uit de buurt te blijven van Fera en Myraela, die hebben beide een grote agressieve vriend.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bebaarde vrouwen zijn hip tegenwoordig
Bedankt voor deze tip.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan je wel de tip geven uit de buurt te blijven van Fera en Myraela, die hebben beide een grote agressieve vriend.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan je wel de tip geven uit de buurt te blijven van Fera en Myraela, die hebben beide een grote agressieve vriend.
Zo zijn we hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip.
Je bent erg vriendelijk. Fijn dat ik in een SC zo welkom word geheten.
Twi is toch groot en breed?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht, is dit eigenlijk een belediging?
Die is van binnen grootquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
twi is toch wel een beetje eng en groot.Happy is nog een jongetje.
Zolang het maar in Brabant is. Want daar is het altijd gezelligquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
LeukWelke stad heeft jouw voorkeur?
In welke wereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Kaneel, every man for himself.
Als ik dat hier zeg hosselt Faxie ze
Er moet af en toe ook gewerkt worden.quote:
Heeft ie gepoold dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, net of jij niet spontaan begon te soppen toen Fax de keu ter hand nam.
Niet echt iets van meegekregen of zo, eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval een keu vast.
Was je zo afgeleid door roy en kaneel dat je dat gemist hebt?quote:
logisch welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Was je zo afgeleid door roy en kaneel dat je dat gemist hebt?
Inderdaad. Wij waren nou eenmaal de eyecandy van de avond. Het is een zware taak, maar iemand moet die op zich nemen.quote:
dat kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Zolang het maar in Brabant is. Want daar is het altijd gezellig
Niet geheel onlogisch dat ik door hen afgeleid was, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Was je zo afgeleid door roy en kaneel dat je dat gemist hebt?
En dat zonder een keu vast te houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch dat ik door hen afgeleid was, toch?
Amaiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zonder een keu vast te houden
Tja, ik moet de volgende keer maar wat meer uit dat hoekje komen waar ik de hele avond zat. Het is ook zo eng om jullie allemaal tegelijk te meeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij waren nou eenmaal de eyecandy van de avond. Het is een zware taak, maar iemand moet die op zich nemen.
Nee, totaal niet. Kaneel leidde mij in de kroeg ook al af en Roy was op de terugweg naar de auto zo druk qua afleiding dat het even duurde om de parkeergarage te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch dat ik door hen afgeleid was, toch?
Niet het kind slaan he, die kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
Daar zit je dan met je goede gedrag te wachten tot 't kind op wordt gehaald.
Doe ik ook niet. Maar ik vind 't wel irritant. Ik heb honger en ben vies, verdomme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet het kind slaan he, die kan er niks aan doen.
Niks mis met een beetje viesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar ik vind 't wel irritant. Ik heb honger en ben vies, verdomme.
Ach even lekker onder de douche straks en je bent weer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar dit is niet prettig vies.
Daarom ga ik nu ook douchenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach even lekker onder de douche straks en je bent weer fris en fruitig.
Ik moet hem altijd een extra keer opladen in de middagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:02 schreef yats het volgende:
Dat probleem van bambi komt me bekend voor. Ik heb mijn telefoon nu al voor de tweede keer leeg vandaag
Ruige man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Jason Statham? Ik snap niet wat vrouwen daarin zien. :$
Mijn idool.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Jason Statham? Ik snap niet wat vrouwen daarin zien. :$
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Wat een baas is datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik steeds, he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruige man.
Ik zou hem niet doen overigens.
Ik ook niet, maar dat meer in het woordje 'man'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruige man.
Ik zou hem niet doen overigens.
Zou seksen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Ik als man snap dat zelfsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
dat lichaam is estetisch perfectquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hij ziet er niet slechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
Niet op ruige mannen vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergeet ik steeds, he.
Zodra ze inderdaad jou ook beginnen te slopen is de lol er wel af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
Bad boys. Maar dan wel met een klein hartje
.
niet meer dan 50 procent van de mensen geeft aan het huiselijk geweld in hun relatie als een probleem te zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ze inderdaad jou ook beginnen te slopen is de lol er wel af.
Rawrquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die blik alsof hij je elk moment kan gaan slopen.
Mwa, aan mij hebben ze dan wel een verkeerde, maar inderdaad, dat soort mannen moeten post-nataal geaborteerd worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ze inderdaad jou ook beginnen te slopen is de lol er wel af.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rawr.
[..]
Mwa, aan mij hebben ze dan wel een verkeerde, maar inderdaad, dat soort mannen moeten post-nataal geaborteerd worden.
En hoeveel van die ondervraagden hebben het IQ van een schelvis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet meer dan 50 procent van de mensen geeft aan het huiselijk geweld in hun relatie als een probleem te zien
Het zal je verbazen hoeveel "intelligente" vrouwen ook die fout maken, en het blijven goedpraten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoeveel van die ondervraagden hebben het IQ van een schelvis?
Hmm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
Bad boys. Maar dan wel met een klein hartje
.
Ja, dat is wel zo. Liefde maakt blind en zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel "intelligente" vrouwen ook die fout maken, en het blijven goedpraten.
Mja, maar jij valt sowieso niet op jongens, hoe valt daar nou tegenin te gaanquote:
Love makes you do the wackyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Liefde maakt blind en zo.
'Oh, maar hij kan zó lief zijn'. Bleh.
weet nou niet of je hem echt niet snaptequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoeveel van die ondervraagden hebben het IQ van een schelvis?
Mee eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
Mwa, aan mij hebben ze dan wel een verkeerde, maar inderdaad, dat soort mannen moeten post-nataal geaborteerd worden.
Beangstigend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet meer dan 50 procent van de mensen geeft aan het huiselijk geweld in hun relatie als een probleem te zien
Ik snapte hem wel, hoezo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet nou niet of je hem echt niet snapte
Ja. Het ging over de radiomeet bij Outpost. En dat jij en Knetter toen jullie tetten gingen laten zien enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij praat over een bh die ik drie jaar geleden aan had?
Over dat ik hetzelfde shirtje aan had als de vorige keer dat ik Samzz meette?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen als wij het hebben over truitjes van drie jaar geleden.
En ik dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Voor zo ver ik heb meegekregen zijn jullie beiden in een relatie, dus vind het dan niet gepast om zo'n opmerking te maken.
Ik weet van niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een verhaal over mij van een fokster die er gisteren ook was maar niets wilde zeggen. He silk?
Mocht ie willenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie hebben gezoend in de auto?
Blauw ook niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blauw, groen, geel en grijs zijn volgens de experts ook geen echte oogkleuren, maar variaties in het pigment o.i.d.
Dat zou ik ook zeggenquote:
Nou, zo goed ken ik je nog niet...quote:Mocht ie willen
Mwa, ik zei niet dat ik dat wildequote:
Dat het een domme grap is betekent toch niet dat het niet ook daadwerkelijk onderzocht kan zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon antwoord alsof het echt onderzocht is ipv een domme grap is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Royco1 het volgende:
Dit blijft toch wel een toffe scene.
Zo zijn die kale mannen.
Sinds wanneer is dat een voorwaarde?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggenFax is mijn getuige dat je het niet wilde vertellen.
[..]
Nou, zo goed ken ik je nog niet...
Niemand die me hier geloofd, maar ik zoen niet zo snelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een voorwaarde?
zou graag de resultaten zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik zei niet dat ik dat wilde.
[..]
Dat het een domme grap is betekent toch niet dat het niet ook daadwerkelijk onderzocht kan zijn?
silk niet willen zoenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Niemand die me hier geloofd, maar ik zoen niet zo snel
Ik zeg niet dat het onderzocht is, ik zeg dat het onderzocht kan zijn.quote:
weet ik. Ik ging zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onderzocht is, ik zeg dat het onderzocht kan zijn.
te vaak gezien/gelezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
Waarom ken ik het raadsel uit Harry Potter and the Goblet of Fire uit mijn hoofd?
Omdat je een nerd bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
Waarom ken ik het raadsel uit Harry Potter and the Goblet of Fire uit mijn hoofd?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
silk niet willen zoenen
Silk die niet wil zoenen
Silk
Zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Harry Potter kan je nooit te vaak lezen.quote:
Volgens mij ben jij de eerste die mij ooit een nerd heeft genoemd... * Denkt...quote:
Eens met dat eerstequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harry Potter kan je nooit te vaak lezen.
[..]
Volgens mij ben jij de eerste die mij ooit een nerd heeft genoemd... * Denkt...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]*geeft een knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]is juist de liefde die mijn hartje breekt. Nog steeds innerlijk uiteengescheurd door je afwijzingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat nogsteeds op m'n lijstje toch schatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
is juist de liefde die mijn hartje breekt. Nog steeds innerlijk uiteengescheurd door je afwijzing
toen was het momentquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je staat nogsteeds op m'n lijstje toch schat
Mur heeft een straatverbodquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik dacht ik kom hier ook eens meeposten. Moest jij niet naar de meet?
heb er niets over meegekregen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik dacht ik kom hier ook eens meeposten. Moest jij niet naar de meet?
Wanneer is toen?quote:
Ik was blut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er niets over meegekregen.en jij?
omegle ofzo. Toen een bijzonder aantrekkelijke vrouw zich voor ons ontkleedde omdat we zon prachtig stel waren, maar daarvoor een tegenprestatie wilde. Ik stond klaar om te leveren, maar jij...quote:
Oh, ben jij dat? Ik zal de volgende keer even zwaaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom zit ik altijd in de bosjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.
ik weet ook pas kort dat er weer leven is hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was blut.En toen postte ik hier nog niet mee.
ik heb het nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harry Potter kan je nooit te vaak lezen.
[..]
Volgens mij ben jij de eerste die mij ooit een nerd heeft genoemd... * Denkt...
Zeg me niet dat je Chris Brown een hottie vindt.quote:
Ik zou rihanna ook rakenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je Chris Brown een hottie vindt.
Gadverdamme, nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je Chris Brown een hottie vindt.
ik niet is niet mijn typequote:
Ik zou wel een vervolg op Bad Boys 2 willen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wil ik geen bad boys. Ook goed.
Er komt zelfs een Turtles deel 2quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou wel een vervolg op Bad Boys 2 willen.
Ga daar eens aan beginnen Michael Bay ipv mijn jeugdhelden te verkrachten
Oh ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben tegen geweld tegen vrouwen Samzz
Truequote:
quote:
Ja ik hoorde het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt zelfs een Turtles deel 2.
[..]
Oh ja!
Hij verdient er achterlijk veel geld mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
But why does he keep torturing me?
ik zou erger doen voor dat geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Erger dan Mutant Ninja Turtles veranderen in aliensquote:
Nu voel ik me gebruiktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij verdient er achterlijk veel geld mee.
als ik dat zou kunnen. Dit is een te grote uitdaging denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Erger dan Mutant Ninja Turtles veranderen in aliens?
Gelukkig zijn er de oude tekenfilms nogquote:
Transformers: Age of Extinction is ook al zo'n bagger filmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik dat zou kunnen. Dit is een te grote uitdaging denk ik
ik vind haar echt geen mooie vrouwquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Met Megan Fox als een van de hoofdrolspeelsters
Alle Transformers films zijn baggerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Transformers: Age of Extinction is ook al zo'n bagger film
Hmm ja ok, het zijn geen hoogstandjes nee...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle Transformers films zijn bagger.
Oh, toenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
omegle ofzo. Toen een bijzonder aantrekkelijke vrouw zich voor ons ontkleedde omdat we zon prachtig stel waren, maar daarvoor een tegenprestatie wilde. Ik stond klaar om te leveren, maar jij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welke film?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm ja ok, het zijn geen hoogstandjes nee...
Ga denk ik van de week nog wel een filmpje pakken op de pleinbios hier in roffa
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dit weekend gezellig in m'n eentje een terrasje te pakken.
Kan je in ieder geval geen ruzie makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to my life...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik nog niet, het liefst een wat onbekendere, vind ik stiekem vaak erg leuke films.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film?
Ik wil Lucy denk ik zien.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
hoe is de lijst nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, toen
Maar daar hadden we geen privacy
ik moet naar de kroeg maar ik wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Komt nog niet in de buurtquote:
Ik ben sowieso niet zo'n ruzieschopper.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval geen ruzie maken
Mja, ik ken eigenlijk niemand hier in België, dus ik heb niet echt een keuzequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Welcome to my life...
[..]
Weet ik nog niet, het liefst een wat onbekendere, vind ik stiekem vaak erg leuke films.
Moet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet naar de kroeg maar ik wil niet
Jou wou ik ter plekke bespringen als een geile hondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Het ging over de radiomeet bij Outpost. En dat jij en Knetter toen jullie tetten gingen laten zien enzo
[..]
Over dat ik hetzelfde shirtje aan had als de vorige keer dat ik Samzz meette?
[..]
En ik dan?
[..]
Ik weet van niks.
[..]
Mocht ie willen
[..]
Blauw ook niet?
Wel daadwerkelijk ander allel daar. Dus zou het dan toch een kleur noemen.
Hoe de andere kleuren gevormd worden weer ik niet precies.
ja een goeie vriend van me houd daar zijn verlovingsfeestquote:
Niemand van het werk leuk genoeg om mee een terrasje te pikken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ken eigenlijk niemand hier in België, dus ik heb niet echt een keuze.
Bijna sigwaardig deze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Jou wou ik ter plekke bespringen als een geile hond
Ach zoveel mensen ken ik ook niet waar ik woon. En degene waarmee ik zo af en toe wat doe zijn ook collega's dus kan me voorstellen dat ze ook 's avonds en in het weekend niet op me zitten te wachten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n ruzieschopper.
[..]
Mja, ik ken eigenlijk niemand hier in België, dus ik heb niet echt een keuze.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand van het werk leuk genoeg om mee een terrasje te pikken?
Nou, precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach zoveel mensen ken ik ook niet waar ik woon. En degene waarmee ik zo af en toe wat doe zijn ook collega's dus kan me voorstellen dat ze ook 's avonds en in het weekend niet op me zitten te wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |