quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf heel erg netjes gedragen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Samzz het volgende: [..] Dat vonden de enge jongemannen die ik gisteren op mijn weg van het hotel naar het station tegenkwam ook
. Nou ja, het ging hen vooral om de inhoud boven de gordel.
ik ook niet.... then again zou dat wel de verkeerde meet zijn en dan niet per ongeluk die van tweakers in the Stairwayquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was Seks voor de Buch. Geen meet.
Ik ben nog nooit bij een meet geweest waar de mannen groente om hun penis doen.
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf heel erg netjes gedragen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is dan weer een beetje jammer ja.
Al was dat ook wel een goede inhoud.![]()
Waren jullie met de bus?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.
Een Tweakermeet in de Stairwayquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook niet.... then again zou dat wel de verkeerde meet zijn en dan niet per ongeluk die van tweakers in the Stairway
Nu lijkt het net of ik normaal zo erg ben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]je hebt je uitzonderlijk goed gedragen zelfs, was een beetje trots op je stiekem
Vanaf Nijmegen naar onze gehuchten wel.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.
Dat er dan al bussen rijden. Dat hebben wij niet eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf Nijmegen naar onze gehuchten wel.
Ja en ik maar denk dat het fokkers waren want prutsen op hun telefoon en daarna heb ik alleen op CS afgesproken ... want daar herken je de gemiddelde fokker welquote:
Ik heb wel stiekem een blik geworpenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wederom niet naar de inhoud van Samzz haar jurk heb gekeken.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wederom niet naar de inhoud van Samzz haar jurk heb gekeken.
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai benquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai niet aantrekkelijk ben.
Stiekemerd ben je ook, Roy.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel stiekem een blik geworpen
Niet aan gedacht.quote:
Laten we het maar houden op het eerste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai ben.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekemerd ben je ook, Roy.
[..]
Niet aan gedacht.
[..]
Laten we het maar houden op het eerste.
Is toch niet raar? Ik vind ook niet iedereen lief leuk en lekkerquote:
Hihi nee je bent normaal ook een schatje.. net als Faxie, de geduchte pooltegenstanderquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik normaal zo erg ben.
Ik ben gewend aan mannen die een boezem niet willen missen, maar misschien is kaneel meer een billen man.....quote:
de puntjes waren voor het neerhalen van jezelf ... en verder eens met de post van 12:43 dikgedrukte deelquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch niet raar? Ik vind ook niet iedereen lief leuk en lekker :P.
quote:
De boezem van Evie heb ik wel aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan mannen die een boezem niet willen missen, maar misschien is kaneel meer een billen man.....
Zat er een mes in?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De boezem van Evie heb ik wel aan me voorbij laten gaan.
Die had er gevaarlijke inhoud zitten
Had ze daar haar wapens verstoptquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ben ik best goed inquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de puntjes waren voor het neerhalen van jezelf ... en verder eens met de post van 12:43 dikgedrukte deel
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allebei niet doen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat is eigenlijk gewoon niet nodig
Faxie is in het echt idd tof.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihi nee je bent normaal ook een schatje.. net als Faxie, de geduchte pooltegenstander
Ja...quote:
Is het ook niet. Old habits die hard, laten we maar zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat is eigenlijk gewoon niet nodig
Dat sowiesoquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. Old habits die hard, laten we maar zeggen.
Ook echt alleen WT komt weg met het excuus dat ie een bh wil zien omdat ie mooi is he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]moest m laten zien want MMMMOOOOOIIII!
[..]liefde voor die man!
Ik vind dat wel tof. Ik kan er zelf namelijk geen fuck vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is ie ook. Zolang ie maar niet aan het poolen is
Want WTquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook echt alleen WT komt weg met het excuus dat ie een bh wil zien omdat ie mooi is he.
Hi Re!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Re het volgende:
En hoe gaat het hier? Volgens mij wel erg gemoedelijk toch? Ook wel eens prettig
Kan gebeuren hequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Viro het volgende:
Ben veilig thuis gekomen.
Sorry van vannacht. Twi, royco en anderen die mij geholpen hebben: bedankt![]()
Ik hou er meer van om zelf ook nog aan de beurt te komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel tof. Ik kan er zelf namelijk geen fuck van.
Als ie nou op de foks net zo was als in 't echt, dan zou dat beter zijn.
Ik probeerde nog wat ruzie te maken enzo maar het lukt niet echt..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Re het volgende:
En hoe gaat het hier? Volgens mij wel erg gemoedelijk toch? Ook wel eens prettig
Wat dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet wat WT wel doet
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat WT wel weet hoe hij de vulva's kolkend moet krijgen.quote:
Dat verbaasd mij niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat WT wel weet hoe hij de vulva's kolkend moet krijgen.
Oja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat WT wel weet hoe hij de vulva's kolkend moet krijgen.
Of hij doet iets wat WT niet doetquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet wat WT wel doet
Vind je dat fijn, ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Re het volgende:
Ik weet het niet, Roy. Ik heb WT nooit mijn bh laten zien.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niet.
Als ik een vulva zou hebben zou dat ook gebeuren.
Ja, met controlegroepen en alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja?
Betrouwbaar ook nog eens"wetenschapelijk bewezen and such"
Haha.quote:
En mij ook niet, dus dat zegt nog niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Roy. Ik heb WT nooit mijn bh laten zien.
Dat is zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mij ook niet, dus dat zegt nog niks.
kijk dan nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Royco1 het volgende:
Man man, voetbal is weer niet om aan te zien.
Gezellig mee praten danquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef Samzz het volgende:
De man schuin tegenover mij is tegen zichzelf aan het praten. Hij lijkt het heel gezellig te hebben.
heeft ie niet stiekem zo'n speakertje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef Samzz het volgende:
De man schuin tegenover mij is tegen zichzelf aan het praten. Hij lijkt het heel gezellig te hebben.
Geen idee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heeft ie niet stiekem zo'n speakertje?
Doe ik ook wel eens, als anderen raar naar mij kijken weet ik dat ik moet ophouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef Samzz het volgende:
Hij was rood, toch? Verdere opvallendheden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef SiIk het volgende:
Ik heb Samzz' bh wel gezien. Daar had ik het gisteren nog over met Viro toevallig. Als ie dat nog weet
Oh echt? De achterkant of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef SiIk het volgende:
Ik heb Samzz' bh wel gezien. Daar had ik het gisteren nog over met Viro toevallig. Als ie dat nog weet
Nee, niet rood.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij was rood, toch? Verdere opvallendheden?
Dönertje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oi, dan wordt het tijd dat ik ga ontbijten.
Wow, dat is een goed plan! Zat zelf te denken aan een croissantje, maar döner dat voedt natuurlijk wat beter.quote:
En veel lekkerderquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, dat is een goed plan! Zat zelf te denken aan een croissantje, maar döner dat voedt natuurlijk wat beter.
Ik keek naar de Ajax opstelling en ik moest huilen, Roy.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:43 schreef Royco1 het volgende:
Dit gaat een lang seizoen worden.
Maar niet voor Fredje denk ik.
Voor Twente ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek naar de Ajax opstelling en ik moest huilen, Roy.
Dit gaat voor ons beiden een pijnlijk jaar worden.
Twente is alleen Tadic en Promes kwijt toch?quote:
Klopt. Maar de meeste voetballers zijn niet slim. Ze kunnen verder niet echt wat, dus blijven ze in de voetballerij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef Fascination het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind bij het voetbal, is dat al die oud-stervoetballers trainer worden. Niet iedereen heeft daar toch aanleg voor?Dan halen ze zo'n diploma en dan zal het wel goed zijn.
Van gaal en Maradona hebben wel bewezen dat het meestal niet zo is nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef Fascination het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind bij het voetbal, is dat al die oud-stervoetballers trainer worden. Niet iedereen heeft daar toch aanleg voor?Dan halen zo'n diploma en dan zal het wel goed zijn.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twente is alleen Tadic en Promes kwijt toch?
[..]
Klopt. Maar de meeste voetballers zijn niet slim. Ze kunnen verder niet echt wat, dus blijven ze in de voetballerij.
Nee hij was roze volgens mij. En het was 3 jaar geledenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij was rood, toch? Verdere opvallendheden?
Jij praat over een bh die ik drie jaar geleden aan hadquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hij was roze volgens mij. En het was 3 jaar geleden
het werkt natuurlijk niet altijd, maar als een voetballer een supergoed wedstrijdsoverzicht heeft kan het een goede coach worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef Fascination het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind bij het voetbal, is dat al die oud-stervoetballers trainer worden. Niet iedereen heeft daar toch aanleg voor?Dan halen ze zo'n diploma en dan zal het wel goed zijn.
Dat weet ik nog, was bijna op onderzoek gegaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef SiIk het volgende:
Goed te horen dat je het naar Den Haag hebt gered. Je zal wel pas rond zevenen thuis zijn gekomen ofzo?:')quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Viro het volgende:
Ben veilig thuis gekomen.
Sorry van vannacht. Twi, royco en anderen die mij geholpen hebben: bedankt![]()
Ach, moet kunnen als wij het hebben over truitjes van drie jaar geleden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij praat over een bh die ik drie jaar geleden aan had?
Ik zou het leuk vinden als er een coach was die heel succesvol is, maar zelfs nog nooit op voetbal heeft gezeten (ook F-jes niet) en zelfs voetbal helemaal niet leuk vindt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
het werkt natuurlijk niet altijd, maar als een voetballer een supergoed wedstrijdsoverzicht heeft kan het een goede coach worden.
True.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen als wij het hebben over truitjes van drie jaar geleden.
Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als er een coach was die heel succesvol is, maar zelfs nog nooit op voetbal heeft gezeten (ook F-jes niet) en zelfs voetbal helemaal niet leuk vindt.
Mourinhoquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als er een coach was die heel succesvol is, maar zelfs nog nooit op voetbal heeft gezeten (ook F-jes niet) en zelfs voetbal helemaal niet leuk vindt.
Je zou toch zeggen dat hij de achtentwintigste keer zijn zaakjes wel beter voor elkaar zou hebben.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan jij geen carriereswitch maken? Kan me op de een of andere manierquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Zie de nabespreking bij een verloren pot al voor me
"ja nee was allemaal gewoon kut. Jaa het hele spel gewoon"
Ik heb Rowling vervloekt, hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat hij de achtentwintigste keer zijn zaakjes wel beter voor elkaar zou hebben.
Jawel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het nu vast niet over de fictieve Dumbledore he?
Wat fijn om te lezen. Zo zie je maar, geen enkel probleem met die herrieschoppers uit SEX.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kan jij geen carriereswitch maken? Kan me op de een of andere manier
a) niet voorstellen dat je ooit op voetbal hebt gezeten
b) niet herinneren dat je voetbal leuk vindt
c) prima voorstellen dat jij zo'n zure preek kunt houden in de kleedkamer
Beetje de vrouwenmentaliteit. Nicequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
B en c kloppen, maar ik heb op voetbal gezeten toen ik klein was.
Mijn taktiek; op de grond zitten en gras en madeliefjes plukken tot mijn ouders riepen dat er een bal aankwam. Dan opstaan, schreeuwen en heel hard de bal maar voren schoppen. Alle aanvallers gingen wel opzei. Werkte perfect. En dan ging ik weer grasjes plukken
Hij heeft er het haar voor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje de vrouwenmentaliteit. Nice
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje de vrouwenmentaliteit. Nice
Prioriteiten, joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
B en c kloppen, maar ik heb op voetbal gezeten toen ik klein was.
Mijn taktiek; op de grond zitten en gras en madeliefjes plukken tot mijn ouders riepen dat er een bal aankwam. Dan opstaan, schreeuwen en heel hard de bal maar voren schoppen. Alle aanvallers gingen wel opzei. Werkte perfect. En dan ging ik weer grasjes plukken
Ik zie mezelf al zitten jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef twi het volgende:
Zag dat er op de weblog (ja, ik ben die ene gebruiker die er soms wel eens op kijkt) een goede suggestie is gedaan voor een nieuwe meetlocatie:
Eigenlijk leeft ie ook nog. Het was een truc.quote:
Ja wat is het nou?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk leeft ie ook nog. Het was een truc.
Naar het station lopeb was wat ik nodig had, vanaf toen ging het weer beter. Niet eens was om 5.30u al thuis. Heb toch maar de trein naar den haag hs gepakt. Moest wel vanaf ander kant van dh naar huis lopen, wat mij heel goed gedaan heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Goed te horen dat je het naar Den Haag hebt gered. Je zal wel pas rond zevenen thuis zijn gekomen ofzo?:')
had je zo goed gedronken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Naar het station lopeb was wat ik nodig had, vanaf toen ging het weer beter. Niet eens was om 5.30u al thuis. Heb toch maar de trein naar den haag hs gepakt. Moest wel vanaf ander kant van dh naar huis lopen, wat mij heel goed gedaan heeft.
Btw wat lopen jullie langzaam, ben gewend om flink door te lopen als ik met de benenwagen ben.
Zeg me dat je er niet in spiekerbox bij zat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Viro het volgende:
Oh, samzz en evie waren heel classy gekleed voor een meet. Kan het waarderen als een vrouw moeite doet om er goed uit te zien
Classy vrouwenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Viro het volgende:
Oh, samzz en evie waren heel classy gekleed voor een meet. Kan het waarderen als een vrouw moeite doet om er goed uit te zien
We waren allemaal in pak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat je er niet in spiekerbox bij zat.
Goed zo.quote:
Zo loop ik alleen bij de Vierdaagse van Nijmegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef Viro het volgende:
Btw wat lopen jullie langzaam, ben gewend om flink door te lopen als ik met de benenwagen ben.
Dat was ik al hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YEAH he is alive....
nou is iedereen weer terecht..
* -Engel- gaat weer in lurk modus
Ik hoorde jou, yats en myra er nog wat over zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Zo loop ik alleen bij de Vierdaagse van Nijmegen.
Die nul keer dat ik heb meegelopen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was ik al hoor![]()
Ik lees allemaal lieve dingetjes
Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik hoorde jou, yats en myra er nog wat over zeggenMoet er nu wel om lachen.
Ik zei dat je als een kievit liep, dus het zou allemaal wel weer goed komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik hoorde jou, yats en myra er nog wat over zeggenMoet er nu wel om lachen.
Ja, loop nu naar de sportschool. Even lekker cardio doen, hele dag uitbrakken is niets voor mij.quote:
Zo snel liep ik toch nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zei dat je als een kievit liep, dus het zou allemaal wel weer goed komen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben nog aan je benen gaan hangen, maar je was niet te stoppen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar op hakken was het niet bij te houden.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja er waren een paar die hakken aan hadden. Niet stil bij gestaan toen ik eenmaal in beweging kwamquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je deed het niet slecht hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdien het wel, ja.
[..]
Als hij met zijn eigen keu en op een goede tafel had gespeeld, had ik echt geen kans gemaakt nee.
Nu kwam ik nog in de buurt
sorryquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Fascination het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch het bloed onder je nagels vandaan halen. En maar door blijven treiteren.
Ik dacht dat jij mij eng vondquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. Anders ik wel. Ik denk dat ie me toch te eng vond.
Sorry ik stop welquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Fascination het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch het bloed onder je nagels vandaan halen. En maar door blijven treiteren.
Je had me bijna te pakkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihi nee je bent normaal ook een schatje.. net als Faxie, de geduchte pooltegenstander
Sorry, op Fok ben ik mr Hydequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel tof. Ik kan er zelf namelijk geen fuck van.
Als ie nou op de foks net zo was als in 't echt, dan zou dat beter zijn.
zo'n eindquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het regende een beetje tijdens mijn anderhalf uur fietsen naar Leusden.
Ik weet niet hoe ik dit op moet vatten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Viro het volgende:
Ik vond je er leuk uitzien hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit op moet vatten.
Ik mensen eng vindenquote:
Je zag er gewoon goed uit zonder moeite te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had toch een jurkje aan moeten doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer kroelen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mensen eng vinden. Ik ben geen autist.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
Haha, succes met je hier uit te redden Viro
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor zo ver ik heb meegekregen zijn jullie beiden in een relatie, dus vind het dan niet gepast om zo'n opmerking te maken.quote:
Niet nodig, ben gewoon eerlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
De keeper zit in de goede hoek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Voor zo ver ik heb meegekregen zijn jullie beiden in een relatie, dus vind het dan niet gepast om zo'n opmerking te maken.
4/10quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Voor zo ver ik heb meegekregen zijn jullie beiden in een relatie, dus vind het dan niet gepast om zo'n opmerking te maken.
Dan heb je niet zo goed opgelet. Naast dat het een slechte smoes is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
was jij op de fiets vanuit Leusdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
was jij op de fiets vanuit Leusden
Schat.quote:
Heb inderdaad niet alles meegekregen, hoe is het dan een smoes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed opgelet. Naast dat het een slechte smoes is.
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb inderdaad niet alles meegekregen, hoe is het dan een smoes?
quote:
Waarom fiets je dat in hemelsnaam?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omdat lopen wel erg ver is. xDquote:
Omdat ik verder niet echt sport, ik vond het wel goede lichaamsbeweging. Alleen ik had niet zoveel regen verwacht.quote:
Leusden Amersfoort is vlakbij, Utrecht Leusden is 25 km.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Respect!!
Hoever is t fietsen van Leusden naar Amersfoort
Alsof je dan geen complimenten over kleding mag maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Iets met ervaringen uit het verleden, daardoor blijf ik nu uit de buurt van bezette vrouwen
Goede tactiek wel dan, gisteren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Iets met ervaringen uit het verleden, daardoor blijf ik nu uit de buurt van bezette vrouwen
Nee, voor je het weet denken ze dat je meer wil.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof je dan geen complimenten over kleding mag maken.
Dat is best een handige strategie, maar complimentjes mag je altijd makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw jurk was niet casual, tenminste dat vond ik.
Heppie is een lieve jongen. Niet zo'n agressor als Kaneel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet denken ze dat je meer wil.
En staat Happy op de stoep om hem op zijn gezicht te slaan.
Na gisteren kan ik het me niet voorstellen dat Happy ooit geen grote grijns op zijn gezicht heeft staan, of z'n meisje nou onder zijn neus vandaan gehosseld wordt of niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zat 'ie goed in z'n felblauwe broek?quote:
Dus de volgende keer peddel ik op mijn gemak naar Leusden... fiets dan mee en op de terugweg fiets ik het laatste stuk na een slaappauze te leusdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leusden Amersfoort is vlakbij, Utrecht Leusden is 25 km.
Is Happy gevaarlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zat goed strak jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat 'ie goed in z'n felblauwe broek?
Ik heb m'n zonnebril maar opgezet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat 'ie goed in z'n felblauwe broek?
Hallo, ik ben toch geen vrouw die op dat soort dingen letquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welk kleur tshirt... uiteindelijk de grijze? of die met geel erbij? of andere kleur broek?
Ik heb wel in Utrecht geslapen he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus de volgende keer peddel ik op mijn gemak naar Leusden... fiets dan mee en op de terugweg fiets ik het laatste stuk na een slaappauze te leusdenklinkt best leuk, maar ik kan je dan ook ophalen met de auto
Ai... maar nog wel durven praten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 schunnige opmerking durven maken tegen Fera
Nee.quote:
Als jij iets over goed uitzien zegt... heb je daar wel degelijk opgelet...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben toch geen vrouw die op dat soort dingen let
Ik vind zoiets niet vallen onder hosselen of iets dergelijks. Je bracht het toch gewoon als een net compliment?quote:
Nou ja, het slaat ook nergens opquote:
Ik heb helemaal niet zo veel gedronkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als jij iets over goed uitzien zegt... heb je daar wel degelijk opgelet...maar alcohol heeft je geheugen aangetast ;')
![]()
Maar t was de moeite waard... tot op het laatste moment was het een verrassing... ik kreeg eerst alleen een app met dit is de bushalte daar moet je om zo laat zijn... rond die en die tijd kan je meereizen met iemand die korting heeft en we zien je daarquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb wel in Utrecht geslapen he.Maar de volgende keer kunnen we best samen reizen ja, als jij niet naar Amsterdam gaat.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof je dan geen complimenten over kleding mag maken.
Dit dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scherp wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het slaat ook nergens op. De enige moeite die ik heb gedaan was een jurk aantrekken, Fera had meer kleding aan en dus meer moeite
.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel gedronken
Roy ouwehoert maar wat.quote:
Ik bevestig dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel tof! Was het gewoon voor de leuk of nog een cadeautje ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar t was de moeite waard... tot op het laatste moment was het een verrassing... ik kreeg eerst alleen een app met dit is de bushalte daar moet je om zo laat zijn... rond die en die tijd kan je meereizen met iemand die korting heeft en we zien je daar
Nou ja, ik denk dat veilig is om te zeggen dat ie vond dat je niet genoeg moeite hebt gedaan, Feerquote:
Juist die kleinere kereltjes moet je voor oppassen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is ie 2 meter lang en heeft ie spieren als ankerkabels dan?
Dat wist ik niet en ja ik bracht het netjes over als een compliment. Mja het kan ook verkeerd opgevat worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet vallen onder hosselen of iets dergelijks. Je bracht het toch gewoon als een net compliment?
Volgende keer kom ik in mijn juichpak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat veilig is om te zeggen dat ie vond dat je niet genoeg moeite hebt gedaan, Feer.
Ze vliegen morgen terug... dit was t afscheidsetentjequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel tof! Was het gewoon voor de leuk of nog een cadeautje ofzo?
Evie was steeds te snel bij je glasquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had speciaal voor jou mijn nagels gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
Maar de vraag die op ieders lippen ligt: van wie was de hand op de foto?
Amaiquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik in mijn juichpak.
Ow... ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist die kleinere kereltjes moet je voor oppassen.
Met zulke debielen zou ik in ieder geval niet eens daten. Ik vond sommige heren er ook prima uit zien. Ik hoop niet dat ik nu vreemdga.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en ja ik bracht het netjes over als een compliment. Mja het kan ook verkeerd opgevat worden.
Ik zeg doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik in mijn juichpak.
Mijne was het nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo snel bang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow... ...
ojaIk ben sneller bang voor erge lange kerels hoor
Dat verwacht ik ook niet van jouquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo snel bang.
Theoretisch gezien nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Met zulke debielen zou ik in ieder geval niet eens daten. Ik vond sommige heren er ook prima uit zien. Ik hoop niet dat ik nu vreemdga.
Dat was na de meet volgens mij. Toen gingen nog wat locals en WT stappen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
Had je niet je hakken enzo aan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, ik doe de volgende keer ook wel gewoon een joggingbroek aan ofzo.
Zo'n mooie jurk... maak je er dan ook een bijpassend kapsel enzo bij?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
Pffff, ik rockte m'n polkadot jurk bij 't ontbijt vanmorgen.
Ik had m'n haar wel in een knot, jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo'n mooie jurk... maak je er dan ook een bijpassend kapsel enzo bij?
Het gaat om het principe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef twi het volgende:
Vrouwen die klagen dat ze geen complimentje krijgen van Viro. Hoe kunnen in nog geen 12 uur tijd kunnen veranderen...
Ik lees dit keer op keer. En ik snap de zin nog steeds niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef twi het volgende:
Vrouwen die klagen dat ze geen complimentje krijgen van Viro. Hoe kunnen in nog geen 12 uur tijd kunnen veranderen...
Klopt wel, ik mag dan een paar kilo kwijt zijn, die broek die zit nog best strak. Kost veel moeite om die aan te trekken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond jou ook veel moeite gedaan hebben voor je outfit Twi.
en terechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze durft mij iet te ontmoeten denk ik.
Ik vind het goed hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
Maar goed. De volgende keer alle vrouwen een jurk en alle mannen in pak.
Dat.quote:
Nee. Wel een jurkje, maar dan met all stars omdat ik niet meer zo lang op hakken kan lopen. Dat moet ik weer gaan oefenen.quote:
Ik heb hem speciaal voor jou aangepast. Hopelijk is het nu wel te begrijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees dit keer op keer. En ik snap de zin nog steeds niet.
dan ben ik ook aanwezigquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad met complimenten?
Zowel lichamelijk als geestelijk?quote:
Waarvoor dank.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb hem speciaal voor jou aangepast. Hopelijk is het nu wel te begrijpen.
Dit ideequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |