quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf heel erg netjes gedragen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Samzz het volgende: [..] Dat vonden de enge jongemannen die ik gisteren op mijn weg van het hotel naar het station tegenkwam ook
. Nou ja, het ging hen vooral om de inhoud boven de gordel.
ik ook niet.... then again zou dat wel de verkeerde meet zijn en dan niet per ongeluk die van tweakers in the Stairwayquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was Seks voor de Buch. Geen meet.
Ik ben nog nooit bij een meet geweest waar de mannen groente om hun penis doen.
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf heel erg netjes gedragen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is dan weer een beetje jammer ja.
Al was dat ook wel een goede inhoud.![]()
Waren jullie met de bus?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.
Een Tweakermeet in de Stairwayquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook niet.... then again zou dat wel de verkeerde meet zijn en dan niet per ongeluk die van tweakers in the Stairway
Nu lijkt het net of ik normaal zo erg ben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]je hebt je uitzonderlijk goed gedragen zelfs, was een beetje trots op je stiekem
Vanaf Nijmegen naar onze gehuchten wel.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen getuigen in de bus waren.
Dat er dan al bussen rijden. Dat hebben wij niet eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf Nijmegen naar onze gehuchten wel.
Ja en ik maar denk dat het fokkers waren want prutsen op hun telefoon en daarna heb ik alleen op CS afgesproken ... want daar herken je de gemiddelde fokker welquote:
Ik heb wel stiekem een blik geworpenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wederom niet naar de inhoud van Samzz haar jurk heb gekeken.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wederom niet naar de inhoud van Samzz haar jurk heb gekeken.
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai benquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai niet aantrekkelijk ben.
Stiekemerd ben je ook, Roy.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel stiekem een blik geworpen
Niet aan gedacht.quote:
Laten we het maar houden op het eerste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is voor wat betreft mijn zinvolle bijdrage aan gesprekken of dat ik gewoon saai ben.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekemerd ben je ook, Roy.
[..]
Niet aan gedacht.
[..]
Laten we het maar houden op het eerste.
Is toch niet raar? Ik vind ook niet iedereen lief leuk en lekkerquote:
Hihi nee je bent normaal ook een schatje.. net als Faxie, de geduchte pooltegenstanderquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik normaal zo erg ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |