O.a. Assad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Fer het volgende:
Wie koopt eigenlijk de olie van de velden die ISIS heeft ingenomen?
https://www.facebook.com/computer.problem1 die naam hequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja post maar
-----------
Net op CNN: Masrour Barzani. Directeur van de Koerdische geheime dienst als ik het goed heb. Ik heb het gemist maar voor de geïnteresseerden meld ik het even. Komt hopelijk nog op de site ofzo.
Denk je dat echt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, snap eigenlijk niet waarom die dat niet gewoon doet.
Sjiitische milities zijn veel sterker dan ISIS ..
Is volop in het nieuws dat militairen in de greenzone zijn uitgezonden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat een onnozel idee... de bedoeling van een ceremoniële president is toch dat zijn positie stabiel blijft, altijd. Als hij zich met zoiets moet bemoeien krijgt hij altijd tegenstanders.
[..]
Link?
Sinds gisteravond.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:53 schreef vigen98 het volgende:
Is volop in het nieuws dat militairen in de greenzone zijn uitgezonden.
Die dekselse media ook altijd he... dit is niks nieuws hoor... zo beweerden ze lang geleden eens dat Adolf Hitler miljoenen joden heeft laten vergassen in zogenaamde concentratiekampen om ze vervolgens in massagraven te dumpen. Ja, alles om de nazi's in een zwart daglicht te zetten..quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef theunderdog het volgende:
De media doet nu overigens wel erg zijn best om ISIS in een compleet zwart daglicht te zetten...
Verkrachtingen, onthoofdingen van kinderen, mensen levend begraven ....
Wat een chaos haha. Volledig willekeurig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/computer.problem1 die naam hedie doet me aan iemand denken
Ja dat wel, maar niet dat hij de president wil arresterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is volop in het nieuws dat militairen in de greenzone zijn uitgezonden.
Nope. Positie beschermen. Wil premier blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja doet die toch om een reden toch? Wss om iemand te arresteren ofzo?
Ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die dekselse media ook altijd he... dit is niks nieuws hoor... zo beweerden ze lang geleden eens dat Adolf Hitler miljoenen joden heeft laten vergassen in zogenaamde concentratiekampen om ze vervolgens in massagraven te dumpen. Ja, alles om de nazi's in een zwart daglicht te zetten..
Ik denk dat hij dat doet om sjiitische concurrenten te intimideren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef vigen98 het volgende:
Ja doet die toch om een reden toch? Wss om iemand te arresteren ofzo?
Dus hij pleegt een coup?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nope. Positie beschermen. Wil premier blijven.
Zijn eigen partij wilt van hem af, Maliki is veranderd man, in het begin dachten we dat hij misschien wel goede dingen kon doen voor Irak, maar nee die gast heeft waarschijnlijk miljarden in zijn zak gestopt. Maar wat zal Maliki doen als hij toch wordt afgezet en hij het niet accepteert?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet om sjiitische concurrenten te intimideren.
Maar natuurlijk....dat ligt het altijdquote:
Hij schrok van de ophef en dat het de PR niet goed doet en vertelde dat "ik verkeerd begrepen en geinterpreteerd bent"quote:hij had het niet over concenstratiekampen
Doet er niet zoveel toe. Het is schrikbarend dat hij lid van de regeringspartij is notabene en met Netanyahu beleid opstelt van de partij....die vergeleken bij 2 andere regeringspartijen nog "gematigd" is.quote:Hij kreeg 20% als enige tegenkandidaat tegenover Bibi die dus 80% kreeg in de verkiezingen van het leiderschap van Likoed, zo populair is hij dus niet.
ach ja t was een post van theunderdog... die gek heeft respect voor de mentaliteit en resultaten van ISIS...quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
DitISIS verdient te branden, en who cares als ze zwart gemaakt worden, dus? Ze zijn pure kanker die ISIS.
Die gast is toch Nederlander?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ach ja t was een post van theunderdog... die gek heeft respect voor de mentaliteit en resultaten van ISIS...
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die dekselse media ook altijd he... dit is niks nieuws hoor... zo beweerden ze lang geleden eens dat Adolf Hitler miljoenen joden heeft laten vergassen in zogenaamde concentratiekampen om ze vervolgens in massagraven te dumpen. Ja, alles om de nazi's in een zwart daglicht te zetten..
twitter:KurdsatEnglish twitterde op maandag 11-08-2014 om 20:00:1069 #isis militants have been killed today in #Iraq reageer retweet
Nice, mijn ouders spraken familie uit Erbil en Ankawa en ze zeggen het is overal vol elke minuut komen er steeds meer mensen bij!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef BluesRebel het volgende:
twitter:KurdsatEnglish twitterde op maandag 11-08-2014 om 20:00:1069 #isis militants have been killed today in #Iraq reageer retweet
![]()
![]()
En misschien ook OP waardig? Ik weet dat de situatie dagelijks veranderd maar toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |