Tijdens de vorige verkiezingen had al-Maliki's blok 89 zetels ofzo, en Allawi 91 (?), maar Allawi werd aan de kant geschoven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Peunage het volgende:
Hij heeft de periode overschreden waarin hij iemand moet aanwijzen. En volgens mij moet hij de leider van het grootste blok aanwijzen en niet 1 of andere yahoo.
1: Ze moeten Irak per direct in drieën splitsen, helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ending Iraq's demonstrations won't solve Sunni crisis
Iraq’s Worsening Sunni Protests Revolve Around Antiterrorism Tactics
Fighting erupts as Iraq police break up Sunni protest camp
Iraq raid on Sunni protest sparks clashes, 44 killed
Het komt niet uit de lucht vallen zeg maar. En eerder hadden ze eisen. Maar als je het mij vraagt gaat het toch niet werken. Opdoeken Irak en laat de drie groepen lekker hun eigen (nieuwe) land runnen. Dit gaat niet werken gewoon dus waarom krampachtig aan die grenzen vasthouden die ooit met een lineaal zijn getekend?
[..]
Dat is juist hartstikke relevant, vooral om te kijken wat de oplossingen kunnen zijn. Want het lijkt steeds duidelijker te worden dat dit conflict niet door het Iraakse leger noch de Koerdische strijdkrachten militair opgelost kan worden. Het gevolg is dat ISIS er nog wel een tijd gaat blijven. Als er groepen zijn die uit angst (voor derden oftewel Maliki's regering) ISIS prefereren maar niet uit ideologische overtuiging ligt er een kans om die mensen bij hen proberen weg te krijgen.
Hmmm... interessant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Lees dit, interessant en actueel over de sjiitische milities.twitter:vicenews twitterde op maandag 11-08-2014 om 05:00:27Shiite militia forces battling the Islamic State are suffering from low morale. http://t.co/jCcLIkjILS http://t.co/6izkpvQphS reageer retweet
Omdat toen is bepaald dat een blok ook achteraf ná de verkiezingen gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Tijdens de vorige verkiezingen had al-Maliki's blok 89 zetels ofzo, en Allawi 91 (?), maar Allawi werd aan de kant geschoven.
Niet 100% misschien maar wel 99,9%.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Joden en niet-joden hebben geen gelijke rechten.
[..]
In Israel roept een Likud-politicus en partijgenoot van de regeringspartij van premier Netanyahu op tot concentratiekampen in Gaza en volledige verwijdering van de Palestijnen om het met joden te bevolken.
Als we het dan toch hebben over "de overheid doet ook niks tegen burgers die over de scheef gaan"![]()
Israeli official calls for concentration camps in Gaza and 'the conquest of the entire Gaza Strip, and annihilation of all fighting forces and their supporters'
Ik heb geen idee of de Iraakse overheid ze niet vervolgt, maar belangrijker, ik heb geen idee of de Iraakse overheid ze kan vervolgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Tussen vermoorden en discrimineren zit nogal een groot verschil.
De Iraakse overheid vervolgt de moordenaars niet, Israël vervolgt wel moordenaars van Arabieren.
Geen idee. Speculatief.quote:3% van de Joodse Israëliërs keurde de moord op onschuldige Arabieren goed. Hoeveel heteroseksuele Irakezen zouden de moord op onschuldige homo's goed keuren? 90%? 95%?
Niet-Joden dan. Zoals Joden zich in Israël mogen vestigen en niet-Joden.. mwah.quote:De overheid discrimineert Arabieren niet. Palestijnen zijn wat anders dan Arabische Israëliërs,
In die links die ik postte:quote:Bron dat ze leren dat Arabieren minderwaardig zij?
Maar de staat niet en ik heb het steeds over de staat.quote:Ook die kunnen trouwen in een ander land en het erkent krijgen. Tevens is discriminatie verboden, mogen ze adopteren en de meerderheid van de bevolking is voor het homohuwelijk.
Is dat echt zo? Moet hij 1 premier aanwijzen? Of alleen de partij die hem mag leveren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft de periode overschreden waarin hij iemand moet aanwijzen. En volgens mij moet hij de leider van het grootste blok aanwijzen en niet 1 of andere yahoo.
Naja, ISIS is stout geweest he.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:41 schreef vigen98 het volgende:
Dus ben weekje weggeweest, heb op tv allemaal dingen gekeken, maar heb ik nog wat interessants gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef vigen98 het volgende:
Heb je nou wel gekeken of deze foto's van dit conflict zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet zeker of dit hem wel is want hij lijkt wat anders maar still in irak
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 19:45:02 ]
Ja dit keer welquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je nou wel gekeken of deze foto's van dit conflict zijn?
Dan doe ik mee:quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef vigen98 het volgende:
Kijk wat een ontwikkeling ! 3 doden maar liefst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn die 500 Yezidi,s niets bij.
Facebook. Wil je een link hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan doe ik mee:
Op welke site vind jij ze? (Niet dat ik ze wil zien maar ben benieuwd, Koerdische media laten geen lijken zien.)
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk wat een ontwikkeling ! 3 doden maar liefst.
Daar zijn die 500 Yezidi,s niets bij.
Ja, aanwijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:41 schreef BluesRebel het volgende:
Is dat echt zo? Moet hij 1 premier aanwijzen? Of alleen de partij die hem mag leveren?
Ja post maarquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Facebook. Wil je een link hebben?
Wat een onnozel idee... de bedoeling van een ceremoniële president is toch dat zijn positie stabiel blijft, altijd. Als hij zich met zoiets moet bemoeien krijgt hij altijd tegenstanders.quote:
Link?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef vigen98 het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Maliki het leger heeft uitgezonden? De president wordt misschien wel gearresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |