SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Nico and Dave here. DARKSIDE is coming to an end, for now. On September 12th, we will be playing our last show at Brooklyn Masonic Temple
Here are two songs that we made while working on "Psychic" but that didn't make the album.
1 - What They Say
2 - Gone Too Soon
Haha ja wat een ventje, mooi.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:04 schreef Norrage het volgende:
Typhoon
Kijk nu ookdat jongetje
![]()
Hahaha
Wat...een...held...
Maar huisbandbah...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
Bah dan is het extra zuur dat ik ze op Pukkelpop niet heb gezien.
Ik ben überhaupt niet naar Pukkelpop geweest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]Poepzak. Waar zat je dan?
Waren echt geniaalHele zaal had zoiets van WTF
en
Mij incluis. Jeezus wat goed.
Op je hoogtepunt stoppen heet zoiets. Het gaat hem blijkbaar niet op het geld, want Darkside had een wereldwijde mega-act kunnen worden op electro/dance/techno-festivals.
The National wel gezien? Inmiddels 5x gezien, maar dit was veruit hun beste optreden. Matt is echt steengoed als hij niet bezopen is. Die gimmick bij Mr. November stoor ik me al niet meer aan
Oooh...ik dacht dat je er wasquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt niet naar Pukkelpop geweest.Line-up was simpelweg te matig voor de (nieuwe) namen die ik wild zien. Darkside is episch natuurlijk maar die heb ik er in amper 8 maanden ook al twee keer op zitten. National drie keer waarvan twee afgelopen jaar, enzovoort.
Hahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Oooh...ik dacht dat je er was
Ze hebt ze in ieder geval gezien....dat kun je je kinderen vertellen. Heb ik ook gedaan, maar hij keek me vragend aan. Besef komt later wel
Vond Pukkelpop beter dan RW van vorig jaar. Hele lijst met bands heb ik kunnen afvinken de afgelopen dagen. Prima editie. Sfeertje ben ik nog niet over uit, sowieso beter dan Lowlands en Pinkpop, maar net iets minder dan RW. Ondanks dat RW commerciëler is, is de sfeer wat relaxter. Iets minder jeugd van 17-20 die vooral komen voor de dancemuziek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaGoed dat je het naar je zin hebt gehad.
En ik heb wel een tikkeltje spijt ook hoor, maar ja. Dat hoort er bij.
Ja, wel mee eens. Maar Pukkelpop zelf is een veel leuker festival dan RW vind ik. Véél meer te zien en te doen, je verveelt je nooit. Op Werchter is dat bepaald niet altijd het geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Vond Pukkelpop beter dan RW van vorig jaar. Hele lijst met bands heb ik kunnen afvinken de afgelopen dagen. Prima editie. Sfeertje ben ik nog niet over uit, sowieso beter dan Lowlands en Pinkpop, maar net iets minder dan RW. Ondanks dat RW commerciëler is, is de sfeer wat relaxter. Iets minder jeugd van 17-20 die vooral uit zijn op dancemuziek.
Jup dat wel. 5 of 6 tenten waar altijd wel een leuk rammelend bandje speeltquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wel mee eens. Maar Pukkelpop zelf is een veel leuker festival dan RW vind ik. Véél meer te zien en te doen, je verveelt je nooit. Op Werchter is dat bepaald niet altijd het geval.
Oh echt? Bijzonder. Twee jaar terug of zo gezien, toen waren ze juist erg overtuigend vond ik. Hele weide ging mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup dat wel. 5 of 6 tenten waar altijd wel een leuk rammelend bandje speeltAl staat 1,5 tent voor de grootste deel vol met Belgisch talent.
QotSA was een lachertje overigens. Die kregen het publiek totaal niet mee en dat hadden ze ook door. Stelletje opgefokte Amerikanen
Zal deels aan het tijdstip (laatste dag) en het weer (regen) gelegen hebben, maar ik vond ze ook niet overtuigend. Minder energiek dan 3 jaar geleden tijdens RW 2011. Heb ze ook maar 1,5x gezien, dus ben ook geen ervaringsdeskundige vrees ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh echt? Bijzonder. Twee jaar terug of zo gezien, toen waren ze juist erg overtuigend vond ik. Hele weide ging mee.
Hé, die was ik ook bij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal deels aan het tijdstip (laatste dag) en het weer (regen) gelegen hebben, maar ik vond ze ook niet overtuigend. Minder energiek dan 3 jaar geleden tijdens RW 2011. Heb ze ook maar 1,5x gezien, dus ben ook geen ervaringsdeskundige vrees ik
Ja heb je weleens verteld dacht ikquote:
Ik RW 11-13 en Pukkelpop 12-13. En dit jaar had ik ook tickets dus, maar dat feest ging niet door. Volgend jaar weer kiezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja heb je weleens verteld dacht ikHeb je met terugwerkende kracht niet herkend vrees ik
Heb RW 11-12-13 gedaan. Daarvoor voornamelijk Lowlands, Pinkpop en 1x Pukkelpop.
Toch maar die Fok-meet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik RW 11-13 en Pukkelpop 12-13. En dit jaar had ik ook tickets dus, maar dat feest ging niet door. Volgend jaar weer kiezen.
FOK!-meet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch maar die Fok-meet?
Dan gaat het geen RW worden denk ik. En graag weer in een hotelEcht genieten om om 10u op een croissantje te kunnen bijten, terwijl je weet dat tienduizenden campinggasten met een pleerol onder hun arm in de regen aan het wachten zijn
Ik had de Ibis in Hasselt (vrij goedkoop) al ruim een jaar eerder geboekt via Booking.com. Voordeel: Je kan tot 48 uur van tevoren nog kosteloos annuleren. Dus gewoon op tijd een rits kamers boeken in de omgeving, fiets huren en heerlijk comfortabel festival hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
FOK!-meet?
HahaHotel lijkt me best wel een keer leuk. Is dat een beetje te vinden en te betalen rond een festival?
Festival in Bretangequote:
Dit is misschien wel de slechtste line-up die ik dit jaar gezien heb.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
[..]
Festival in Bretangehttp://www.vieillescharrues.asso.fr/2014/
Staat voor mij namelijk op de planning van volgend jaar.
line-up van dit jaar:
[ afbeelding ]
Zo, dat is een boel Franse bands met hier en daar een flinke topper. Black Keys, Franz, Arctic Monkeys, Miles Kane, de standaard gasten. Elton John zou ik wel graag op een festival willen zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
[..]
line-up van dit jaar:
[ afbeelding ]
ik vond hem zelf nog niet eens zo heel slechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is misschien wel de slechtste line-up die ik dit jaar gezien heb.![]()
Ik kan makkelijk een slaapplek in het stadje regelen (zo'n dorp waar 1x per jaar iets gebeurd) en het leek me weer wat anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo, dat is een boel Franse bands met hier en daar een flinke topper. Black Keys, Franz, Arctic Monkeys, Miles Kane, de standaard gasten. Elton John zou ik wel graag op een festival willen zien(zonder dollen)
Nog niet overtuigd, maar ik voeg m toe aan de shortlist
Misschien ken je wat van die Franse bands?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef boriq het volgende:
[..]
ik vond hem zelf nog niet eens zo heel slecht
Ja...maarrr.....Elton Johnquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
Nee, sorry. Lily Allen en 30 Seconds to Mars als headliners zo te zien? Arctic Monkeys, Franz en Black Keys zijn uiteraard leuk maar die komen overal, vooral de laatste twee. Hoef je niet voor naar Frankrijk. Verder Stromae, Gestaffelstein, Elton John die totaal niet aan mij besteed zijn.
Ik kan er ook niet helemaal uit wijs worden wat de verdeling in podia is. Lijkt geen vaste stijl per podium te zijn, ene dag heb je Diplo en de volgende Birth of Joy als afsluiters?
Hoop gave bands welquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
[..]
line-up van dit jaar:
[ afbeelding ]
Ken jij nog leuke "underground" festivals in Europa? Iets dat groot genoeg is voor voldoende leuke bands, maar je niet struikelt over de Nederlanders. En ga je mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoop gave bands wel
Shaka Ponk
Vanessa Paradis![]()
Lily Allen
Bombay Show Pig
Hollysiz
Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Indochine
Nee, ik ben nooit verder weggeweest dan 1x Pukkelpop en 3x Grapsopquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef Moody het volgende:
Ken jij nog leuke "underground" festivals in Europa? Iets dat groot genoeg is voor voldoende leuke bands, maar je niet struikelt over de Nederlanders. En ga je mee?
Jouw imago....down the drainquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit verder weggeweest dan 1x Pukkelpop en 3x GrapsopGeen idee dus...
Doe er maar overheenlullen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:38 schreef ranja het volgende:
Zo jammer dat haar muziek niet interessanter is...
Oh, ik ben wel op BKS. Beschaving, misschien Dauwpop en Metropolisquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Jouw imago....down the drain
We doen een poging tot Fok-festival-meet 2015. Zonder Ranja zal het niet hetzelfde zijn. Iedereen zal vragen: Waar is Ranja? En ik: Jah, hij wilde nietJonge!
Als er een indie-topic-festival komt, moet het wel allesomvattend zijn. Beetje richting de Pukkelpop-line-up denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel op BKS. Beschaving, misschien Dauwpop en MetropolisMaar daar staan te weinig of de verkeerde bekende bands voor de indiërs denk ik
Als je van elektronische muziek houdt is Dour echt een parel volgens mij. Alles en iedereen komt er en in Nederland vrijwel onontdekt. Maar naar gitaren is het soms ver zoeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken jij nog leuke "underground" festivals in Europa? Iets dat groot genoeg is voor voldoende leuke bands, maar je niet struikelt over de Nederlanders. En ga je mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |