Ai, ai, ai. Zonde. Dan begin je met een achterstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want de manager is gesloten tot de 17e.
Precies. Dus mja, laat maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ai, ai, ai. Zonde. Dan begin je met een achterstand.
Fantastische plaat hoor. Gewoon Spoon. Meer van hetzelfde, maar heel goed. En zeker niet saai.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef methodmich het volgende:
Volgend seizoen dan maar!
Dan draaien we nu een plaatje. Ik zou zeggen: They Want My Soul van Spoon. Toch best wel weer fijn wat mij betreft. In elk geval beter dan de gemiddelde recensie hier. Daarvan kreeg ik het idee dat het een saaie plaat zou zijn. Vind ik niet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk het maar in dit geval hebben de surfers eerder heroine gerookt dan wiet.
The must-sees zijn:quote:
Jawel gaat lukken. Ik moet sowieso Darkside, Other Lives en War on Drugs zien. Dat zijn de 3 toppers imo.quote:
Heerlijke plaat. Wederom. Ze zijn wel toegankelijker dan ooit. Maar da's niet per se een bezwaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef methodmich het volgende:
Volgend seizoen dan maar!
Dan draaien we nu een plaatje. Ik zou zeggen: They Want My Soul van Spoon. Toch best wel weer fijn wat mij betreft. In elk geval beter dan de gemiddelde recensie hier. Daarvan kreeg ik het idee dat het een saaie plaat zou zijn. Vind ik niet.
Let Me Be Mine en I Just Don't Understand vind ik niemendalletjes. Rainy Taxi en Outlier de beste nummers. Knock Knock Knock is een typische Spoon-kraker, maar ben ik nu al beu aan het worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef DO2 het volgende:
Eerste helft van het album is wel beduidend sterker dan de tweede helft, als je het mij vraagt.
Waren ook erg leuk live op Down the Rabbit Hole.quote:
Als je de kans krijgt zeker doen! "Muizenberg" is overigens niet persé het beste nummer om hun overall sound weer te geven overigens.quote:
Ik ga ze sowieso bekijken. Voor de rest is er niets bijzonders in de eerste uren op de zaterdag. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt zeker doen! "Muizenberg" is overigens niet persé het beste nummer om hun overall sound weer te geven overigens.
Eigenlijk een weer opgepoetst oud projectje met nieuw werk. Dit is uit 2004:quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk een weer opgepoetst oud projectje. Dit is uit 2004:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |